کابینت

تفاوت بین کابینت‌ کلاسیک و مدرن

تفاوت بین کابینت‌ کلاسیک و مدرن

تفاوت بین کابینت‌ کلاسیک کابینت مدرن

کابینت‌ کلاسیک کابینت مدرن تفاوتش در چیست؟ کابینت یک واژه فرانسوی است که درگذشته برای نام‌گذاری آن عنوان انبار مخفی نیز به کار گرفته می‌شد. به شکلی که واژه مشابه آن را با عنوان گنجه در فرهنگ لغت زبان پارسی می‌توانید مشاهده کنید. درگذشته از گنج‌ها در آشپزخانه‌ها برای جایگذاری وسایل آشپزی استفاده می‌شدند. کاربرد گنجه‌های قدیمی اگرچه شباهت بسیاری با کابینت‌های امروزی داشت. اما طرح و ایده‌های پیاده شده در دنیای مدرن امروز را از آن خود نکرده بودند. به شکلی که کابینت آشپزخانه این روزها یکی از تأثیرگذارترین پارامترها برای دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه به شمار می‌آید.

تفاوت بین کابینت‌ های کلاسیک و مدرن

اگر بخواهیم در یک نگاه کلی به معرفی کابینت‌های کلاسیک اشاره‌ای داشته باشیم. می‌توانیم به پارامترهای که در ادامه عنوان می‌شود اشاره‌کنیم.

تفاوت بین کابینت‌ های کلاسیک و مدرن

کابینت‌ کلاسیک با طرح‌ها و نقش‌های به کار گرفته‌شده بر روی دستگیرها زینت داده می‌شوند.

تفاوت بین کابینت‌ های کلاسیک و مدرن

کابینت‌های کلاسیک عموماً با نقش و نگارهای برجسته دیزاین می‌شوند. اگر سبک کلاسیک را قدری بیشتر آب و رنگ بدهند می‌توانید به یک آشپزخانه سلطنتی لوکس دست پیدا کنید.

تفاوت بین کابینت‌ های کلاسیک و مدرن

تفاوت بین کابینت‌ کلاسیک کابینت مدرن مهم‌ترین مؤلفه‌

مهم‌ترین مؤلفه‌ای که سبب شده است تمایز بین کابینت‌های کلاسیک با سایر کابینت‌ها را هویدا کند طرح نوستالژی است. که با استفاده از کابینت‌های کلاسیک در فضاسازی آشپزخانه شما مهیا می‌شود. ایده پردازی به سبک کلاسیک نوستالژی ترین و اصیل‌ترین دیزاین‌ها را از آن شما می‌کند.

  • تمایز کابینت کلاسیک با سایر سبک‌ها
تفاوت بین کابینت‌ های کلاسیک و مدرن

تفاوت بین کابینت‌ های کلاسیک و مدرن

تفاوت بینکابینت‌ کلاسیک کابینت مدرن مشخصه اصلی کابینت‌های کلاسیک

مشخصه اصلی کابینت‌های کلاسیک که سبب استقبال بسیار از این محصول شده است سرستون‌های منبت‌کاری شد و نمای تاریخی و اصیلی است که در آشپزخانه شما فراهم می‌شود.

  • سر ستون منبت‌کاری
  • نمای اصیل در کابینت کلاسیک

تفاوت بین کابینت‌ کلاسیک و مدرن مقایسه بین کابینت‌های مدرن و کلاسیک

اگر بخواهیم به مقایسه بین کابینت‌ مدرن و کلاسیک بپردازیم می‌توانیم به تفاوت در طرح و نقش‌بین این دو محصول اشاره‌ای داشته باشیم. کابینت‌های مدرن برخلاف کابینت‌های سنتی بسیار تخت و یکدست طراحی و ایده پردازی می‌شوند درحالی‌که شما می‌توانید. منبت‌کاری‌های بارز و مشخصی را بر روی دسته‌ها و ستون‌های کابینت‌های کلاسیک مشاهده کنید.

  • مقایسه بین کابینت کلاسیک و مدرن
  • مزیت‌های بصری هر سبک

‌مؤلفه‌های بارز

یکی از مؤلفه‌های بارز و جه تشابه کابینت‌ها از گذشته تاکنون کارایی استفاده از این محصول عنوان‌شده است اما بدون تردید شکل و متریال به کار گرفته‌شده برای ساخت این محصول هرروز با شکل جدید به نمایش گذاشته می‌شود. اگر توجه داشته باشید درگذشته از کابینت‌های آهنی و فلزی سپس از کابینت‌های ام دی افی و امروزه از کابینت‌های هایگلاس برای دیزاین داخلی آشپزخانه استفاده می‌شود که این امر نشان از محبوبیت و استقبال بسیار زیاد از طرح‌ها و ایده پردازی‌های متفاوت این محصول عنوان‌شده است.

  • نوع متریال مصرفی
  • طرح‌ها و ایده‌های بی‌نظیر
طراحی کابینتهای کلاسیک

طراحی کابینتهای کلاسیک

متریال

در کنار متریال عموماً تفاوت بارزی میان طرح‌ها و ایده پردازی‌های ارائه‌شده برای کابینت‌های کلاسیک و مدرن مشاهده می‌شود. کابینت‌های مدرن با وسایل دکوری ساده و بسیار صاف و یکدست دیزاین می‌شود درحالی‌که دکوراسیون‌های کلاسیک با طرح‌ها و ایده پردازی‌های بسیار زیبایی دکور می‌شود. لوکس‌ترین و قیمتی‌ترین دکوراسیون‌ها به سبک کلاسیک طراحی و ایده پردازی می‌شود.

  • سادگی در سبک مدرن
  • لوکس بودن در سبک کلاسیک
طراحی کابینتهای مدرن

طراحی کابینتهای مدرن

در جداول ارائه‌شده شما می‌توانید تفاوت بارز بین کابینت‌های کلاسیک و مدرن را به‌راحتی مشاهده کنید و پس‌ازآن تصمیم بگیرید که قصد دارید دکوراسیون منزل شما به سبک کلاسیک صورت بگیرید یا مدرن ایده ال ترین ها برای فضای سازی منزل شمارا فراهم آورده‌ایم تا هر آنچه در رویای شما به تصویر نشسته است به‌راحتی در دنیای مدرن امروز جلوه گری کند.

 

[vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”11869″ img_size=”64×64″ alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”tel:+989124030354″ el_class=”tel:+989124030354″ title=”تلفن”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”11870″ img_size=”64×64″ alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”https://wa.me/989124030354″ title=”واتس آپ”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”11871″ img_size=”64×64″ alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”https://telegram.me/majidh” title=”تلگرام”][/vc_column][/vc_row]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *