دکوراسیون داخلی, دیزاین و طراحی, کشو و درآور, محصولات

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

خرید 10 مدل میز درآور جدید
میزدرآور در دکوراسیون

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید، میز درآور یکی از اصلی‌ترین محصولاتی است که خرید آن برای مرتب کردن لباس‌های شما یک نیاز اساسی محسوب می‌شود. این امر نه‌تنها در راستای نظم‌بخشیدن به دکوراسیون داخلی منزل شما که برای یک دکوراسیون خاص و ویژه نیز به کار شما می‌آید. در ادامه با ما همراه باشید تا شمارا با مدرن‌ترین میز درآورهای روز دنیا بیشتر از قبل آشنا کنیم.

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

میز درآور جدید

مدل میز درآور جدید یاشا

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید، اگر خرید وسایل مرتبط با اتاق‌خواب خود را به انجام رسانده‌اید اما هنوز لباس‌های دم‌دستی خود را نتوانسته‌اید سروسامان بدهید. اگر می‌خواهید یک دکوراسیون خطی لوکس را به تصویر بکشید و متفاوت تر از هر زمان دیگری ایده پردازی خود را به نمایش بگذارید ما به شما خرید میز درآور یاشا را با ویژگی‌های بارز و متمایز پیشنهاد می کنیم.

شما به‌راحتی می‌توانید به جداسازی لباس‌های خود بپردازید؛ یعنی لباس‌های خانگی را در یک کشو، لباس‌زیر در کشوی دیگر و حتی کیف‌های غیرقابل استفاده خود را در کشوهای پایینی قرار دهید. یا حتی لباس‌های استخر و باشگاه خود را از سایر لباس‌های خود جدا قرار دهید. ازآنجایی‌که درب‌ها با برش خاصی طراحی‌شده است نیازی به دستگیره و دسته برای باز و بسته کردن درب کشوها نیست

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

درآور کوچک

مدل میز درآور جدید هیما

اگر می‌خواهید لباس‌های ضخیم و نازک خود را دسته‌بندی‌شده در کشوهای میز درآور هیما قرار دهید. به‌سادگی می‌توانید به این امر مهم دست پیدا کنید؛ زیرا کشوی سوم حجم و ارتفاع بیشتری را نسبت به کشوی اول برای شما فراهم کرده است.

شما می‌توانید از کشوی اول برای وسایل کوچک‌تر مثل جوراب و یا کیف‌های دستی خود استفاده کنید یا حتی لباس‌های خانگی که به‌صورت روزانه به آن‌ها نیاز دارید و بهتر است دم دست باشد را در آن قرار دهید. شکل طراحی کشوها به‌صورتی است که در کنار زیبایی و مدرن بودن عمر مفید این محصول می افزاید. زیبایی این کار به دلیلی کوچک بودن آن است که سبب فانتزی شدن کارشده است. کوچک بودن به معنی کم داشتن فضا نیست بلکه به‌جای یک میز درآور مستطیلی عریض یک کار مربعی شکل لوکس طراحی‌شده است.

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

میزدرآور فانتزی

مدل میز درآور جدید هیلی

میز درآور دکوری هیلی را خریداری کنید تا در زمان دیزاین کردن منزلتان صاحب سبک باشید و منحصربه‌فردترین دکوراسیون‌ها را به تصویر بکشانید. شما می‌توانید از این کار علاوه بر اتاق‌خواب که به‌منظور استفاده لباس‌های روزانه شما در نظر گرفته‌شده است. در اتاق نشیمن نیز به‌منظور یک دکوری ویژه بهره بگیرید و وسایل مرتبط با پذیرایی از مهمان‌ها را در آن جای دهید؛ و روند ساده‌تری را برای پذیرایی از مهمان‌های خود در پیش بگیرید.

با خرید این کار زیبا نه‌تنها به نظم بیشتری خواهید رسید بلکه می‌توانید یک دکوری ویژه نیز برای خود تهیه کنید. میز درآور دکوری هیلی محصولی ام دی افی است؛ که از متریال مرغوبی در پرسه ساخت آن استفاده‌شده است؛ و شما می‌توانید با هزینه‌ای که در نظر دارید محصول بهتری را سفارش دهید؛ و نه‌تنها از کاربرد و زیبایی آن که از مرغوبیت و ماندگاری آن تا سالیان سال بهره بگیرید. استفاده از سه آیتم رنگی امر مهمی است که سبب زیباسازی این کارشده است.

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

میز درآور پله ائی

مدل میز درآور جدید چوبین

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید، میز درآور چوبین از نه کشو با فضاهای بزرگ، کوچک و متوسط برای شما تشکیل‌شده است. شما می‌توانید از هر بخش به‌منظور جایگذاری کردن وسایل مدنظر خود استفاده کنید. بدون تردید فضای وسط برای لباس‌های شما بسیار ایده ال است. در قدم بعد از چهار کشو می‌توانید به‌عنوان میز توالت بهره بگیرید و دو کشوی گوشه‌ای را برای وسایل مهم و ضروری خود مدنظر قرار دهید.

ازآنجایی‌که برای کشوهای این کار از هیچ دسته و دستگیره‌ای استفاده‌نشده است. دو امر مهم برایتان فراهم‌شده است. اول اینکه عمر مفید این کار چند برابر می‌شود زیرا حذف دسته و دستگیره کشش را از روی کشوها برمی‌دارد؛ و شما با فشار کمتری آن را باز و بسته می‌کنید. در قدم بعد می‌توانیم بگویم سادگی آن با حذف دسته و دستگیره سبب آنست تا شما بتوانید به یک دکوراسیون ویژه مدرن دست پیدا کنید.

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

نسل جدید میز دراور

میز درآور دکوری کهربا

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید، به شما توصیه می‌کنیم خرید میز درآور دکوری کهربا در لیست علاقه‌مندی‌های خود قرار دهید. این محصول از مزیت‌های بی‌شماریست که در ادامه به‌اختصار به بخشی از آن اشاره می‌کنیم. استفاده از متریال مرغوب و رنگ بسیار باکیفیت در پرسه ساخت به هزینه‌ای که شما برای ساخت این محصول مدنظر قرار می‌دهید سبب می‌شود.

تا یک کار ویژه در قاب دکوراسیون داخلی منزل شما به نمایش درآید. میز درآور دکوری کهربا را می‌توانید در اتاق نشیمن قرار دهید و با استفاده از کتاب، گل‌های کاکتوس کوچک و سایر اکسسوری های ریز دیگر در ابتدا دیزاین کنید. سپس از کشوهای تعبیه‌شده در این باکس برای روزنامه، کتاب، کنترل تلویزیون، شارژر موبایل و یا هر چیزی که با نشستن روی مبل راحتی به آن نیاز پیدا می‌کنید به‌راحتی پرکنید. این را به یاد داشته باشید که وسایل در داخل کشو و باکس‌های این میز درآور لوکس دکوری امری است که به سلیقه شما بستگی دارد.

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

پاتختی شیک و مدرن

میز کنار تختی زرین

ازآنجایی‌که دنیای مدرن امروز پرشده است از میزهای کنار تختی متمایز با شکل‌های متفاوت نیاز است قدری سادگی را به یک زندگی مدرن دنبال کنیم. از همین رو گروه مستر چوبی با طرح‌های از ایده پردازی‌های دکوراتورهای حرفه‌ای اروپایی برای شما در نظر گرفتیم. شما می‌توانید برای خرید این محصول باهوش و درایت کافی دست‌به‌کار شوید.

نظافت اتاق‌خواب امر بسیار مهمی است از همین رو حتی با جابجا کردن آن در طی گذر زمان آسیبی به شما وارد نمی‌شود؛ زیرا وزن این کار بسیار مقبول است و شما هیچ‌گاه نیاز به کمک یک مرد برای جابجا کردن آن نخواهید داشت؛ و خود به‌راحتی می‌توانید به نظافت فضای نزدیک به تخت خواب خود بپردازید. پس اگر از میزهای کنار تختی سنگین و قدیمی خود خسته شده‌اید و نیاز می‌بینید. از یک میز دکوری خاص و سبک برای ایده پردازی فضای اطراف تخت خواب خود استفاده کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم میز کنار تختی زرین را برای این امر مدنظر قرار دهید.

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

میز درآوری جادار

میز درآور فرخ ماه

میز درآور فرخ ماه به‌صورت خطی با سطح صاف و بسیار مسطح برای شما در نظر گرفته‌شده است. ازآنجایی‌که هیچ بخش اضافه‌ای روی میز قرار ندارد شما به‌راحتی می‌توانید هر وسیله‌ای را روی آن قرار دهید. حتی این قابلیت برای شما وجود دارد که قاب عکسی را هم‌اندازه با همین میز درآور مورداستفاده قرار دهید. دو بخش با یک سایز و بخش میانی با سایزی متفاوت‌تر مدنظر قرار داده‌شده است.

فضای بسیار زیادی برای جایگذاری وسایل شما در اختیارتان قرار می‌گیرد. تا به‌راحتی بتوانید به نظم دادن وسایل لازم و ضروری خود بپردازید. حتی اگر در اتاق‌خواب خود میز توالت ندارید. با خرید یک آینه رومیزی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. از کشوهای کوچک برای جایگذاری کردن وسایل آرایشی بهداشتی و از کشوهای بزرگ‌تر برای قرار دادن لباس‌های خود بهره بگیرید. انتخاب تم رنگی میز درآور فرخ ماه هم‌راستا با تخت خواب و میز توالت اتاق‌خواب شما نیز ممکن است. نصب آینه دیواری در فضای بالای میز نیز قابلیت جایگذاری وسایل دکوری و کاربردی را روی این میز برای شما فراهم می‌سازد.

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

پاتختی شیک و مدرن

میز کنار تحتی سانا

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید، میز کنار تختی سانا محصولی است که برای تخت خواب بسیار مهم تلقی می‌شود؛ زیرا شما با استفاده از این محصول به‌سادگی می‌توانید وسایلی را که در طی شب و زمان استراحت به آن نیاز دارید را به‌راحتی در دسترسی خود قرار دهید. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید قرص، کتاب، هدفون و سایر پارامترهای دیگری که قبل از خواب باید از آن بهره بگیرید را به‌راحتی در کشوهای این میز زیبا و لوکس جایگذاری کنید.

کشوی دوطبقه و فضای قابل قبولی را برای جایگذاری وسایل شما فراهم می‌آورد. از سوی دیگر هیچ دسته‌ای برای این کار بهره گرفته ‌نشده. تا شما عمر مفید بالاتری را برای کار در اختیار داشته باشید. در همین راستا باید بگویم این محصول برای دکوراسیون کلاسیک، مدرن و سلطنتی می‌توانید با قدری تغییر از این کار بهره بگیرید.

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

طراحی خاص میز درآور

دکور شادور

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید، دکور شادور یک دکوری فانتزی و لوکس است؛ که به‌کارگیری آن در دکوراسیون داخلی منزل شما سبب زیباسازی فضا با یک‌شکل متفاوت می‌شود. اگر تمایل دارید از وسایل دکوری خاص و تک بهره بگیرید. به شما توصیه می‌کنیم شادور را در لیست علاقه‌مندی‌های خود قرار دهید. دکور شادور با تأثیر از طرح مشبکی لانه زنبور طراحی‌شده است؛ که خود سبب منحصربه‌فردتر شدن این دکوری شده است.

ارتفاع این محصول ۱۰۴ سانتی‌متر و عرض آن ۹۳ با عمقی در حدود ۴۰ سانتی‌متر است. اگر می‌خواهید از این سایز برای جایگذاری وسایل خود بهره بگیرید این وسیله دکوری شبیه یک لونه زنبور طراحی‌شده است که شما به‌راحتی می‌توانید یک ایده پردازی خاص را به آن به تصویر بکشید. از کشوهای بازشونده آن می‌توانید برای جایگذاری وسایل موردنیاز خود به‌صورت طبقه‌بندی‌شده استفاده کنید. برفرض اگر شما در حرفه نقاشی مشغول به فعالیت هستید دریکی از باکس‌ها رنگ، در باکس دیگر قلم‌مو و در سایر باکس‌ها سایر وسایل خود را می‌توانید سروسامان دهید.

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

میز درآور با دستگیره مخفی

میز درآور الکا

خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید، میز درآور الکا یکی از اصلی‌ترین محصولاتی است که برای سروسامان البسه دم دستی شما مورداستفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید یک میز درآور باکیفیت داشته باشید باید پارامترهای بی‌شماری را مدنظر قرار بگیرید. این را به یاد داشته باشید که سطح مسطح و صاف روی میز جایگذاری هر وسیله‌ای را برای شما ممکن کرده است و شما به‌سادگی می‌توانید هر وسیله‌ای را با هر سایز و هر ارتفاعی روی آن قرار دهید.

شما شش کشو برای جایگذاری لباس‌های خود به‌صورت منظم در اختیار دارید. این تقسیم طبقات شمارا از خرید باکس‌های جداکننده در امان کرده است زیرا شما به‌سادگی با استفاده از ستونی که در قسمت میانی این میز درآور ام دی افی قرار داده‌شده است به‌سادگی می‌توانید این روند جداسازی را دنبال کنید.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون خرید ۱۰ مدل میز درآور جدید

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید میز درآور انتخاب‌های بی‌شماری در پیش روی شما قرار دارد. شما می‌توانید میزهای مدرن و لوکس را به‌صورت سه کشوه یا شش کشوی برای خود خریداری کنید. یا از میزهای درآور مدرن که علاوه بر نظم‌بخشی نقش به سزایی در دکوراسیون داخلی منزل شما دارد نیز بهره‌مند شوید.

امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی شما عزیزان با این محصول کارآمد موردتوجه شما قرارگرفته باشد. در پایان اگر طرح و ایده به خصوصی دارید یا پیرامون سفارشی‌سازی کردن این محصولات نظری دارید می‌توانید از طریق درگاه‌های ارتباطی با مشاورین بخش فروش ما در راستای تولید یک محصول خاص و ویژه ارتباط برقرار کنید.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *