استیکر و ساعت, دکوراسیون داخلی, دیزاین و طراحی

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

خرید استیکرهای چوبی سری 2
گستردگی طرح های استیکر های چوبی

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

خرید استیکرهای چوبی سری ۲، گستردگی طرح های استیکر شاید به جرأت می توان گفت گستردگی برای حجم عظیمی از طرح ها کلمه‌ای با محدودیت برای عنوان کردن این موضوع دانست.

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

دکوراسیون اتاق کودک با استیکر چوبی

استیکر نوجوان

زمانی که ما از تنوع در طرح های استیکر ای صحبت می کنیم بدین معناست که هر آن چیزی شما متصور اید قابل پیاده سازی طراحی و ساخت می باشد. شما با دیدی مختصر از طرح های موجود در این مقاله می‌توانید به دنیای بی پایان استیکر ها بیندیشید. علاقه مند به یک شخص یک بازیگر یک دانشمند هستید به راحتی می توانید گستردگی طرح های استیکر او را در فضای داخلی خود داشته باشید.

آیا می خواهید یک هدف را برای خود دیکته کنید شعار آن هدف را به صورت استیکر سفارش دهید تا لحظه به لحظه با آن جمله روبرو باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. دیدن یک منظره یک فضا در شما حس دلنشینی را ایجاد می‌کند با یک استیکر می‌توانید این منظره و فضا را همیشه مقابل چشمان خود داشته باشید.

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

استیکر چوبی خاص

سفارش استیکر چوبی

در محل کار خود به دنبال یک رویه و قانونمندی هستید می‌توانید مجموعه ای از قوانین را به شکلی زیبا طراحی و در ساختمان اداره خود نصب نمایید تا ملکه ذهن کارکنان شمار شود. آیا علاقمند به یک حیوان هستید شما می توانید تصویری از هرنوع موجودی را به صورت استیکر داشته باشید. آیا معتقدید المان ها تاثیر بیشتری از کلمات به جای می گذارند. می‌توانید المان هر موضوعی را داشته و به صورت استیکر از آن استفاده نمایید.

شغل شما چیست یک آرایشگر یک طراح یک آهنگر یک آشپز و یا هر شغل دیگری شما می توانید استیکر مربوط به موضوع شغل خود را سفارش دهید و از آن لذت ببرید.

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

خرید استیکر

استیکر چوبی جدید کودکانه

گستردگی طرح های استیکر آشپزخانه، استیکر های فانتزی ایده آل ترین گزینه برای دکوراسیون آشپزخانه شما به شمار می‌آید. این استیکرها می‌تواند نمادی از آیتم هایی باشد که در فضای آشپزخانه از آنها بهره می گیریم.

به عنوان مثال چند قاشق چوبی نوستالژی می‌تواند یکی از این آیتم ها باشد. بدون تردید استیکرهای رنگی سبب دلبازتر شدن فضای آشپزخانه شما می‌گردد.

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

استیکر برای اندازه گیری قد

استیکر رشد کودک

کافی است از طرح ها و ایده های ارائه شده در راستای طراحی کردن آشپزخانه تان بهره بگیرید. آشپزخانه قلب خانه است قلب خانه تان را سالم و سرحال نگه دارید. زمان آشپزی کردن با دیدن جلوه های بصری زیبا در نوع آشپزی خود تغییرات مثبت ایجاد نمایید. شما با چند استیکر می توانید آشپزخانه خود را تبدیل به یک انیمیشن زیبا نمایید. و وارد یک رویا زیبا شوید. با انتخاب یک طرح مناسب می‌توانید فضای آشپزخانه خود را بزرگتر جلوه دهید.

و یا با هزینه بسیار پایین تم رنگی آشپزخانه خود را از تیره به روشن و از روشن به تیره تغییر دهید. یک استیکر به شما اجازه می دهد یک آشپزخانه ساده را تبدیل به یک آشپزخانه مدرن و لاکچری کنید.

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

استیکر چوبی بامزه

استیکر جدید چوبی

دست شما برای تغییر بسیار باز است. می‌توانید با چند گستردگی طرح های استیکر و استفاده از چند المان بر روی درب های کابینت تان محتوای داخل هر یونیت را فایل بندی نمایید.

به عنوان مثال سفارش چند استیکر به شکل لیوان، بشقاب و یا هر المان دیگری و چسباندن آن بر روی درب ها جلوه زیباتری را به آشپزخانه خود دهید. با کمی تفکر و رویا پردازی می‌توانید یک بازسازی عظیم با صرف هزینه بسیار کم در آشپز خانه خود ایجاد نمایید. طرح های استیکر طیف بسیار گسترده ای را شامل می‌شوند. که آوردن آنان در یک یا چند مقاله غیر قابل ارائه می باشد.

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

استیکر آرامش بخش

استیکر یوگا

تفاوت استیکر چوبی با استیکر های معمولی در چیست، در این بخش می خواهیم تفاوتهای بین اسپیکرهای چوبی و معمولی را با شما در میان بگذاریم. برای شروع هر یک از این دو استیکر را برای شما تعریف می کنیم.

جنس استیکر های معمولی از کاغذ و پلاستیک بوده و تقریباً یکبار مصرف هستند. با توجه به نوع چسب استیکر های معمولی جداسازی آنان از سطوح دشوار بوده و غالباً یا خود استیکر دچار پارگی شده و چسبندگی خود را از دست خواهد داد.

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

استیکر سالن آرایش

استیکر چوبی سالن بیوتی

و یا بعد از جداسازی اثرات خود را بر روی سطوح شما باغی می‌گذارد. یکی دیگر از معایب استیکرهای کاغذی و پلاستیکی نداشتن برجستگی و روح در آنان می باشد. بارزترین مزیت استیکرهای کاغذی و پلاستیکی حمل و نقل راحت تر آنان نسبت به استیکر چوبی می باشد. و اما تعریف گستردگی طرح های استیکر در این نوع از استیکر ها از متریال چوبی استفاده می گردد.

نگهداری و عمر آن بسیار بالاتر بوده و همینطور جابجایی آن با توجه به ساختاری که دارد بسیار راحت است. چسب مورد استفاده در استیکر های چوبی قابل کندن و نوسازی می باشد.

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

استیکر آرایشگاه زنالنه

استیکر لوازم آرایشی

چنانچه چسبندگی استیکر شما از بین رفت می‌توانید با کندن چسب قدیمی زدن چسبی جدید به همان چسبندگی اولیه برسید. استیکر های چوبی معمولاً با ضخامتی حدود سه میلی متر و در صورت نیاز شما به ۲ یا ۳ سانتیمتر خواهد رسید.

این برجستگی موجود حس زنده بودن یک استیکر را القا می کند. شاید تنها عیب استیکر چوبی نسبت به استیکر های معمولی حمل و نقل دشوارتر آن می توان اشاره کرد. که با بسته بندی اصولی این نقص پوشش داده خواهد شد.

با توجه به موارد ذکر شده در این بخش می‌توان استیکر چوبی را برتر از استیکر های معمولی دانست. شما می توانید استیکرهای چوبی خود را بعد از مدتی جهت ایجاد تنوع بین دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

استیکر چوبی عاشقانه

خرید استیکر چوبی

تاثیرات استیکر های چوبی در زندگی، آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید. که بعد از یک سفر چند روزی را با حال و هوای بهتری به زندگی ادامه می دهید. یکی از دلایل این موضوع می‌تواند چیزهایی باشند. که با چشم خود در آن سفر دیده‌اید و حس و حال شما را دچار تغییر کرده اند.

پس نتیجه تغییرات را کاملا مشهود می توانیم در زندگی روزمره خود ببینیم. استیکر ها با توجه به هزینه بسیار کمی که دارند گزینه مناسبی برای ایجاد تغییر هستند.

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

استیکر مسافرت

استیکر مناسب موسیقی

شما با در نظر گرفتن روحیات خود می‌توانید طرحی را سفارش دهید که تاثیر قابل‌ملاحظه‌ای را برای شما ایجاد کنند. هر فرد دارای روحیات و منحصر به فرد می باشد. و باید بر اساس روحیات خویش شرایط را برای خود فراهم سازد.

همانطور که گفته شد. یکی از مزیت‌های استیکر های چوبی تعویض کردن راحت آن می باشند. و با توجه به متریال استفاده شده در آن مدت زمان زیادتری را ماندگار خواهد ماند. به همین دلیل شما می توانید. بعد از مدتی استیکر های خود را با دوستانتان تعویض نمایید تغییر را به صورت رایگان در منزل خود ایجاد کنید.

خرید استیکرهای چوبی سری ۲

استیکر مناسب حیوان دوستان

کلام آخر پیرامو خرید استیکرهای چوبی سری ۲

هرچند با توجه به قیمت پایین گستردگی طرح های استیکر نسبت به دیگر اقلام تهیه مجدد یک طرح هزینه زیادی را به شما تحمیل نمی‌کند. همه ما موظف هستیم که برای روحیات خود ارزش وافی و کافی را قائل باشیم.

ما باید از ویژگی تاثیر پذیری که در سرشت ما نهاده شده است نهایت استفاده را ببریم. و تاثیرات مثبتی را بر روی خود و خانواده مان بگذاریم. به جرات میتوان گفت با دیدن طرح های موجود در این مقاله تاثیری در شما ایجاد شده است. حالا اگر یک یا چند  از این طرح ها را در منزل خود استفاده نمایید قطعه به یقین تاثیراتی به مراتب بیشتر بر روی خود و افراد خانواده تان خواهد گذاشت.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *