دکوراسیون داخلی, دیزاین و طراحی, کتابخانه, محصولات

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

10 مدل دکور کتابخانه مدرن
کتابخانه چوبی

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن، دکور کتابخانه مدرن محصولی است که علاوه برچیدمان کتاب‌های شما سبب دکور کردن فضای داخلی منزل شما نیز می‌شود. کتابخانه‌های ام دی افی خانگی که به‌تازگی راهی بازار شده‌اند و مزیت‌های بی‌شماری را برای شما به همراه دارند. در قدم اول می‌توانند به سروسامان دادن به منزل شما بپردازند. در گام بعدی می‌توانید جلوه‌های بصری محیط را زیباتر از هر زمان دیگری فراهم‌سازید. این امر یعنی یک تیر دو نشان زدن.

یعنی خرید یک محصول دکوری به همراه یک کتابخانه کاربردی که صفرتا صد نیازهای شمارا برآورده می‌کند. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون کتابخانه‌های جادار خانگی مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. اگر شما هم قصد دارید برای اتاق کار همسر، فرزند و یا حتی دفتر کار خودتان یک کتابخانه منحصربه‌فرد را در اختیار داشته باشید. به شما توصیه می‌کنیم در ادامه برای معرفی دکور کتابخانه‌های مدرن با ما همراه باشید.

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

خرید کتابخانه شیک

دکور هوتوس

ایده کتابخانه دکوری می‌تواند مختص به خود شما باشد. یا از روی ایده پردازی‌هایی که در وب‌سایت مستر چوبی به تصویر کشیده شده است برای شما در نظر گرفته شود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید دکور هوتوس به‌صورت چهار طبقه و با سایزهای متمایز از یکدیگر با ارتفاع بلند برای شما طراحی و تولیدشده است. شما می‌توانید برای چیدمان کتاب، ظرف و ظروف، وسایل نوستالژی، یادگاری‌ها، قاب عکس‌های خانوادگی و سایر عناصر دکوری؛ که نیاز به نمایش گذاشتن آن دارید از این وسیله دکوری بهره بگیرید.

انتخاب تم رنگی این محصول امری است به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. دکوری فوق به‌قدری زیبا است که شما حتی بدون هیچ پارامتر کمکی می‌توانید از آن برای زینت بخشیدن به اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن خود استفاده کنید. اگر می‌گویم کتابخانه الزاماً نیازی نیست که در این محصول دکوری کتاب چیده شود. شما حتی می‌توانید در کنار میز پذیرایی خود در اتاق پذیرایی این محصول دکوری را قرار دهید. با استفاده از وسایل لوکس عتیقه خود به ایده پردازی آن بپردازید.

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

خرید کتابخانه شیک

دکور کتابخانه مدرن شانو

دکور کتابخانه فوق را برای محیط‌های اداری و رسمی توصیه می‌کنیم؛ زیرا سبک طراحی آن به‌گونه‌ای است که شما به‌صورت دوطرفه می‌توانید به چیدمان وسایل دکوری خود و کتاب‌هایتان بپردازید. همچنین دسترسی آسان به آن برای شما فراهم است. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید دکور فوق را در قسمت میانی فضای کار خود قرار دهید.

تا به‌عنوان یک پارتیشن دکوری برای جداسازی دو بخش از محیط از آن بهره بگیرید. این امر یعنی ایده پردازی سه سویه یعنی یک کتابخانه، یک دکوری و یک پارتیشن که به‌صورت هم‌زمان با یک قیمت برای شما فراهم‌شده است. انتخاب تم رنگی این محصول و اضافه کردن طبقات آن بر اساس مساحت دفتر کار شما در نظر گرفته می‌شود تا ایده پردازی شما ویژه‌تر به نمایش گذاشته شود.

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

ساخت کتابخانه سفارشی

دکور کتابخانه مدرن دوتکه چکاوک

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن، اگر می‌خواهید برای اتاق‌خواب فرزندتان یک کتابخانه مدرن در اختیار داشته باشید. ما به شما دکور دوتکه چکاوک را توصیه می‌کنیم. هم‌راستا با این مدل کمد دکوری می‌توانید یک میزتحریر به همراه کتابخانه مجزا نیز در بالای میزتحریر استفاده کنید. تا دو محصول هم‌اندازه در یک محیط برای شما به تصویر کشیده شود.

از کتابخانه دوتکه چکاوک می‌توانید برای قراردادن وسایل و لوازم‌تحریر در کنار کتاب‌هایتان بهره بگیرید. از طبقه بالای آن نیز برای چیدمان گلدان، قاب عکس و سایر وسایل نوستالژی دیگر می‌توانید استفاده کنید. انتخاب تم رنگی مطابق با هارمونی رنگ سایر پارامترهای اتاق‌خواب شما مدنظر قرارداده می‌شود تا تم رنگی محصول فوق فضای شمارا به‌هم‌ریخته و آشفته نکند.

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

کتابخانه دیواری چوبی

دکور کتابخانه مدرن چوبی پرسون

اگر می‌خواهید یک کتابخانه دیواری خانگی مدرن در اختیار داشته باشید. ما به شما دکور چوبی پرسون را توصیه می‌کنیم. این محصول با شکل هندسی متمایز خود ایده پردازی بسیار منحصربه‌فردی را فراهم آورده است. پرسون سبب دیزاین کردن محیط شما به سبک مدرن می‌شود. کتابخانه‌های ساده گذشته را دیگر باید به دست فراموشی بسپارید. وقتی با یک محصول کارآمد می‌توانید جلوه‌های بصری بهتری را در خانه‌های مدرن خود فراهم‌سازید.

این کتابخانه دکوری فانتزی از شش بخش مجزا تشکیل‌شده است؛ که برای چیدمان وسایل شما در نظر گرفته‌شده است. البته به‌قدری ظاهر زیبای این محصول چشم‌نواز است که دیگر نیازی به چیدمان وسایل خاصی در آن نیست. شما تنها با چند وسیله دکوری و چند کتاب شیک و زیبا می‌توانید روند دیزاین کردن آن را دنبال کنید. بهتر است این دکور کتابخانه مدرن را در اتاق پذیرایی یا در دفاتر کار لوکس خود مورداستفاده قرار دهید تا چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کند.

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

کتابخانه مدل جدید

دکور جهانرخ

جهانرخ را می‌توانید در هر محیطی مورداستفاده قرار دهید. شما می‌توانید از این محصول ساده اما شیک در اتاق‌خواب، اتاق کار، دفتر کار و یا حتی سرویس‌های بهداشتی خود برای نظم دادن به محیط بهره بگیرید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید دکور جهانرخ را به‌صورت چندطبقه و مجزا از یکدیگر طراحی و تولیدشده است. شما می‌توانید بر اساس مساحتی که در اختیاردارید. سایز و اندازه آن را تعیین کنید. اگر برای خرید نیاز به دوطبقه دارید شما می‌توانید این دوطبقه را در کنار یکدیگر یا روی یکدیگر جایگذاری کنید. تا کار ایده پردازی محیط را به‌سادگی به تصویر بکشید.

اگر بخواهید برای اتاق کار خود این کتابخانه لوکس و مدرن مدنظر قرار دهید. بهتر است چهار طبقه مجزا را روی یکدیگر قرار دهید. اگر می‌خواهید برای سرویس بهداشتی فرآیند نظم دهی را دنبال کنید ما به شما استفاده از دوطبقه از این باکس‌ها را توصیه می‌کنیم. تا با جایگذاری وسایل آرایشی بهداشتی روند نظم دادن به محیط برای شما فراهم شود. البته انتخاب تعداد تم رنگی و سایز این محصول پارامتر مهمی است که بسته به نیاز و انتخاب شما در نظر گرفته می‌شود.

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

کتابخانه کم حجم

دکور دلبان

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن، با استفاده از دلبان دیگر برای همیشه با چیدمان قرینگی خداحافظی کنید. در دنیای مدرن امروز دیگر نمی‌توان گفت که همانند گذشته همه‌چیز را باید در کنار یکدیگر قرارداد. سبک طراحی این دکور کتابخانه مدرن به‌گونه‌ای است که شما خواه‌ناخواه ناچار خواهید بود. وسایلتان را با حذف قرینگی چیدمان کنید.

شما می‌توانید به دلیل ارتفاع مناسبی که این کتاب به‌خوبی فراهم آورده است. از گلدان‌های مرتفع و یا کتاب‌هایی که اندازه بزرگ‌تری دارند و در کتابخانه شما به‌راحتی جای‌داده می‌شوند برای چیدمان این دکوری زیبا استفاده کنید. برای جایگذاری آن بهتر است کنار مبلمان اتاق نشیمن یا در کنار میز کار خود فضای مناسبی را برای آن مدنظر قرار دهید.

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

کتابخانه کودکانه

دکور دلستان

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن، آیا می‌خواهید برای فرزندان خود یک شهر عروسکی زیبا را ایده پردازی کنید. دکور دلستان را خریداری کنید و این شهر عروسکی را به تصویر بکشید. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید این کتابخانه شبیه یک شهر زیبا ایده پردازی شده است. شما می‌توانید با استفاده از استیکرهای دیواری یک شهر منحصربه‌فرد و ویژه‌ای را برای تشویق بیشتر فرزندانتان به کتاب‌خوانی فراهم‌سازید.

این امر از ۰ تا ۱۰۰ به سلیقه شما برمی‌گردد که قرار است از این دکوری زیبا در چه راستایی بهره بگیرید. با چیدمان کتاب‌ها، وسایل یادگاری و سایر پارامترهای دیگر بدون تردید می‌توانید یک داستان سازی عمیق را با این دکوری زیبا برای فرزند خود فراهم‌سازید؛ و او را به مطالعه کردند بیشتر از گذشته تشویق کنید. استفاده از این وسیله دکوری برای کنار میزتحریر می‌تواند ایده مناسبی برای مطالعه بهتر دانش آموزان شما نیز باشد.

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

کمد و کتابخانه نوجوان

کمد دکور دلگون

اگر می‌خواهید به نوه و یا فرزند خود یک هدیه شگفت‌انگیز بدهید و او را سورپرایز کنید. ما به شما کمک دکور دلگون را توصیه می‌کنیم. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید این کتابخانه لوکس به‌صورت دردار و مشبکی شبیه درهای پنجره‌های قدیمی طراحی و تولیدشده است. سبک نوسازی و سنتی ویژه‌ای را دلگون در دنیای مدرن امروز در اتاق‌های فرزندان شما به تصویر می‌کشد.

شهر عروسکی که داخل آن را می‌توانید با استفاده از کتاب، وسایل بازی و سایر پارامترهای دیگری که فرزند شما به آن علاقه‌مند‌است. به‌راحتی دیزاین کنید و آن را برای حضور در اتاق‌خواب و مطالعه کردن علاقه‌مند‌تر کنید. محرمانه بودن وسایل در این باکس چوبی شاید شبیه کتابخانه‌های دردار قدیمی نباشد؛ اما سبک ویژه‌ای از طراحی را این کتابخانه مدرن برای شما فراهم کرده است.

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

خرید کتابخانه چوبی مدرن

دکور پاپوک

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن، استفاده کتابخانه در پذیرایی ایده پردازی است که این روزها بسیار مرسوم شده است. این امر به دلیل سبک طراحی کمدهای دکوری مدرنی است؛ که سبب تصویرسازی بهتر ایده پردازی شما شده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید دکور پاپوک محصولی است؛ که برای جلوه دادن بهتر اتاق کار، اتاق پذیرایی و یا حتی اتاق نشیمن شما قابل‌استفاده است.

شما می‌توانید از این کتابخانه چندطبقه علاوه برچیدمان کتاب برای دیزاین کردن اتاق پذیرایی خود نیز بهره بگیرید. تا یک ایده پردازی مدرن و بسیار لوکس را به تصویر بکشید. استفاده از کتابخانه‌های دیواری یا کتابخانه‌های فانتزی برای چیدمان اتاق پذیرایی فکر مدرنی است که این روزها بسیار مرسوم شده است.

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

مدل های جدید کتابخانه

قفسه کتابخانه رادا

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن، خاص بودن حق شما است. پس با استفاده از قفسه کتابخانه رادا این حسن سلیقه را به رخ بکشید. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید تنه درختی به‌صورت هندسی از لابه‌لای درختان تا انتهای کتابخانه شما جوانه‌زده است. تا زیبایی بار دیگر به نمایش گذاشته شود.

بدون تردید این سبک از قفسه کتابخانه را در هیچ محیطی مشاهده نخواهید کرد. شما اولین نفری خواهید بود که آن را به محیط کار و خانه خود مهمان می‌کنیم. انتخاب تم رنگی شاخه‌های درخت، رنگ کتابخانه و سایز آن پارامترهای ویژه‌ای است که در زمان انتخاب و خریداری کردن این محصول در پیش روی شما قرار دارد.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون ۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن

۱۰ مدل دکور کتابخانه مدرن، همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید. دکور کتابخانه با شکل‌های بسیار متمایزی در پیش روی شما قرار دارد. اگر در خانه خود به سر می‌برید می‌توانید از دکور کتابخانه دیواری بهره بگیرید و جای آن را برای همیشه ثابت کنید. حال اگر در خانه آپارتمانی هستید بهتر است از دکور کتابخانه‌های استفاده کنید که جابجا کردن آن برای شما کار دشواری نباشد.

انتخاب سایز، انتخاب تم رنگی و سبک طراحی محصول با توجه به نظر شما عزیزان دنبال می‌شود. برای این امر مهم کافی است از طریق پل‌های ارتباطی که در وب‌سایت مستر چوبی در پیش روی شما قرار دارد. از طریق بخش تماس با ما و متخصصین بخش تولید پیرامون این مهم ارتباط برقرار کنید و محصول موردنظر خود را سفارشی‌سازی کنید.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *