دکوراسیون داخلی, شلف و باکس, محصولات

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

خرید 10 مدل شلف مدرن و شیک
شلف و باکس دیواری

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک، با حذف طاقچه ها خود دست به ایده پردازی بزنید. چنانچه می خواهید وسایل نوستالژی خود را با حذف بوفه های دکوری به رخ بکشید. اگر نمی خواهید هزینه زیادی را متحمل شوید. اگر خرید شلف دیواری یکی از علاقه مندی های شما است. به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید. در ادامه سعی بر آن داریم تا برخی از محصولات مدرنی که به تازگی مستر چوبی به حجم گسترده محصولات خود اضافه کرده است شما را اشنا کنیم. با مستر چوبی شبیه دکوراتورهای حرفه ای ایده پردازی کنید.

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

خرید جامجله ائی

جامجله ایی پامچال

جامجله ایی پامچال را می‌توانید برای هر سبک دکوراسیونی در منزل مورداستفاده قرار دهید. زیرا این وسیله کاربردی بسیار ساده و منحصربه‌فرد تولیدشده است. که تمام نیازهای یک چیدمان را به خود اختصاص داده است. این محصول از جنس ام دی اف است و قابلیت نصب بر روی دیوار را برای شما فراهم ساخته است. شما به‌سادگی می‌توانید برای محل کار، اتاق کار و یا حتی اتاق مطالعه خود به‌منظور زیباسازی بیشتر از آن بهره بگیرید. ابعاد این محصول ۶۰*۳۰ سانتی‌متر است و با عمق ۱۰ سانتی‌متری آن مجله‌های به‌خوبی بر روی آن فیکس می‌شوند.

اگر می‌خواهید از به‌هم‌ریختگی فضای اطراف مبلمان خود در امان باشید به شما توصیه می‌کنیم. در نزدیک ترین بخش به مبل‌های راحتی اتاق نشیمن این وسیله کاربردی را تعبیه کنید و در اوقات فراغت خود یک سرگرمی مناسب برای خود و اعضای خانواده تان فراهم‌سازید. جامجله ایی پامچال ایده پردازی بسیار ساده و لوکسی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این محصول کم جا برای جایگذاری بسیار از روزنامه‌ها و مجلات خود استفاده کنید؛ و به دکوراسیون داخلی منزل خود سروسامان دهید.

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

خرید شلف کوچک

خرید شلف مدرن و شیک مکعب

شلف دیواری مکعب یک قاب عکس متفاوت و مدرن را بر روی دیوار برای شما به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید با استفاده از این باکس‌ها بدون نیاز به هیچ وسیله دکوری یا قاب عکس دیواری کار دکوراسیون فضای داخلی منزل را به‌عنوان دیوارکوب مدرن به انجام برسانید. شلف دیواری مکعب را می‌توانید به‌صورت سه‌تایی در یک طرف میز تلویزیون و با ایده پردازی چهارتایی در بخش دیگر قرار دهید و یک تصویر متفاوت را به نمایش بگذارید.

مکعب‌های ده در ده با عمق ده سانتی‌متر این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در سرویس های بهداشتی کار دیزاین را با شمع‌های وارمه با شکلی متفاوت به انجام برسانید. شلف های دیواری این قابلیت را برای شما فراهم می‌آورد که بدون نیاز به قاب عکس یا نورپردازی‌های گران‌قیمت یک دکوراسیون متفاوت را در فضای داخلی در منزل داشته باشید. اگر می‌خواهید متفاوت‌تر از همیشه کار دیزاین منزل خود را به انجام برسانید به شما توصیه می‌کنیم شلف های دیواری را مدنظر قرار دهید. تم رنگی، اندازه و تعداد شلف ها به نظر شما عزیزان بستگی دارد. البته این مهم رابطه مستقیم باقیمت تمام‌شده کار دارد. نصب کار توسط بسته‌های مخفی روی دیوار دنبال می‌شود.

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

خرید طاقچه چوبی

خرید شلف مدرن و شیک قطره

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک، شلف قطره یک دکوری دیواری بسیار مناسب برای ایده پردازی در هر بخش از منزل به شمار می‌آید. شما می‌توانید در ابتدا راهرو خود را برای دیزاین با استفاده از شلف قطره مدنظر قرار دهید. به این صورت که با استفاده از یک شلف دیواری، یک آینه دیواری بسیار لوکس یک میز دکوری منحصربه‌فرد را به تصویر بکشید و سپس با استفاده از وسایل دکوری، گلدان‌های طبیعی و سایر وسایلی که ایده ال شما است کار دیزاین آن را به نمایش بگذارید.

این قابلیت برای شما فراهم است که با استفاده از شلف قطره اتاق کار خود را دکور کنید و وسایلی که باید همیشه در دسترس شما باشد را روی آن قرار دهید تا نظم لازم در فضا فراهم شود. شلف ارائه‌شده که ۶۰ سانتی‌متری است و عمقی در حدود ۱۵ سانتی‌متر است را به شما توصیه می‌کنیم. با مشاهده سایر شلف ها در وب‌سایت ما می‌توانید منحصربه‌فردترین انتخاب را مهمان‌خانه‌های خود کنید.

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

خرید شلف دیواری

شلف دیواری مخفی

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک، شلف دیواری مخفی درست شبیه به طاقچه های که در دکوراسیون های سنتی درگذشته مورداستفاده قرار می‌گرفت این روزها کارایی بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با استفاده از شلف های دیواری به‌سادگی می‌توانید کار دیزاین وسایل دکوری منزل خود را دنبال کنید. این شلف ها باکس‌های دیواری مخفی هستند که بر روی دیوار نصب می‌شوند و شما می‌توانید به‌عنوان کتابخانه یا یک میز دکوری از آن کمک بگیرید.

اندازه این شلف ها ۲۰ * ۵۰، ۲۰ * ۷۰، ۲۰ * ۹۰ و ۲۰ * ۱۲۰ است که بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید سایزبندی مدنظر را انتخاب کنید و آن را در چیدمان داخلی منزل مورداستفاده قرار دهید. کافی است شلف های ارائه‌شده را بر روی دیوار نصب کنید و با استفاده از یک آینه دیواری یک میز توالت مدرن‌تر در فضای داخلی اتاق‌خواب خود داشته باشید.

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

خرید جا روزنامه ائی

شلف و جاروزنامه ائی

شلف و جاروزنامه ائی یکی از وسایل لازم و ضروری برای محیط کار و منزل به شمار می‌آید. اگر می‌خواهید به سبک مدرن چیدمان داخلی منزل خود را دنبال کنید به شما توصیه می‌کنیم از شلف و جاروزنامه‌ای که به‌صورت چند طبقه با باکس‌های کوچک تهیه‌شده است استفاده کنید. این باکس روزنامه ای از جنس ام دی اف است که سبب می‌شود با هر تم رنگی برای شما هم‌خوانی لازم را در منزل به دست آورد. روزنامه‌های خود را دیگر نیازی نیست شبیه گذشته در داخل جعبه‌های کنار مبلی قرار دهید و یک فضای نامرتب را در محیط تجربه کنید.

برای این امر شما می‌توانید از شلف های متفاوتی که برای شما در نظر گرفته‌ایم استفاده کنید تا فضایی کاملاً متفاوت را تجربه کنید. شلف ها با ابعاد ۱۴۰*۲۰ با عمق ۱۵. ۲۰*۸۰ با عمق ۱۵ سانتی‌متر برای شما تهیه دیده‌شده است. جا مجله‌ایی را می‌توانید با ابعاد ۴۰*۱۴۰ سانت متر در فضا مورداستفاده قرار دهید. این شلف به شکلی طراحی‌شده است که شما علاوه برداشتن یک کتابخانه صاحب یک دکوری متفاوت نیز هستید.

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

خرید شلف مدرن و شیک

خرید شلف مدرن و شیک پالیز

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک، شلف پالیز این قابلیت را برای شما فراهم می‌آورد؛ که یک دیوارکوب متفاوت با شکل و طراحی خاص در منزل داشته باشید. این روزها چیدمآن‌ها شکل و شمایل دیگر به خود گرفته اند و استفاده از طاقچه‌های سنتی بر روی دیوارها دیگر به دست فراموشی سپرده‌شده است. از همین رو بار دیگر با استفاده از شلف های که سبب می‌شود یک دکوراسیون مدرن را تجربه کنید. می‌توان به یک ایده پردازی متفاوت نیز دست پیدا کرد.

شلف های دیواری پالیز در دو شکل ال و صاف تهیه و تولیدشده می‌شوند. شلف صاف دارای ابعادی ۱۱۰*۲۰*۷ و شلف ال با ابعاد ۱۳۰*۳۵*۷ سانتی‌متر برای شما در نظر گرفته‌شده است. ایده پردازی به‌صورت قرینه یا خطی با استفاده از این وسیله زیباکار بسیار ساده‌ای است که نیازهای شمارا به‌سادگی مرتفع می‌کند. به‌صورت قرینه‌ای با دو شلف خطی و صاف در دو طرف فضایی شبه به میز تلویزیون و خطی ایده پردازی عمودی شبیه به یک کتابخانه است.

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

شلف با تحمل وزن بالا

شلف کتاب

شلفهای کتاب یکی از اصلی‌ترین وسایلی است که برای نظم دادن به کتاب‌های که نیاز به آن‌ها سبب شده است همیشه در جلوی دست پای شما باشند بسیار وسیله کاربردی است. شلف کتابخانه ارائه‌شده بسیار ساده و زیبا است که با وزن بسیار کم قابلیت نگهداری از کتاب‌های تا وزن ۵۰ کیلوگرم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این وسیله زیبا و کاربردی است که برای مکمل آن می‌توانید از شلف های سایه به‌صورت قرینه در فضای اطراف آن به‌منظور زیباسازی بهره بگیرد. قابلیت سفارش این محصول در دو جنس فلزی و ام دی اف نیز برای شما فراهم است. شما می‌توانید برای محیط کار و منزل نیز از آن استفاده کنید. طراحی ساده این محصول سبب شده است در هر فضایی به ایده پردازی با آن بپردازید.

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

شلف چند تکه

شلف سه تکه بادام

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک، شلف های ارائه‌شده در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ با اندازه‌های در حدود ۲۰*۶۰، ۲۰*۹۰ و ۲۰*۱۲۰ در اختیار شما قرار داده می‌شود. سادگی و طرح بسیار زیبای این کار قابلیت استفاده از آن در هر فضایی را برای شما فراهم کرده است و شما به‌سادگی می‌توانید برای اتاق کار و محیط‌های اداری نیز این وسیله کاربردی را به‌منظور جلوه دادن بیشتر به فضا استفاده کنید.

به‌جای استفاده از قاب‌های دیواری که دیگر زیبایی چشم‌نوازی را در فضا حاصل نمی‌کند می‌توان از این سبک شلف های دیواری به‌عنوان دیوارکوب مدرن بهره گرفتشلف سه‌تکه بادام را خریداری کنید و یک طاقچه به سبک خانه‌های قدیمی را برای خود به تصویر بکشید. همان‌طور که در تصویر ارائه‌شده مشاهده می‌کنید شلف سه‌تکه بادام برای دکوراسیون‌های مدرن شما گزینه انتخابی ایده الی به شمار می‌آید.

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

خرید شلف و باکس دیواری

شلف و باکس بهار

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک، شلف باکس بهار با شکل طراحی بسیار زیبای خود ایده پردازی به سبک بهار را از آن شما می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از شلف صاف و ساده‌ای که با ابعاد ۶۰*۲۰*۵ در اختیار شما قرار داده‌شده است. کار چیدمان وسایل ضروری خود را به انجام برسانید و از باکس‌های آن‌که اندازه‌های در حدود ۲۴*۲۴ – ۲۱*۲۱ – ۱۸*۱۸ را در اختیار شما قرار داده‌شده است.

کار ایده پردازی و گل آرایی به سبک بهار را به تصویر بکشید. شلف یکی از کاربردی‌ترین و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه ترین وسیله دکوری است که شما می‌توانید به‌جای بوفه‌های گران‌قیمت کار دکوراسیون منزل را با آن به انجام برسانید. زندگی مدرن امروز سبب شده است که با بهره گرفتن از وسایل دکوری ساده به زیباسازی منزل خود بپردازیم.

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

خرید شلف چوبی

شلف چهار تکه بهارین

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک، شلف چهار تکه بهارین را باحال خوش عطر نم باران به خانه خود مهمان کنید. شلفهای بهارین با تم چوب طبیعی برای شما با قطر و اندازه‌ای شبیه به تنه درختان جنگلی تهیه و تولیدشده است. تا شما به‌راحتی بتوانید ایده پردازی به سبک کلاسیک را در منزل داشته باشید.

این شلف با چهار اندازه متفاوت در ابعاد ۱۲۰ * ۱۰ * ۱۰، ۱۰۰ * ۱۰ *۱۰، ۸۰ * ۱۰ * ۱۰ و ۶۰ * ۱۰ * ۱۰ در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید از شلف بهارین در اتاق نشیمن خود در فضای روبرو به مبلمان راحتی بهره بگیرید و با استفاده از شمع‌های زینتی و گل‌های طبیعی با گلدان‌های چوبی کار زیباسازی منزل خود را متفاوت‌تر از همیشه دنبال کنید.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک

خرید ۱۰ مدل شلف مدرن و شیک، شلف های دکوری را خریداری کنید و وسایل دکوری و نوستالژی خود را متفاوت‌تر از هر زمان دیگری به تصویر بکشید. اگر می‌خواهید از این ایده پردازی برای دکوراسیون اتاق‌خواب، اتاق نشیمن و یا اتاق پذیرایی خود بهره بگیرید این مهم برای شما فراهم است که تم رنگی و سایز را با توجه به توضیحات محصول بر اساس تنالیته رنگی دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید. ایده پردازی با استفاده از قاب عکس، گلدان و وسایل دکوری برای شما به انجام می‌رسد. طراحی مدرن و متفاوت فضای داخلی منزل خود را با وسایل دکوری مستر چوبی به تصویر بکشید.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *