شلف و باکس, محصولات

خرید شلف مفهومی مستر چوبی

خرید شلف مفهومی

خرید شلف مفهومی

خرید شلف مفهومی نسل جدیدی از شلف های دکوری را در مستر چوبی برای شما تعریف کرده است. دیگر زمان استفاده از شلف های ساده در دکوراسیون‌های منزل و محل کار شما منسوخ گردیده. این بار با نوآوری های مستر چوبی شما هم می‌توانید شبیه یک دکوراتور حرفه‌ای دست‌به‌کار شوید. مستر چوبی همیشه سعی بر نوآوری و خلق ایده‌های جدید در مصنوعات چوبی خود داشته است. این بار با طراحی و ساخت شلف های مفهومی سعی کرده است تا طیف گسترده ائی از سلایق و مشاغل را پوشش دهد.

مشخصات شلف مفهومی

جنس : روکش چوب روس
ابعاد :
طول : ۳۸ سانتی‌متر
عمق : ۹.۵ سانتی‌متر
ضخامت : ۷ سانتی‌متر
نحوه نصب : پیچ و رول‌پلاک

نقد و بررسی خودمانی شلف مفهومی

شلف های مفهومی مستر چوبی از استیکر و یا متریال های چسبان برای شلف های خود استفاده ننموده است. تمامی المان ها بر روی چوب حکاکی و سپس رنگ شده اند. این موضوع باعث افزایش طول عمر محصول و بالا رفتن کیفیت ساخت شده است، شما هیچ نگرانی بابت از بین رفتن المان های شلف خریداری شده را نخواهید داشت

مصارف استفاده از شلف های مفهومی مستر چوبی
شلف برای وکلا، شلف برای پت شاپ، شلف برای ساعت‌فروشی، شلف مخصوص روانشناسان و روان‌پزشکان، شلف مخصوص محصولات ارگانیک، شلف برای باشگاه‌های ورزشی، شلف برای مشاغل رسانه ائی، شلف برای والدین، شلف های روحیه‌بخش، شلف مخصوص عکاسان و تدوین گران، شلف مخصوص گیمر ها، شلف برای طراحان، شلف مخصوص برنامه نویسان، شلف مخصوص ورزشکاران، شلف مخصوص رستوران، شلف برای کافی‌شاپ

شلف مخصوص آشپزها، شلف برای طبیعت گردان، شلف مخصوص آرایشگران، شلف برای سالن‌های زیبایی، شلف مخصوص آژانس‌های مسافرتی، شلف برای بوتیک، شلف مخصوص فروشگاه‌های لباس، شلف مخصوص مزون، شلف برای پزشکان، شلف های خانوادگی، شلف برای عاشقان مطالعه، شلف مخصوص نوازندگان، شلف کودکان، شلف مخصوص هنرمندان، شلف مخصوص ادارات، شلف های عاشقانه، شلف برای عاشقان سینما و بسیاری از سلایق و مشاغل دیگر

صفحه اینستاگرام مستر چوبی

شلف مفهومی مدل چشمی در تاریکی

از شلف دکوری چشمی در تاریکی کجا استفاده کنیم؟ بدون شک این سبک طراحی مخصوص برای کسب‌وکارهایست که خیلی تمایل به دیده شدن ندارند. به‌عنوان‌مثال وکلا و بازپرسانی که می‌خواهند مخفی بودن کارشان همیشه بولد باشد این شلف بسیار در محیط کارشان کاربرد دارد. یا حتی فروشندگان دوربین از این شلف برای دیده شدن آن‌هم به سبک متمایز می‌توانند استفاده کنند. در یک‌کلام می‌توانیم بگویم چشمی در تاریکی علاوه بر فان بودن و متفاوت بودن در دکوراسیون شما به‌طور مفهومی هدف شما از کسب‌وکارتان را هم به نمایش می‌گذارد.

شلف های مفهومی مستر چوبی

خرید شلف مفهومی مدل چشمی در تاریکی

شلف مفهومی مدل تنها

اگر طرفدار استقلال در زندگی شخصی خود هستید و می‌خواهید متمایزتر از هر زمان دیگری دکوراسیون خلوت تنهایی خود را دیزاین کنید. به شما خرید شلف دیواری تنها که آدمکی تنها را این بار به شکلی متمایز برای شما به نمایش گذاشته است را برای خود خریداری کنید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید واژه تنها که یکی از حروف آن به شکل یک آدم تنها به نمایش گذاشته‌شده روی این شلف به تصویر کشیده شده است. برای اینکه هرروز قوی‌تر از دیروز باشید بهترین پیشنهاد این است که هیچ‌وقت از تنهایی هراسی به دل خود راه ندهید.

خرید شلف مفهومی مدل تنها

شلف مفهومی مدل هنرمند

برای کسانی که اهل هنر هستند و قرار است خاص‌ترین‌ها را در قاب دکوراسیون منزل و محیط کار خود به نمایش بگذارند. بدون تردید این شلف هنری می‌تواند حسابی برای آن‌ها سروصدا به پا کند. چراکه این شلف تنها برای این دسته از افراد هنرمند طراحی‌شده است. این کار واژه هنرمند را به شما نشان می‌دهد با این تفاوت که به‌صورت مفهومی یکی از حروف شبیه یک قلمو نقاشی استفاده‌شده است؛ یعنی شما بدون اینکه هیچ اکسسوری می‌توانید مفهوم این شلف را نشان دهید.

باید به شما بگویم که هرکسی برای کسب‌وکار و حرفه خود باید دکوراسیون متمایزی را تعریف کند. به همین خاطر مستر چوبی با خلق ایده‌های جدید توانسته است دست شمارا حسابی برای انتخاب باز کند. حتی اگر دریکی از رشته‌های تحصیلی هنر مشغول به تحصیل هستید به شما خرید این شلف را توصیه می‌کنیم. یا حتی اگر شما برای فروش ابزارآلات هنری اقدام کرده‌اید خرید این شلف برای دکوراسیون مغازه شما خارج از لطف نیست.

خرید شلف مفهومی مدل هنرمند

شلف مفهومی مدل بازنواخت

اهالی هنر و دوستداران موسیقی و فیلم به‌خوبی با این شلف و مضمون آن آشنایی کافی رادارند. شما هم اگر اهل موسیقی هستید و دوست دارید این علاقه‌مندی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. کافی است این شلف را به خانه خود مهمان کنید. حتی افرادی که در این کسب‌وکار مشغول به فعالیت هستند به‌عنوان‌مثال موزیسین‌ها می‌توانند از این شلف برای دکوراسیون محیط کار خود نهایت استفاده را ببرند. شلف های مستر چوبی الزاماً برای یک حرفه و شغل به خصوصی طراحی نشده است و شما می‌توانید حتی متناسب با علاقه‌مندی‌های خود چند شلف را تهیه و در قاب دکوراسیون اتاق‌خواب و یا حتی اتاق کار خود مورداستفاده قرار دهید.

خرید شلف مفهومی

خرید شلف مفهومی مدل بازنواخت

شلف مفهومی مدل نوزاد

برای خرید سیسمونی شلف نوزاد می‌تواند تأثیرگذارترین انتخاب برای شما باشد. کافی است اولین عکسی که از نوازدتان به دست شما می‌رسد یا اولین عکس از سونوگرافی او را بر روی این شلف که سرشار از عشق بین مادر و نوازد است به نمایش بگذارید. بدون تردید شلف مادر و پدر هم در کنار شلف مفهومی نوزاد می‌تواند بسیار به دکوراسیون اتاق‌خواب فرزند نورسیده شما کمک کند. دیگر زمان استفاده از شلف های قدیمی به سررسیده است و این بار شما با خرید این شلف های جدید می‌توانید دوستان خود را از این حسن سلیقه شگفت‌زده کنید.

خرید شلف مفهومی

خرید شلف مفهومی مدل نوزاد

شلف مفهومی مدل سالن‌زیبایی

برای اینکه دکوراسیون محل کار خود که می‌تواند یک آرایشگاه زنانه یا مردانه باشد را متفاوت دیزاین کنید. به شما خرید شلف های مخصوص برای سالن زیبایی را توصیه می‌کنیم. چون المان‌های استفاده‌شده بر روی این شلف ها تماماً بر اساس نیاز شما طراحی‌شده است. استفاده از وسایل مرتبط با آرایش و پیرایش بر روی این شلف ها سبب می‌شود تا شما تأثیرگذارترین شلف دیواری را در محیط کار خود داشته باشد. به این خاطر که تفاوتی بین ابزار مرتبط با آرایشگاه‌های خانم و آقا نیست شما می‌توانید برای هر دو سالن این شلف دکوری را استفاده کنید. البته شلف های سالن زیبایی در چند طرح برای شما آماده‌شده است که نمونه‌های دیگر آن را می‌توانید از طریق بخش محصولات سایت مشاهده کنید.

خرید شلف مفهومی

خرید شلف مفهومی مدل سالن‌زیبایی

شلف مفهومی مدل دوچرخه

خرید شلف دیواری دوچرخه که بخش جلوی دوچرخه و گلدان آن از بالای شلف به بیرون زده‌شده است یکی از متمایزترین انتخاب‌های است که هرکسی می‌تواند برای خود تهیه کند. البته شلف دیگری هم در همین راستا با یک ماشین زیبا طراحی‌شده است که در کنار هم قرار گرفتن این دو کار تأثیرگذاری بسیار بالایی را برای شما خواهد داشت. تفاوتی نمی‌کند که در چه فضایی قرار است از این کار استفاده کنید. چون به دلیل اسپرت بودن طرح خانم‌ها و آقایان از راهرو منزل تا اتاق‌خواب و اتاق پذیرایی و محل کارشان می‌توانند این شلف نوستالژی زیبا را برای خود تهیه کنند.

خرید شلف مفهومی مدل دوچرخه

شلف مفهومی مدل بیلیارد

اگر طرفدار بیلیارد هستید یا اینکه در مجموعه ورزشی شما این بازی ارائه می‌شود. به‌راحتی می‌توانید این شلف دکوری را برای ثبت این حس خوشایند به خانه و محیط کار خود مهمان کنید. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید بازیکن بیلیارد روی این شلف دکوری نقش بسته است. پس شما بدون اینکه هیچ اکسسوری را روی این کار استفاده کنید به‌سادگی می‌توانید حس و علاقه خود به این ورزش را به نمایش بگذارید. البته که استفاده از وسایل یادگاری که علاقه‌مندی شمارا به این ورزش نشان می‌دهد را هم می‌توانید روی شلف قرار دهید تا تأثیرگذاری بیشتر آن را شاهد باشید. بدون شک پشت میز ثبت نامی که در باشگاه‌های بیلیارد در نظر گرفته‌شده است این شلف دکوری می‌تواند المان زیبایی برای دکوراسیون منحصربه‌فرد شما باشد.

خرید شلف مفهومی مدل بیلیارد

شلف مفهومی مدل پرندگان

همه ما به سبک‌های کلاسیک و سنتی در دکوراسیون منزل و محل کار خود علاقه‌مند هستیم. این قبیل طرح‌ها سبب می‌شوند که این حس و حال همیشه در بستر زندگی و محل کار ما زنده باقی بماند. همه شما به یاد دارید زمانی که در حیاط خانه مادربزرگ جمعی از پرندگان بر روی سیم برق می‌نشستند و آواز سر می‌دادند چه حس خوبی در فضا حاکم می‌شد. اکنون‌که از آن سبک زندگی دورمانده‌ایم کافی است با استفاده از این شلف دکوری و چند گلدان مینیمال بار دیگر آن خاطرات را زنده کنیم. شما از این شلف از اتاق‌خواب تا راهرو و اتاق پذیرایی خود با هر سبک دکوراسیونی می‌توانید استفاده کنید. کافی است اکسسوری های که برای دیزاین آن قرار است استفاده شود با حس و حال این شلف هم‌خوانی لازم را داشته باشد.

خرید شلف مفهومی مدل پرندگان

خرید شلف مفهومی مدل پرندگان

شلف مفهومی مدل کتاب‌ها

همه ما بدون تردید کتابی را در منزل داریم که از دوست یا آشنایی آن را یادگاری گرفته‌ایم و یا اینکه از سال‌ها پیش آن را برای خود هدیه گرفته باشیم. بر همین اساس به شما توصیه می‌کنیم با خرید این شلف دکوری زیبا آن کتاب ارزشمند را از کمد بیرون آورید و برای همیشه آن را جلوی چشمان خود داشته باشید. یا حتی شما با استفاده از چند شلف کتاب می‌توانید کتابخانه متفاوتی را در کنار میز کارتان برای خود تعریف کنید. البته شلف های آماده‌شده توسط مستر چوبی به‌قدری متنوع است که دست شما حسابی برای انتخاب باز است. به هر صورت استفاده از شلف کتاب برای دفتر کار و اتاق کار شما یا کتابخانه خصوصیتان می‌تواند بهترین انتخاب باشد. البته بالای میز تلفن هم برای قرار دادن دفترچه تلفن شما می‌تواند طرح و ایده جالبی باشد.

خرید شلف مفهومی مدل کتاب‌ها

خرید شلف مفهومی مدل کتاب‌ها

شلف مفهومی مدل بولینگ

ورزش بولینگ یکی از خاص‌ترین ورزش‌های است که شما می‌توانید وجه تمایز آن را از تاریخچه آغاز به کار آن در ایران شاهد باشید. برای اولین بار در ایران در سال ۱۳۵۵ ورزش بولینگ در سعادت‌آباد کار خود را آغاز کرد اما تا به امروز شبیه سایر ورزش‌ها همه‌گیر نشده است. دلیل این امر هم می‌توان گران بودن و خاص بودن این بازی مهیج و جالب باشد.

پس اگر رؤیای داشتن یک باشگاه اختصاصی رادارید یا اینکه می‌خواهید در این ورزش کوی رقابت را از سایر رقبای خود بگیرید کافی است این شلف دکوری را روی دیوار اتاق خود نصب کنید و برای اهداف خود حسابی تلاش کنید. شلف بولینگ را حتی در باشگاه‌های مخصوص به این ورزش برای استفاده از قاب‌های یادبود و عکس‌های یادگاری می‌توان استفاده کرد. این به علاقه شخصی و تمایلات شما بستگی دارد که دوست دارید از این شلف در چه مکانی و با چه اکسسوری های بهره بگیرید.

خرید شلف مفهومی مدل بولینگ

خرید شلف مفهومی مدل بولینگ

شلف مفهومی مدل شادی با کافه

شادی و انرژی همراه با قهوه امری است که این روزها دیگر بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. پس شما اگر صاحب یک کافی‌شاپ هستید بدون اینکه نیاز باشد این جمله را مدام با مشتریان خود در میان بگذارید. کافی است این شلف را تهیه کنید و پشت میز کار خود یا پشت صندوق کافی‌شاپ خود نصب کنید. توجه مشتریان شما به این متن نوشته مفهومی بدون شک آن را بسیار جذب کافی‌شاپ شما خواهد کرد. چراکه شما حتی برای کوچک‌ترین جزئیات محیط کار خود هم‌فکر شده گام برداشته‌اید. یا حتی اگر به‌تازگی کافی بار خانگی خود را به‌تازگی افتتاح کرده‌اید. کافی است از این شلف یا سایر شلف های که برای نشان دادن حس خوشایند قهوه توسط مستر چوبی طراحی‌شده است استفاده کنید. این کار متمایزترین دکوراسیون را برای شما به نمایش می‌گذارد.

خرید شلف مفهومی مدل شادی با کافه

خرید شلف مفهومی مدل شادی با کافه

شلف مفهومی مدل دوربین

ما عکس می‌گیریم تا بفهمیم زندگی چه معنایی برای ما دارد. نیازی نیست تا حتماً عکاس باشید و این شلف مفهومی را در منزل خود یا محیط کارتان داشته باشید. چراکه این دوربین را شما برای قاب کردن هر عکسی که زندگی را برای شما زیباتر می‌کند می‌توانید استفاده کنید. تصور کنید چند شلف با این موضوع شبیه همین دوربین عکاسی در اتاق نشیمن خود نصب‌کرده‌اید و هرچند وقت یک‌بار قاب عکس‌های روی آن را عوض می‌کنید.

این کار نه‌تنها حس انگیزشی در شما و سایر اعضای خانواده‌تان فراهم می‌کند که سبب می‌شود تا شما یک دکوراسیون متمایز را هم شاهد باشید. عکاس‌ها و کسانی که کارهای گرافیکی را انجام می‌دهند از این شلف می‌توانند برای دیزاین کردن فضای پشت میز کار خود استفاده کنند و شاهد اثرگذاری آن در محیط باشند. همه‌جا هستی اما دیده نمی‌شوی ولی آن تصاویر ماندگار تواند که حضور تو را ثابت می‌کنند و تو را جاودانه کند.

خرید شلف مفهومی مدل دوربین

خرید شلف مفهومی مدل دوربین

شلف مفهومی مدل گربه‌ها

برای کسانی که طرفدار گربه و حیوان خانگی هستند این بار هدیه‌ای ویژه در مستر چوبی تدارک دیده‌ایم. در همین ابتدا باید بگویم اگر شما طرفدار گربه هستید انسانی احساسی و درون گران هستید و تمایل دارد که با مدیریت خود جهان را به‌جایی زیباتر تبدیل کنید. این امر از علاقه‌مندی شما به حیوانات هم مشهود و است و نیازی به تعریف ندارد. باید به شما بگویم که از این شلف شما می‌توانید برای دکوراسیون منزل خود یا محل کارتان که با محصولات مرتبط با حیوانات در ارتباط است به‌راحتی می‌توانید استفاده کنید. حتی اگر شما گربه‌ای را نگه‌داری می‌کنید می‌توانید برای زنده نگه‌داشتن خاطرات او برای تمام طول روز این شلف را در محل کارتان هم مورداستفاده قرار هدید و با عکس‌های یادگاری که از او به ثبت رسانده‌اید فضای کاری خود را متفاوت‌تر دیزاین کنید.

خرید شلف مفهومی مدل گربه‌ها

خرید شلف مفهومی مدل گربه‌ها

شلف مفهومی مدل گربه

تحقیقات انجام‌شده نشان می‌دهد افرادی که به گربه علاقه‌مند هستند در زندگی شخصی خود بسیار مستقل‌تر از دیگران گام برمی‌دارند و همه آن‌ها کسب‌وکاری را متناسب با علاقه‌مندی خود پیش‌گرفته‌اند. پس اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید. توصیه ما به شما این است که دیزاین محیط کار و منزل خود را هم با این علاقه‌مندی دنبال کنید. کافی است شما با استفاده از این شلف دکوری بسیار زیبا دریچه‌ای متفاوت را از سبک و سیاق یک دیزاین متمایز بر روی زندگی خود بازکنید. برای کسانی که در محیط‌های نظیر دامپزشکی یا فروش محصولات حیوانات خانگی مشغول به کار هستند خرید این شلف بسیار می‌تواند در قاب دکوراسیون آن‌ها اثرگذار باشد. شلف مرتبط با گربه چند نمونه دارد که نمونه‌های دیگر آن را در مستر چوبی می‌توانید مشاهده کنید.

خرید شلف مفهومی مدل گربه

خرید شلف مفهومی مدل گربه

شلف مفهومی مدل چارلی چاپلین

کسانی که طرفدار هنر و تلویزیون هستند و یا افرادی که باشخصیت چارلی چاپلین آشنایی دارند بدون شک نمی‌توانند بر روی خرید این شلف دکوری مفهومی چشم ببندد. در این شلف شما حتی می‌توانید نوع ایستادن و لباس پوشیدن مشهور و محبوب چارلی چاپلین را بدون هیچ رنگی در یک طرح مشکی‌رنگ مشاهده کنید. برای اینکه علاقه‌مندی‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید اصلاً نیازی به شعارنویسی و حرف زدن نیست. این بار طرح‌های مستر چوبی به شما سخن خواهند گفت. اگر شخصی از نزدیکان شما از این شخصیت هنری خوشش می‌آید می‌توانید این شلف را برای او به‌عنوان یک هدیه متمایز به یادگار ببرید.

خرید شلف مفهومی مدل چارلی چاپلین

خرید شلف مفهومی مدل چارلی چاپلین

شلف مفهومی مدل سرآشپز

استفاده از شلف آشپز به شما کمک خواهد کرد که در بدو ورود مشتری به اغذیه‌فروشی شما حس بسیار خوبی را از دکوراسیون شما به دست آورد. در کنار شلف سرآشپز شما ازگل‌های طرح یک، دو و سه هم می‌توانید استفاده کنید یا اینکه شلف خانم و آقای قاشق چنگال را می‌توانید به‌صورت هم‌زمان در کنار این شلف نصب کنید. بدون تردید بهترین مکان برای استفاده از آن آشپزخانه و رستوران‌ها است. البته اگر رؤیای شما دیده شدن در حوزه آشپزیست هیچ منعی ندارد این شلف انگیزشی را بالای سر تخت خواب خود نصب کنید. اهداف ما بزرگ‌ترین امید ما برای رسیدن به آرزوهایمان هستند. با استفاده از صدها شلف دکوری که مستر چوبی متناسب با نیاز و علاقه‌مندی شخصی شما طراحی کرده می‌توانید مصمم‌تر از گذشته برای رسیدن به خواسته‌هایتان تلاش کنید.

خرید شلف مفهومی مدل سرآشپز

خرید شلف مفهومی مدل سرآشپز

شلف مفهومی مدل شطرنج

فرقی نمی‌کند که رقیب شما دوست شما است یا اینکه فردی ضعیف‌تر از شما است. درهرصورت شما برای رسیدن به آرزوهای خود باید تلاش کنید. بازی شطرنج نیاز به هوش و تمرکز بسیار بالایی دارد. پس برای اینکه این دقت نظر و علاقه‌مندی خود را بی‌هیچ حرفی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اصلاً نیازی نیست که به داشتن یک میز شطرنج به‌تنهایی در انتهای سالن خود اکتفا کنید. شما با شلفی که یک موش و گربه در آن مشغول به بازی شطرنج هستند می‌توانید منحصربه‌فردترین دکوراسیون را در منزل خود به‌صورت اختصاصی برای شطرنج‌بازی کردن طراحی کنید.

این کار نیاز به هیچ دکوراتور برای دکوراسیون کردن محیط ندارد. بلکه شما خود به‌تنهایی با یک میز، یکدست شطرنج و یک شلف دکوری که تنها برای معرفی این بازی از سوی تولیدکنندگان مستر چوبی تهیه‌شده است. می‌توانید به‌سادگی دست به ایده پردازی در منزل خود بزنید. البته در مجموعه‌های ورزشی که بازی‌های فکری آموزش داده می‌شود استفاده از این شلف بسیار می‌تواند نقش سازنده‌ای در جذب نیروی جدید داشته باشد. چراکه نشان دهند هوش شما در ایده پردازی برای دکوراسیون فضای کاریتان دارد.

خرید شلف مفهومی مدل شطرنج

خرید شلف مفهومی مدل شطرنج

شلف مفهومی مدل انتخاب

اگر اهل انتخاب‌های متمایز هستید و قرار است استارت کارهای مهم خود را با انتخاب‌های متفاوت خود بزنید. به شما خرید شلف مفهومی انتخاب را توصیه می‌کنیم. این شلف به شما این امکان را می‌دهد که سبک متفاوتی از دکوراسیون را به اتاق کار خود دعوت کنید. تفاوتی نمی‌کند که انتخاب شما چیست این شلف قرار است با شما همراز شود و در دل شب شمارا به هدف‌هایتان برساند. کافی است با خرید این شلف و قرار دادن یک دفترچه هدف روی آن بهترین انتخاب‌ها را ازاین‌پس برای خود برنامه‌ریزی کنید.

خرید شلف مفهومی مدل انتخاب

خرید شلف مفهومی مدل انتخاب

شلف مفهومی مدل کد

افرادی که اهل برنامه‌نویسی هستند و تمایل دارند که دکوراسیون اتاق خود را متمایزتر از دیگران دیزاین کنند. با استفاده از شلف دیواری کد و یا شلف دیواری انتخاب یا شلف های که با این مضمون طراحی‌شده است به‌راحتی می‌توانند به این امر مهم دست پیدا کنند. باید به شما بگویم در کافی‌نت‌ها یا فروشگاه‌های که برای فروش گوشی و لب تاب اقدام کرده‌اند خرید این شلف بسیار می‌تواند تأثیرگذار باشد.

خرید شلف مفهومی مدل کد

خرید شلف مفهومی مدل کد

شلف مفهومی مدل کلوسیوم

برای کسانی که شاید کلوسیوم قدری برای آن‌ها ناشناخته باشد باید بگویم هدف از طراحی این شلف معرفی یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری جهان بوده است. کلوسیوم معماری بسیار باشکوهی دارد که این روزها در ایتالیا و رم به یکی از برترین نمادها در حوزه گردشگری تبدیل‌شده است. اگر اهل سفر هستید یا اینکه تمایل دارید آژانس مسافرتی خود را متمایز دیزاین کنید. باید به شما بگویم که تماشاخانه کلوسیوم می‌تواند بار دیگر اعدام‌ها و نبردهای خونین گلادیاتورها با حیوانات وحشی برای شما زنده کند. شما با خرید این نماد محبوب و مشهود جهانی حتی می‌توانید شبیه یک دکوراتور حرفه‌ای در منزل خود هم برای یک دکوراسیون ویژه دست‌به‌کار شوید.

خرید شلف مفهومی مدل کلوسیوم

خرید شلف مفهومی مدل کلوسیوم

شلف مفهومی مدل کمپر

اهل سفر و تفریح هستید یا اینکه خود یک آژانس مسافرتی دارید. تفاوتی نمی‌کند چون شلف مفهومی و بسیار زیبا کمپر می‌تواند علاقه‌مندی شمارا بی‌هیچ حرف و سختی به نمایش بگذارد. باید به شما بگویم حتی خرید این شلف در کنار شلف دوچرخه می‌تواند دکوراسیون زیبایی را برای اتاق شما به تصویر بکشد. یا حتی می‌توانید آن را در کنار میز تلویزیون با یک شلف دیگر استفاده کنید و با استفاده از وسایل دکوری به دیزاین متفاوت آن بخش از منزل بپردازید. حس نوستالژی بودن این خودرو آن را برای هدیه دادن هم به گزینه بسیار ایدئالی تبدیل کرده است.

خرید شلف مفهومی مدل کمپر

خرید شلف مفهومی مدل کمپر

شلف مفهومی مدل دکتر

برای تمامی کسانی که مطب پزشکی، دندانپزشکی، روانشناسی و روان‌پزشکی دارند و دکوراسیون داخلی دفتر آن‌ها برایشان اهمیت دارد خرید این شلف امری ضروری محسوب می‌شود. حتی شمایی که امروز در رشته تجربی مشغول به تحصیل هستید و آرزوی پوشیدن لباس پزشکی رادارید خرید این شلف می‌تواند به شما بسیار انگیزه بدهد. ازآنجایی‌که واژه دکتر برای کلیه خدمات پزشکی از فروش وسایل بهداشتی تا مطب‌های پزشکان کاربرد دارد. باید به شما بگویم که این انتخاب برای تمامی اقشار در این گروه شغلی ایدئال‌ترین انتخاب محسوب می‌شود.

خرید شلف مفهومی مدل دکتر

خرید شلف مفهومی مدل دکتر

شلف مفهومی مدل انجامش‌بده

شلف های مفهومی مستر چوبی برای هر کسب‌وکاری مورداستفاده است. به‌عنوان‌مثال شما صاحب هر شغلی که باشید رؤیایی را در سردارید که برای رسیدن به آن می‌جنگید. هدف از طراحی این شلف آن بوده است که به شما بگویم می‌توانید هدف خود را با تلاش و ممارست انجام دهید. پس بدون اینکه حتی وسیله دکوری روی این شلف قرار دهید از آن برای رسیدن به آرزوهایتان استفاده کنید. زمان موعد قاب عکس یا لوح یادبود یا لوح تقدیری که درراه این تلاش به دست آورده‌اید را روی آن به نمایش بگذارید. این شلف دکوری بدون شک برای دیگران درس عبرتی خواهد شد که از زندگی سرشار از موفقیت شما درس بگیرند. برای موفقیت در زندگی خود بهتر است از گام‌های کوچک آغاز کنید.

خرید شلف مفهومی مدل انجامش‌بده

خرید شلف مفهومی مدل انجامش‌بده

شلف مفهومی مدل تکمیل‌شده

شلف مفهومی مدل تکمیل‌شده

خرید شلف مفهومی مدل تکمیل‌شده

خرید شلف مفهومی مدل تکمیل‌شده

شلف مفهومی مدل نقاشی‌کردن

شلف مفهومی مدل نقاشی‌کردن

خرید شلف مفهومی مدل نقاشی‌کردن

خرید شلف مفهومی مدل نقاشی‌کردن

شلف مفهومی مدل نوار‌آرایشگر

شلف مفهومی مدل نوار‌آرایشگر

خرید شلف مفهومی مدل نوار‌آرایشگر

خرید شلف مفهومی مدل نوار‌آرایشگر

شلف مفهومی مدل نوار‌دوچرخه

شلف مفهومی مدل نوار‌دوچرخه

خرید شلف مفهومی مدل نوار‌دوچرخه

خرید شلف مفهومی مدل نوار‌دوچرخه

شلف مفهومی مدل انرژی‌کافه

اگر کافی‌شاپ دارید این شلف دکوری می‌تواند نمادی باشد برای آنکه ثابت کند که هیچ‌چیزی شبیه قهوه برای شما انرژی‌زا نیست. یا حتی اگر در منزلتان میزی را به‌عنوان میز کافه طراحی کرده‌اید به‌راحتی با این شلف دکوری می‌توانید بخشی از فضای بالای میز را دکور کنید. نمونه‌های دیگری از این کار که حس و حال خوشایندتر افراد را بعد از صرف یک وعده قهوه به نمایش می‌گذارد در وب‌سایت مستر چوبی موجود است.

اگر طرفدار علم و کافه به‌صورت هم‌زمان هستید این شلف دکوری مفهومی ‌ایدئال‌ترین انتخاب برای شما است. کافی است با خرید این محصول چند فنجان قهوه تأثیرگذارترین دکوراسیون را در قاب دیوار منزل یا کافی‌شاپ خود شاهد باشید. برای خرید تعداد بیشتر با طرح‌های متمایزتر می‌توانید به بخش سایر محصولات در این راستا سری بزنید و انتخاب‌های متمایزتری را تجربه کنید.

خرید شلف مفهومی مدل انرژی‌کافه

خرید شلف مفهومی مدل انرژی‌کافه

شلف مفهومی مدل بهترین روز سال – بسته سه عددی

هرروزی بهترین روز تو امساله. بله این شلف سه عددی به شما یادآوری می‌کند که هرروز از روز قبل بهتر است و هرروزی که در آن زیست می‌کنید باید هدفی را برای رسیدن به آن در وجود شما زنده کند. برای کسانی که می‌خواهند در هفته جدید یا ماه جدید و حتی سال جدید زندگی متفاوت‌تری را تجربه کنند استفاده از این شلف که خود بمبی از انرژی است را توصیه می‌کنیم. شما از فضای روی این شلف هم برای قرار دادن هر وسیله‌ای با توجه به سایز شلف می‌توانید استفاده کنید. عموماً این شلف ها در اداره، دفتر کار، کتابخانه و اتاق کار استفاده می‌شود. البته اگر قرار است این شعار سرلوحه زندگی شما باشد به‌راحتی می‌توانید در هر محیطی که در جلوی چشم شما قرار دارد این شلف را نصب کنید.

خرید شلف مفهومی مدل بهترین روز سال – بسته سه عددی

خرید شلف مفهومی مدل بهترین روز سال – بسته سه عددی

شلف مفهومی مدل زمان شروع – بسته چهار عددی

بهترین زمان برای شروع کردن همین حالا است. این شلف را شما به‌صورت ۴ عددی نیاز است تهیه کنید تا معنی و مفهوم آن برای شما به نمایش گذاشته شود. آیا می‌خواهید بهترین رتبه را در کنکور سراسری به دست آورید. یا اینکه قرار است در سال جدید برای هدفی که سال‌ها رؤیای شما بوده است با تمام قدرت بجنگید. کافی است این شلف مفهومی که سرتاسر انرژی است را تهیه کنید و در محیط کار و منزل خود یا حتی اتاق کارتان به کار بگیرید.
بدون شک شعار بهترین زمان برای شروع کردن همین حالا است شمارا سریع‌تر برای گام برداشتن به سمت اهدافتان می‌رساند. استفاده از این شلف را حتی برای فضای پشت میز کار یک باشگاه ورزشی هم ما توصیه می‌کنیم. یا یک روانشناس یا یک روان‌پزشک می‌تواند این شعار را برای حال بهتر بیماران خود پشت میزتان نصب کنید. بدون شک استفاده از این شلف بسته به سلیقه و نیاز شما در بستری که شما به آن نیاز دارید جای خود را پیدا می‌کند. کلاس‌های آموزشی، کارهای گروهی در یک بستر کاری جدید و هر مکان دیگری برای تعبیه و نصب این کار می‌تواند بهترین ایده برای شروع کار موفقیت‌آمیز شما باشد.

خرید شلف مفهومی مدل زمان شروع – بسته چهار عددی

خرید شلف مفهومی مدل زمان شروع – بسته چهار عددی

شلف مفهومی مدل خانواده

شلف مفهومی مدل خانواده

خرید شلف مفهومی مدل خانواده

خرید شلف مفهومی مدل خانواده

شلف مفهومی مدل پدر

شلف مفهومی مدل پدر

خرید شلف مفهومی مدل پدر

خرید شلف مفهومی مدل پدر

شلف مفهومی مدل مادر

شما می‌توانید در محیط کار خود این شلف را استفاده کنید و عکس‌های یادگاری فرزندان خود و همسرتان را روی آن قرار دهید. یا اینکه از شلف پدر به‌طور هم‌زمان در کنار شلف مادر استفاده کنید و قاب عکس پدر و مادر خود را روی آن قرار دهید. شلف مادر این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید متفاوت‌ترین هدیه را شما برای مادر خود تهیه و با یک قاب عکس یادگاری لبخند رضایت را روی لبان او بیاورید. باید به شما بگویم این شلف تنها یک وسیله دکوری برای شما نیست که تداعی‌کننده هزاران خاطرات از کودکی تا به امروز شما است. دست در دست مادر و فرزند خود می‌توانید این شلف را برای زنده کردن هزاران خاطره در منزل و محیط کار به کار بگیرید.

خرید شلف مفهومی مدل مادر

خرید شلف مفهومی مدل مادر

شلف مفهومی مدل مشت قدرت

تجربه نشان داده است که زبان بدن دست‌های شما تا شصت درصد قدرت آن را دارد که کلام شمارا به مخاطب منتقل کند. هرچقدر رهبر قوی‌تری باشید زبان بدن شما صریح‌تر به گفتگو خواهد پرداخت. این مهم را با شما گفتیم که یادآور شویم شلف مشت قدرت برای تمام افراد یک المان واقعی از جنگ تن‌به‌تن بین شما آرزوهایتان است. با مشت به هر آن چیزی که مانع رسیدن شما به اهدافتان می‌شود بزنید و جسورانه این راه سخت را قوی‌تر از قبل آغاز کنید.
نیازی نیست که شما حتماً بوکسور باشید تا این شلف را در باشگاه یا منزل خود داشته باشید. اگر رؤیای شما پوشیدن یک لباس ایدئال است و اضافه‌وزن به شما این فرصت را نمی‌دهد. کافی است عکسی از آن لباس تهیه کنید روی این شلف قرار دهید و برای نرسیدن هر سدی که در سر راه شما است را با مشت قدرت از بین ببرید. یا اینکه اگر حرفی تلخ شمارا در طی روزهای متمادی آزار داده است با قاب کردن آن و قرار دادنش بر روی شلف می‌توانید تودهنی محکمی را به آن بزنید. می‌خواهیم به شما بگویم دست شما برای استفاده از این شلف مفهومی حتی بدون هیچ المان دکوری هم باز است و می‌توانید در هر محیطی آن را مورداستفاده قرار دهید.

خرید شلف مفهومی مدل مشت قدرت

خرید شلف مفهومی مدل مشت قدرت

شلف مفهومی مدل گل کد ۰۱

شلف مفهومی مدل گل کد ۰۱

خرید شلف مفهومی مدل گل کد ۰۱

شلف مفهومی مدل گل کد ۰۲

شلف مفهومی مدل گل کد ۰۲

خرید شلف مفهومی مدل گل کد ۰۲

شلف مفهومی مدل گل کد ۰۳

شلف مفهومی مدل گل کد ۰۳

خرید شلف مفهومی مدل گل کد ۰۳

شلف مفهومی مدل پرواز

شلف مفهومی مدل پرواز

خرید شلف مفهومی مدل پرواز

شلف مفهومی مدل فوکوس

پرواضح است که برای توجه کردن به هر چیزی بهترین کار آن است که با تمرکز و فوکس کردن بر روی آن موضوع به آن پرداخته شود. یا به قولی با ریز شدن روی آن موضوع به بطن ماجرا پی برد. پس شلف دکوری و مفهومی فوکوس به شما این فرصت را می‌دهد که بهتر از قبل هر چیزی را که تا به امروز ندیده‌ای را موردتوجه قرار دهید. از این شلف تعمیرکاران گوشی و لب تاب برای اینکه دقت نظر خود را در کار ثابت کنند. یا افرادی که می‌خواهند تمرکز کارها هنری خود را به‌نوعی به رخ بکشند به‌راحتی می‌توانند استفاده کنند.

خرید شلف مفهومی مدل فوکوس

شلف مفهومی مدل گیمر – بسته چهار عددی

شلف مفهومی مدل گیمر – بسته چهار عددی

خرید شلف مفهومی مدل گیمر – بسته چهار عددی

شلف مفهومی مدل جنتلمن

شلف مفهومی مدل جنتلمن

خرید شلف مفهومی مدل جنتلمن

شلف مفهومی مدل مو

آرایشگاه‌های زنانه و مردانه بی‌هیچ محدودیتی شلف دکوراتیور و مفهومی مو را می‌توانند در فضای کار خود مورداستفاده قرار دهند. شاید یکی از دلایلی که سبب شده است طرح و ایده این کار توسط سازندگان مستر چوبی به نمایش گذاشته شود موی است که دریکی از واژه‌های آن پنهان‌شده است. حرکت نرم و آرام مو در یک نسیم نیم روزی روی شلف دکوری که قرار است این بار در محیط کار شما به تصویر کشیده شود. بدون شک از سوی شما و مشتریانتان هیجان‌انگیز خواهد بود. البته که چند ایده دیگر برای استفاده از شلف های دکوری در آرایشگاه‌ها در بخش محصول نویسی سایت وجود دارد که شما می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

خرید شلف مفهومی مدل مو

شلف مفهومی مدل نصفه

آدم‌های نصفه و نیمه زندگی‌تان را به دست فراموشی بسپارید. همان‌طور که در این شلف به‌صورت نصفه حتی خود واژه به دونیم تبدیل‌شده است. می‌خواهیم با شما بگویم برای اینکه قوی باشید و روزهای زندگی خود را خاص‌تر سپری کنید هیچ‌چیزی بهتر از آن نیست که کسانی که در زندگی شما نقش پیام بازرگانی را ایفا می‌کنند را به دست فراموشی بسپارید.

البته که استفاده از این شلف تنها برای این منظور طراحی نشده است چراکه شما به راحت می‌توانید در بستر محیط‌های کاری که هنری است و می‌خواهید خاص‌تر دیده شوید هم آن را مورداستفاده قرار دهید. یا اینکه حتی در اتاق کار خود این شلف را نصب کنید و با قرار دادن یک آینه روی آن سعی کنید آن روز بدی‌های دیگران را نبینید و خوبی‌های اشخاص برای شما پررنگ‌تر شوند. نصفه بودن بسیاری از اتفاق‌ها نه‌تنها بد نیست که بسیار برای شما خوشایند خواهد بود.

خرید شلف مفهومی مدل نصفه

شلف مفهومی مدل شادمانی

شلف دکوری شادمانی بساط شادی و بزم شما در کنار دوستانتان را به تصویر کشیده است. اگر با همه در یک کار گروهی مشغول به کارشده‌اید و قرار است در روزگاری نه‌چندان دور حسابی برای این ممارست و تلاش خود خوشحالی کنید. بهترین روز برای خرید این شلف دکوری همین امروز است. روزی که شما رؤیاهایتان را برای رسیدن به واقعیت بر روی این شلف بر روی دیوار آویخته‌اید تا زمان موعد به جشن و پای‌کوبی بپردازید و قاب عکس سال‌ها زحمت و تلاش خود را روی آن نصب کنید.

البته که در باشگاه‌های ورزشی، مطب روان‌پزشکان و یا هر کسب‌وکاری که شادی و شاد کردن حرف اول را می‌زند این شلف دکوری کاربرد دارد. این بدان معنا نیست که یک بوتیک لباس این کار را نمی‌تواند برای دکوراسیون کردن محیط استفاده کند. چراکه بهره گرفتن از آن در هر کسب‌وکار به دلیل اسپرت بودن طرح آزاد است. شما دستتان برای دکور کردن فضای روی کار هم حسابی باز است پس نگران چیزی نباشید.

خرید شلف مفهومی مدل شادمانی

شلف مفهومی مدل خانه

شلف مفهومی مدل خانه

خرید شلف مفهومی مدل خانه

شلف مفهومی مدل ایده

شلف مفهومی مدل ایده

خرید شلف مفهومی مدل ایده

شلف مفهومی مدل مخفی

برای اینکه زودتر به هدف خود برسید بهتر است رازهای خود را با دیگران در میان نگذارید. زمانی اهداف خود را بازگو کنید که دیگر همگان برای تشویق کردن شما حضور دارند. شلف مخفی واژه‌های خود را که شبیه به i انگلیسی است را به‌صورت پنهان‌شده به تصویر کشیده است تا به شما بگوید وقتی موفق خواهید شد که رازهایتان را در دل خود مخفی نگه‌دارید. برای این راز سربه‌مهر می‌توانید این شلف دکوری مفهومی را تهیه کنید و آن را در محیط کار، منزل یا حتی اتاق‌خواب خود قرار دهید و سپس با یادداشت‌های که شمارا به هدفتان می‌رساند برای این امر مهم برنامه‌ریزی کنید. هرچقدر پنهانی‌تر در شب قدم بردارید در روز سربلندتر برای شما دست خواهند زد و منتظر دیدار شما هستند.

خرید شلف مفهومی مدل مخفی

خرید شلف مفهومی مدل مخفی

شلف مفهومی مدل کارما

شلف مفهومی مدل کارما

خرید شلف مفهومی مدل کارما

خرید شلف مفهومی مدل کارما

شلف مفهومی مدل کودک

شلف مفهومی مدل کودک

خرید شلف مفهومی مدل کودک

خرید شلف مفهومی مدل کودک

شلف مفهومی مدل آقای‌خط

شلف مفهومی مدل آقای‌خط

خرید شلف مفهومی مدل آقای‌خط

شلف مفهومی مدل لودینگ

واژه لود شدن این روزها در دنیای مدرن حسابی با تمام زندگی ما گره‌خورده است. انتظار انتظار و بازهم انتظار. از تولد یک فرزند، از زمان موعد برای یک قرار کاری، از زمانی که باید خود را برای یک آزمون آماده کنیم تا هر موضوعی دیگری که شاید صبر و قرار را از ما می‌گیرد امری است که زندگی مدرن برای ما به تصویر کشیده است.

استفاده از شلف دکوری لودینگ در هر محیط کاری به شما این فرصت را می‌دهد که عمر دوباره‌ای را برای زندگی جدید خود فراهم‌سازید. کافی است شما تقویم خود را روی این شلف تعبیه کنید تا رد شدن زمان و رسیدن به موعد مقرر را به واضح تماشا کنید. می‌خواهیم با شما بگویم تغییرات از همین نقطه‌های کوچک هستند که در زندگی ما آغاز می‌شوند. شما با استفاده از این شلف می‌توانید برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند خود را با یک دفترچه یادداشت برای برنامه‌ریزی و یک تقویم رومیزی مصمم‌تر از قبل آماده کنید. شلف فوق سبک زندگی شمارا بسیار تغییر خواهد داد بااینکه جثه بزرگی ندارد اما حرف‌های بسیاری را برای شما در دل پنهان کرده است.

خرید شلف مفهومی مدل لودینگ

شلف مفهومی مدل دیده بان

چشم‌های شما دریچه‌ای به سمت روح شما هستند. با استفاده از شلف نگاه کردن آن‌هم با سبک طراحی که بسیار مفهومی است شما می‌توانید هر چیزی که نیاز به دیده شدن دارد را به نمایش بگذارید. اگر تصور می‌کنید که جمع گرم خانوادگی شما نیاز به بیشتر دیده شدن دارد به‌سادگی با قرار دادن یک قاب عکس خانوادگی بر روی این شلف می‌توانید این حس را در محیط موردتوجه قرار دهید. یا اینکه شما می‌توانید هر چیزی که خود نیاز به توجه بیشتر به آن دارید را روی این شلف قرار دهید.

برفرض اگر کتاب‌خوانی را به دست فراموشی سپرده‌اید و سال‌ها است در تلاش هستید که این حس را در خود زنده کنید. کافی است کتاب موردعلاقه خود را روی این شلف قرار دهید بار دیگر این حس را با نگاهی تازه در خود زنده کنید. از این شلف از محیط کار تا اتاق‌خواب خود می‌توانید استفاده کنید. چراکه حتی بدون اکسسوری هم می‌تواند حس خود را منتقل کند. برای عکاس‌ها، کسانی که لنز و قطعات دوربین می‌فروشند یا افرادی که وسایل شکار را عرضه می‌کنند شبیه دوربین شکاری این شلف می‌تواند در قاب دکوراسیون آن‌ها به‌خوبی جای خود را باز کند.

خرید شلف مفهومی مدل دیده بان

شلف مفهومی مدل عشق

شلف مفهومی مدل عشق

خرید شلف مفهومی مدل عشق

طبقه دیواری مفهومی مدل پرنده‌عاشق

شلف مفهومی مدل پرنده‌عاشق

خرید شلف مفهومی مدل پرنده‌عاشق

شلف مفهومی مدل ستارگان در آسمان‌خراش

شلف مفهومی مدل ستارگان در آسمان‌خراش

خرید شلف مفهومی مدل ستارگان در آسمان‌خراش

شلف دیواری مفهومی مدل ملاقات

شلف مفهومی مدل ملاقات

خرید شلف مفهومی

خرید شلف مفهومی مدل ملاقات

شلف مفهومی مدل کوه

قوی باشید شبیه شانه‌های پدر، قوی باشید شبیه اشک‌های شادی مادر، قوی باشید شبیه خوشحال کردن دل خود و دیگران برای این مهم هم باید در همان قدم اول کوه باشید. کوهی سرشار از انرژی و لبریز از استواری. پس اگر می‌خواهید با استفاده از المان‌های مفهومی سبک زندگی متفاوت را به فرزندان و دوستان خود درس بدهید.

هیچ انتخابی برای شما مؤثرتر و بهتر از این شلف های دکوری نیست که سبب می‌شود تا شما نماد قدرت و پایداری را بدون هیچ حرفی به دیگران منتقل کنید. شلف مفهومی کوه نمادی از عظمت، شکوه و بزرگی است که از اتاق‌خواب تا راهرو منزل شما و از پشت میز کار تا فضای مرتبط با رفت‌وآمد نیروی کار شما قابل استفاده است. اگر می‌خواهید از چند شلف با همین مضمون استفاده کنید کافی است به بخش محصولات مستر چوبی سری بزنید و انتخاب‌های متمایزی را داشته باشید.

خرید شلف مفهومی

خرید شلف مفهومی مدل کوه

شلف دیواری مفهومی مدل فیلم

شلف مفهومی مدل فیلم

خرید شلف مفهومی

خرید شلف مفهومی مدل فیلم

شلف دیواری مفهومی مدل آقا

شلف مفهومی مدل آقا

خرید شلف مفهومی مدل آقا

شلف دیواری مفهومی مدل موسیقی

شلف مفهومی مدل موسیقی

خرید شلف مفهومی

خرید شلف مفهومی مدل موسیقی

طاقچه چوبی مفهومی مدل سیبیل

آقایان بسیار به آراستگی خود اهمیت می‌دهند و بهترین بستر برای رسیدن به این تغییرات آرایشگاه‌های مردانه است. برای دکوراسیون آرایشگاه‌های مردانه و زنانه مستر چوبی ایده‌های بسیار متفاوتی را ارائه کرده است. تا شما ساده‌تر بتوانید به تصویرسازی هنر خود در محیط کارتان بپردازید. شما می‌توانید جواز کسب‌وکارتان را روی این شلف قرار دهید. یا اینکه وسایلی که برای آرایش و پیرایش مدام به آن نیاز دارید را روی این شلف در نزدیک‌ترین محل به میز کار خود قرار دهید.

این سبک ایده پردازی بدون شک در محیط کار شما بسیار به چشم می‌آید و شاید حتی به‌عنوان نماد تبلیغاتی مغازه شما بر سر زبان‌ها بیفتد. پس برای متفاوت‌تر دیده شدن بهتر است قوی کارکنید و این قوی بودن با تغییراتی که هرچند می‌تواند پیش افتاده باشد به نمایش گذاشته شود.

خرید شلف مفهومی مدل سیبیل

طاقچه چوبی مفهومی مدل چشم‌باز

شلف مفهومی مدل چشم‌باز

خرید شلف مفهومی مدل چشم‌باز

طاقچه چوبی مفهومی مدل رنگ‌آمیزی

شلف مفهومی مدل رنگ‌آمیزی

خرید شلف مفهومی مدل رنگ‌آمیزی

طاقچه چوبی مفهومی مدل پنگوئن

شلف مفهومی مدل پنگوئن

خرید شلف مفهومی مدل پنگوئن

طاقچه چوبی مفهومی مدل پیانو

شلف مفهومی مدل پیانو

خرید شلف مفهومی مدل پیانو

طاقچه چوبی مفهومی مدل جاده

شلف مفهومی مدل جاده

خرید شلف مفهومی مدل جاده

طاقچه چوبی مفهومی مدل سرچ

شلف مفهومی مدل سرچ

خرید شلف مفهومی مدل سرچ

طاقچه چوبی مفهومی مدل آرایشگر

شلف مفهومی مدل آرایشگر

خرید شلف مفهومی مدل آرایشگر

طاقچه چوبی مفهومی مدل آواز در باران

شلف مفهومی مدل آواز در باران

خرید شلف مفهومی مدل آواز در باران

طاقچه چوبی مفهومی مدل خنده

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. پس با استفاده از شلف طرح خنده شما می‌توانید حس شادی و نشاط را در فضای کار و منزل خود انتشار دهید. این کار علاوه بر اینکه جنبه فان و سرگرمی دارد برای هر قشری هم استفاده از آن توصیه می‌شود. به‌عنوان‌مثال شما در اتاق فرزند خود با قاب عکسی خانوادگی بر روی آن می‌توانید یادآوری کنید که بهترین و شادترین لحظات در زندگی ما همیشه دورهم بودن است. یا اینکه خود در اتاق‌خوابتان می‌توانید با یک قاب عاشقانه آن را تزئین کنید.

با استفاده از شلف دکوری خنده می‌توانید متفاوت‌ترین هدیه را برای دوستان و یا حتی والدین خود تهیه کنید و با قاب‌های دکوری یا المان‌های که یادبودی از گذشته است و تماشای آن برای شما و دیگران خوشایند است این حس را همیشه زنده نگه‌دارید. بخندید و با خنده خود جهانی را شادتر کنید.

خرید شلف مفهومی مدل خنده

طاقچه چوبی مفهومی مدل قاشق و چنگال

شما از شلف قاشق و چنگال در هر بخشی که با خوراکی سروکار دارید می‌توانید استفاده کنید. از آشپزخانه خانه خود تا رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها این شلف کاربرد دارد. اگر به‌تازگی قرار است وارد زندگی جدیدتان شوید و می‌خواهید دکوراسیون متفاوتی را برای آشپزخانه منزلتان تعریف کنید. به شما توصیه می‌کنیم از این شلف دکوری برای زیباتر شدن جهیزیه خود در آشپزخانه استفاده کنید. حتی شما برای آشپزخانه‌های سنتی مادرهایتان می‌توانید این شلف را با چند عدد یا با طرح گل‌های یک و دو سه تهیه کنید و سپس با ظرف‌های ادویه یا هر ظرف دیگری که متناسب با آشپزخانه است دست به دیزاین آن بزنید. شلف مفهومی و بسیار زیبای قاشق و چنگال سبب می‌شود تا آشپزخانه شما شادتر و پرانرژی‌تر از هر زمان دیگری به رخ کشیده شود.

خرید شلف مفهومی مدل قاشق و چنگال

طاقچه چوبی مفهومی مدل استایل

شیک پوشان و کسانی که طرفدار مد و استایل کردن‌های به‌روز هستند با خرید این شلف می‌توانند شعار خوش‌تیپی خود را بازگو کنند. برای کسانی که بوتیک‌دارند، کارگاه خیاطی یا حتی مزونی کوچک را طراحی کرده‌اند خرید این شلف توصیه می‌شود. حتی اگر در منزل خود یک کارگاه خیاطی به‌تازگی افتتاح کرده‌اید برای معرفی خود و نشان دادن جواز کسب‌وکارتان می‌توانید این شلف را به نمایش بگذارید و روی آن هر اکسسوری که مرتبط باکار شما است را مورداستفاده قرار دهید. طرح استایل با یک کروات که بیرون از کادر به نمایش گذاشته‌شده است برای شما بولد تر به تصویر کشیده شده تا این متمایز بودن را نشان دهید.

خرید شلف مفهومی مدل استایل

طاقچه چوبی مفهومی مدل تیمورک

برای افرادی که به کارهای گروهی و بازی‌های گروهی علاقه‌مند هستند خرید این شلف یک امر بسیار مهم و ضروری محسوب می‌شود. چراکه با این خرید متمایز شما می‌توانید به سلایق و نظرات خود احترام بگذارید و آن را با دیگران برای پیشبرد اهدافتان حتی در میان بگذارید. این شلف را شما برای دفتر کاری خود، اتاق کارتان و یا هر مجموعه‌ای که قرار است با دوستان خود به افتتاح آن دست بزنید مورداستفاده قرار دهید. حتی شروع یک کار گروهی شبیه یک ورزش دسته‌جمعی یا یک شروع برای آغاز به درس خواندن و تغییر نیاز به این شلف را برای ایجاد انگیزه بیشتر در شما تقویت می‌کند.

خرید شلف مفهومی مدل تیمورک

طاقچه چوبی مفهومی مدل تلویزیون

شلف دکوری تلویزیون همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید بسیار مفهومی و خاص طراحی‌شده است. این کار خاص را شما می‌توانید در نزدیک‌ترین حالت ممکن به میز تی وی خود مورداستفاده قرار دهید و دیگران را از این حسن سلیقه شگفت‌زده کنید. برای اکسسوری های استفاده‌شده روی این شلف هم‌دست شما حسابی باز است.

از تلویزیون و رادیوهای مینیمال دکوری گرفته تا قاب‌های یادگاری به‌راحتی می‌توانید برای دیزاین کردن آن استفاده کنید. کسانی که کافی‌نت دارند یا اینکه کلوپ بازی خود را به‌تازگی تأسیس کرده‌اند. یا علاقه‌مندان به فیلم و سریال می‌توانند علاوه بر دیزاین محیط از این شلف برای چیدمان آرشیوهای موردعلاقه خود هم استفاده کنند. شلف تلویزیون بر اساس علاقه‌مندی شما در هر بخشی از منزل قابل استفاده است یعنی شما می‌توانید حتی در آشپزخانه منزلتان این شلف را نصب کنید و با قرار دادن یک رادیو روز خود را متفاوت‌تر آغاز کنید. پس بسته به نیاز شما تعریف استفاده از این شلف مفهومی هم تغییر پیدا می‌کند.

خرید شلف مفهومی مدل تلویزیون

طاقچه چوبی مفهومی مدل زمان

شلف های مفهومی سعی کرده است تا طیف گسترده ائی از سلایق و مشاغل را پوشش دهد. برای اینکه به خود یادآوری کنیم که باگذشت زمان ما فرصت‌ها را از دست خواهیم داد. کافی است که با استفاده از این شلف و المانی که هدف شمارا یادآوری می‌کند برای رسیدن به اهداف خود تا آخرین لحظه باید جنگید. شلف تایم به شما یادآوری خواهد کرد که باید قدر زمانی را که در حال گذر است را دانست و برای یک زندگی متفاوت با اهدافی که برای همگان رؤیا است و برای ما یک هدف دست‌یافتنی تلاش باید کرد.

شما حتی می‌توانید یک ساعت زنگ‌دار را برای تغییر دادن سبک زندگی خودروی این شلف قرار دهید و متفاوت‌تر از هر وقت دیگری برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کنید. البته که فضا برای قرار دادن دفتر برنامه‌ریزی شما در کنار ساعت زنگ‌دارتان روی این شلف هم وجود دارد. از این شلف برای برخی از مشاغل مثل ساعت‌فروشی، بورس که رابطه مستقیم بازمان در ارتباط است یا حتی طلافروشی‌ها هم می‌توان به‌راحتی استفاده کرد.

خرید شلف مفهومی مدل زمان

طاقچه چوبی مفهومی مدل مسافرت

برای اینکه در آژانس‌های مسافرتی بتوانید شیک و ساده کسب‌وکارتان را در معرض نمایش بگذارید. بدون تردید این شلف دیواری می‌تواند المان مخصوصی برای معرفی شما باشد. در این مدل مفهومی یکی از واژه‌ها شبیه به یک چمدان به تصویر کشیده شده است که قطعاً در نگاه اول کمتر کسی متوجه آن خواهد شد. این توجه جذابیت کار را بیشتر خواهد کرد و سبب می‌شود شما در معرض دید باشید و حتی دیگران شمارا به یکدیگر با این نماد معرفی کنند. شما اگر اهل سفر هستید می‌توانید این شلف را برای خود تهیه کنید و ویزا و پاسپورت خود را تا زمان رسیدن موعد سفر و قرار دادن بلیط قطار یا هواپیما بر روی این شلف قرار دهید. این رؤیاهای ریزودرشت هستند که زندگی را برای ما زیباتر و خوشایندتر می‌کنند.

خرید شلف مفهومی مدل مسافرت

طاقچه چوبی مفهومی مدل عناصر چهارگانه

قبل از آنکه بخواهید شلف بسیار هنری و تأثیرگذار عناصر چهارگانه را به خانه خود مهمان کنید. باید به شما بگویم این نماد نشانه‌ای از آتش، هوا، خاک و آب است. بر اساس کتاب قانون ابوعلی سینا دو عنصر سنگین یعنی خاک و آب، سازنده‌ی اعضای بدن و دو عنصر سبک آتش و هوا، روح آدمی را تشکیل می‌دهد. بر اساس علم روانشناسی عنصر وجودی فروردین، مرداد و آذر نماد آتش است. متولدین ماه‌های تیر، آبان و اسفند عنصر آب است. اردیبهشت، شهریور و دی بر روی عنصر خاک حرکت می‌کنند و در آخر هوا عنصری برای ماه‌های خرداد، مهر و بهمن است. برای اینکه بتوانید خاص‌ترین و بهترین هدیه را به دوستان و نزدیکان خود هدیه دهید. این شلف دکوری همراه با یک قاب عکس یادگاری یا چند وسیله نوستالژی که با آن خاطرات مشترک دارید می‌تواند منحصربه‌فردترین انتخاب برای شما باشد.

خرید شلف مفهومی مدل عناصر چهارگانه

طاقچه چوبی مفهومی مدل پشت‌دیوار

شلف مفهومی پشت دیوار را می‌توانید از اتاق فرزند خود تا کافی نت و گیم نت‌های بازی مورداستفاده قرار دهید. حتی شما برای زیباتر شدن دکوراسیون فروشگاه و مغازه خود هم می‌توانید این شلف مفهومی را به کار ببرید. باید به شما بگویم که طرح‌های که مستر چوبی به شکل متمایز و برای اولین بار در ایران طراحی و تولید کرده است تماماً خاص و منحصربه‌فرد است و شما هیچ جا نمی‌توانید مشابه آن را مشاهده کنید. پس تا زمان را از دست نداده‌اید این طرح اسپرت را برای زیباتر کردن قاب دکوراسیون داخلی منزل یا فروشگاه خود خریداری کنید و همگان را از این حسن سلیقه شگفت‌زده کنید/

خرید شلف مفهومی مدل پشت‌دیوار

طاقچه چوبی مفهومی مدل راه

راه درست همیشه راهی است که در آن پر از تغییرات مثبت باشد. پس تفاوتی نمی‌کند که شما در چه راهی امروز قرار است گام‌های بزرگ را بردارید. همین‌که شما تصمیم گرفته‌اید که مسیر زندگی‌تان را عوض کنید یعنی باید شلف مدل راه را به خانه خود وارد کنید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید یکی از حروف شبیه یک جاده دوطرفه برای شما به تصویر کشیده شده است که راه را از بی‌راه برای شما مشخص کرده است. با خرید این شلف شما مصمم‌تر از هر زمان دیگری می‌توانید برای تصمیم‌های بزرگ زندگی‌تان گام بردارید.

خرید شلف مفهومی مدل راه

طاقچه چوبی مفهومی مدل چرا؟

قرار است جواب چراهای زیادی را در زندگی به خود پس بدهیم. پس اگر نمی‌خواهید مدام این سؤال‌ها را روی دوش خود بگذارید و با آن قدم بزنید. یا اینکه در آینده آن را به فرزند خود جواب پس بدهید. به شما توصیه می‌کنیم این چراها را یک‌بار برای همیشه با خود حل کنید. به‌جای اینکه ساعت‌ها هزینه کنید و با یک روان‌پزشک وقت بگذارید.
این بار به شما پیشنهاد می‌کنیم دفترچه‌ای تهیه کنید و روی شلف چرا قرار دهید و هرروز هر سؤالی که برای شما مطرح می‌شود را یادداشت و بعدازآن که به جواب آن رسیدید برای همیشه آن را به دست فراموشی بسپارید. این کار بدون شک برای موفقیت شما بسیار بااهمیت جلوه خواهد کرد. یا اینکه جملاتی مثل چرا باید تغییر کنم؟ چرا باید رژیم بگیرم؟ چرا باید پدر و مادر یا حتی فرزند قوی باشیم را روی یک قاب بنویسیم و با علت آن را برای همیشه جلوی چشمان خود قرار دهیم. خرید شلف مفهومی چرا بسیار در این راستا به کمک شما می‌آید.

خرید شلف مفهومی مدل چرا؟

طاقچه چوبی مفهومی مدل برنده

برنده باشید و این امر را برای خود بر روی یک قاب چوبی کوچک جشن بگیرید. نیازی نیست که شما حتماً یک لوح یادبود جهانی را روی این شلف قرار دهید. برای برنده شدن از همین امروز تلاش خود را شروع کنید و از اول با نوشتن هدف خود و قرار دادن آن بر روی این شلف زندگی متفاوت خود را آغاز کنید. شلف مفهومی برنده بودن می‌خواهد این را به شما برساند که حتی واژه برنده هم خود برای رسیدن به مقاوم اول جنگیده است و این بار تنها یک واژه است که در سکوی اول جا گرفته است. شما برای باشگاه‌های بدن‌سازی، سالن انتظار پزشکان زیبایی، آرایشگاه‌ها و هر جای دیگری که تغییر در آن سبب پیروزی شما و سایر بازدیدکنندگان می‌شود می‌توانید این شلف را مورداستفاده قرار دهید.

خرید شلف مفهومی مدل برنده

شلف مفهومی مدل زوم

شلف مفهومی زوم برای مشاغلی که تمرکز بر روی کار آن ها بسیار اهمیت دارد توصیه می‌شود. به‌عنوان‌مثال افرادی که در حوزه تعمیرات گوشی و لوازم جانبی آن مشغول به کار هستند. یا افرادی که قرار است با بهتر دیده شدن شغل خود را معرفی کنم مثلاً عینک‌فروشی یا هر شغلی دیگری در این راستا استفاده از این شلف را می‌توانند مدنظر قرار دهند. یا افرادی که برای هدف خاصی قرار است برنامه‌ریزی‌شده و با تمرکز گام بردارند از این شلف می‌توانند در دیوار اتاق و محل کار خود استفاده کنند. دانش جویان، دانش آموزان و هر فرد دیگری این شلف اسپرت و مفهومی را می‌توانند برای چیدمان متفاوت دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنند.

خرید شلف مفهومی مدل زوم

[vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”11869″ img_size=”64×64″ alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”tel:+989124030354″ el_class=”tel:+989124030354″ title=”تلفن”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”11870″ img_size=”64×64″ alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”https://wa.me/989124030354″ title=”واتس آپ”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”11871″ img_size=”64×64″ alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”https://telegram.me/majidh” title=”تلگرام”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *