شلف و باکس, محصولات

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

خرید 10 مدل باکس چوبی جدید
خرید باکس چوبی جدید

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید، این روزها برای دیزاین منزل دیگر نیازی به طاقچه‌های خانه‌های قدیمی نیست؛ زیرا با استفاده از باکس‌های مدرن و شلف های بسیار کاربردی به‌راحتی می‌توانید صفرتا صد نیازهای خود را مرتفع کنید؛ یعنی این امر برای شما فراهم است که بتوانید وسایل لوکس خود را علاوه بر سروسامان دادن به‌راحتی به تصویر بکشانید و با استفاده از آن‌ها زیبایی را مهمان‌خانه خود کنید. با ما همراه باشید زیرا قرار است زیباترین باکس‌ها و شلف های دیواری را به شما عزیزان برای یک ایده پردازی ویژه معرفی کنیم.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

باکس های شش ضلعی مناسب دکوراسیون

باکس شش‌ضلعی

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید، باکس شش‌ضلعی زمینی زینت‌بخش فضای داخلی منزل شما است. این محصول از ۱۰ باکس چوبی طراحی‌شده است؛ که هشت عدد از شش‌ضلعی‌ها توخالی و دو از شش‌ضلعی‌ها به‌صورت تو پر طراحی‌شده است. این تضاد در طراحی خود یک ایده پردازی متفاوت به شمار می‌آید. درست شبیه به نقاشی که با سایه و روشن به زیبایی اصلی خود دست پیدا می‌کند.

جنس این محصول از ام دی اف ملامینه است؛ و امکان سفارش در تم‌های رنگی دیگری بر اساس هارمونی رنگ دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار شما برایتان فراهم است. ین محصول با ضلع‌های هم‌اندازه که هر باکس ۴۰ سانتی‌متر و با عمقی در حدود ۳۰ سانتی‌متر است در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید با سفارش این محصول یک پارتیشن متفاوت برای منزل خود در اختیار داشته باشید.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

باکس شش ضلعی دیواری

خرید باکس چوبی جدید باکس پرهان

باکس پرهان ‌یک دیوارکوب مدرن و شیک است که ایده ال برای هر فضا و هر سبک دکوراسیون به شمار می‌آید. این محصول از جنس ام دی اف ساخته‌شده است؛ و به‌صورت کاملاً مخفی برای شما نصب و جایگذاری می‌شود. وسیله دکوری که هر ضلع آن اندازه‌ای در حدود ۲۰ سانتی‌متر با عمقی در حدود ۱۵ سانتی‌متر را به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید از این محصول با تعداد بیشتر برای دکور کردن بخشی از دیوار اتاق پذیرایی خود بهره بگیرید؛ و با طراحی متفاوت برحسب چیدمان داخلی منزل خود یک دیوارکوب زیبا را مهمان‌خانه خود کنید.

با استفاده از باکس‌ها در تعداد مختلف به‌صورت قرینه ‌این مهم برای شما فراهم می‌شود که در اطراف میز تلویزیون خود یک دکوری زیبا و خاص را به تصویر بکشید. شما می‌توانید به‌صورت چهارتایی از این باکس بهره بگیرید در اتاق‌خواب خود وسایل آرایشی بهداشتی یا شیشه‌های عطر یادگاری خود را نگهداری کنید. می‌توانید برای نصب قاب عکس‌های دیواری از این باکس‌ها کمک بگیرید. سبک طراحی و نوع ایده پردازی با این دیوارکوب منحصربه‌فرد امری است که به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

باکس دیواری مدرن

خرید باکس چوبی جدید شلف باکسور

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید، شلف باکسور شبیه به بازی‌های دوران کودکی ما که یک باکس و یک گوی بود طراحی‌شده است. ایده پردازی نوستالژی که زمانی که در برابر چشمان شما قرار داده می‌شود به خاطرات گذشته سفری خواهید داشت. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این باکس به شکل مربع و با ابعاد ۱۴۰*۱۴۰ و با دو عمق متفاوت ۱۵ و ۲۵ سانتی‌متری در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید این وسیله زیبا را علاوه بر اینکه شبیه به یک شلف بر روی دیوار نصب می‌کنید بر روی زمین نیز قرار دهید.

دوکاره بودن آن خود یکی از مزیت‌های بارز این محصول به شمار می‌آید. برای ایده پردازی می‌توانید باکس کوچک‌تر را روی دیوار نصب کنید و باکس بزرگ‌تر را بر روی زمین قرار دهید و با استفاده از وسایل نوستالژی به دیزاین آن بپردازید. از این وسیله کاربردی برای دیزاین اتاق نشیمن، برای دکور کردن اتاق پذیرایی شبیه به یک دیوارکوب، به‌عنوان کتابخانه در اتاق کار و یک میز دکوری متفاوت در اتاق‌خواب می‌توان مورداستفاده قرارداد.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

باکس چوبی مناسب دکوراسیون اداری

باکس کرکره

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید، باکس کرکره یکی از متفاوت‌ترین دکوری است که به‌جرئت می‌توان گفت این روزها مشابه آن یافت نمی‌شود. وسیله‌ای دکوری که خود به تنهای به‌عنوان طرح سه‌بعدی با یک نورپردازی متفاوت به تصویر کشیده می‌شود اما بدون تردید با دیزاین کردن این باکس شما می‌توانید منحصربه‌فردترین و ایده ال ترین وسیله دکوری را از آن خود کنید. این باکس ام دی افی است و میله‌های طرح استیل آن سبب جلوه دادن بیشتر به کارشده است. اگر بخواهیم باکس‌های کرکره‌ای را ازلحاظ سایزبندی دسته‌بندی کنیم می‌توانیم این نوید را به شما بدهیم که در ۵ سایز این انتخاب برای شما فراهم است.

شما می‌توانید برای فضایی با اندازه ۳۰*۶۰، ۵۰*۲۵، ۴۰*۲۰، ۱۵*۳۰ و ۱۰*۲۰ این محصول را با عمقی هم‌اندازه با ۱۵ سانتی‌متر برای هر محصول در اختیار داشته باشید. طراحی و سبک ایده پردازی برای ساخت این محصول به‌قدری جدید و متفاوت است که شما به‌راحتی می‌توانید برای محیط کار، اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی خود آن را در اختیار داشته باشید. استفاده از آن در اتاق‌خواب به‌عنوان میز کنار تختی خلاقانه‌تری طرحی است که می‌توان به تصویر کشید.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

کتابخانه چوبی زمینی

خرید باکس چوبی جدید کتابخانه ناودونی

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید، کتابخانه ناودونی به دلیل اینکه اندازه کوچکی دارد به‌راحتی این امکان را به شما می‌دهد؛ که آن را روی میز قرار دهید. این روزها چیدمان جدید و مدرن نیازمند وسایل لوکس و متفاوت است. از همین رو شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از کتابخانه‌های که با این سبک تهیه می‌شوند. یک ایده پردازی متفاوت را تجربه کنید. قفسه کتاب زمینی ناودونی را می‌توانید به‌صورت دوتایی یا به تعداد بیشتر و ردیفی بر روی میز قرار دهید و یک کتابخانه متفاوت را به نام خود به ثبت برسانید.

اگر می‌خواهید بدانید که هرکدام از این باکس‌های روی میزی چه مساحتی را به خود اختصاص می‌دهد باید به شما بگویم اندازه‌ای در حدود ۲۵*۵۰ برای جایگذاری آن لازم دارید. از مزایای این محصول می‌توانیم به سایزبندی کوچکی آن در کنار جابجایی راحت این کتابخانه بسیار لوکس اشاره‌کنیم. همچنین این قابلیت برای شما فراهم است که راحت‌تر از گذشته به کتاب‌های مدنظر خود دسترسی پیدا کنید. اگر برای آزمون تحصیلی در حال آماده شدن هستید و سروسامان دادن به کتاب‌ها سبب متمرکز شدن شما بر روی دروس می‌شود به شما توصیه می‌کنیم از این باکس‌ها کمک بگیرید.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

دکوراسیون سقفی

باکس زرناز

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید، باکس زرناز برای محیط کاری مدرن شما ایده ال ترین انتخاب به شمار می‌آید. اگر می‌خواهید با یک وسیله دکوری متفاوت کار ایده پردازی و دیزاین فضا را به انجام برسانید. به شما توصیه می‌کنیم از این باکس سقفی بهره بگیرید. باکسی با اشکال شش‌ضلعی که از سقف به سمت پایین آویزان می‌شود و شما می‌توانید با توجه به ابعاد آن از وسایل دکوری متفاوت برحسب علاقه خودکار دکور کردن آن را به انجام برسانید.

این باکس سقفی از شش‌ضلعی‌های با اندازه ۲۰ سانتی‌متر و عمق ۲۰۰ سانتی‌متری تهیه‌شده است. باکس زرناز با استفاده از باکس‌های تودرتو شش‌ضلعی شبیه لانه زنبور برای شما طراحی‌شده است. شما می‌توانید پس از نصب این محصول در فضای داخلی منزل خود به یک ایده پردازی ویژه و خاص دست پیدا کنید و با استفاده از یک دیوارکوب ویژه و اختصاصی وسایل دکوری خود را به تصویر بکشید.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

باکس دیواری چوبی

خرید باکس چوبی جدید باکس چوبی ترنج

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید، باکس چوبی ترنج قابلیت کارایی در هر فضایی را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید از این باکس زیبا برای دکوراسیون محل کار یا منزل خود بهره بگیرید؛ زیرا طرح مدرن و بسیار ساده این محصول نیازهای شمارا به‌سادگی برای هر سبک چیدمانی مرتفع می‌کند.

باکس چوبی ترنج را برای دکوراسیون‌های کلاسیک به شما توصیه می‌کنیم شما می‌توانید از این باکس به‌عنوان میز توالت استفاده کنید و تنها با یک آینه دیواری کارهای خود را در کمترین فضا به انجام برسانید. جنس ام دی افی این محصول و اندازه‌ای با طول ۷۰، عمق ۲۵ و ارتفاع ۳۵ سانتی‌متری این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که در سه فضا از آن استفاده کنید. اولین مکان اتاق‌خواب شما است که می‌تواند نقش یک میز توالت را با یک آینه همراه برای شما ایفا کند.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

مجموعه باکس و شلف دیواری

باکس کتابخانه مهر نواز

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید، باکس کتابخانه مهر نواز چه ویژگی‌های بصری و کیفیت ساختی را برای شما به همراه دارد. اگر تمایل دارید از کتابخانه‌های دیواری بهره بگیرید. ما به شما خرید کتابخانه دیواری مهر نواز را توصیه می‌کنیم. این محصول از شکل طراحی بسیار خاص و منحصربه‌فردی بهره گرفته است.

از همین رو دوستان و آشنایان شما به‌محض مشاهده این کار متوجه سفارشی‌سازی شدن آن خواهند شد. این یعنی حسن سلیقه شما در راستای رسیدن به یک دکوراسیون خاص و ویژه که کمتر کسی توان پرداخت به آن را دارد.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

باکس های دیواری خاص

باکس دیواری لیبرا

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید، باکس دیواری لیبرا چیست و چه ویژگی‌های را با خود به همراه دارد؟ اگر طرفدار دکوراسیون‌های مدرن هستید و تمایل دارید شیک و لوکس ایده پردازی کنید. یا اینکه قصد دارید برای محیط کار خود در کنار یک دیوارکوب خاص و ویژه فضایی را برای جایگذاری کردن وسایلتان در اختیار داشته باشید. ما به شما خرید باکس دیواری چوبی فوق را پیشنهاد می‌کنید.

ابعاد سایز کوچک: عرض ۲۰ سانتی متر، ارتفاع ۲۰ سانتی متر و عمق ۲۰ سانتی متر است. برای ابعاد سایز بزرگ: عرض ۴۰ سانتی متر، ارتفاع ۴۰ سانتی متر و عمق ۳۰ سانتی متر در نظر گرفته‌شده است و جنس: ام دی اف این کار مهر مرغوبیتی بر روی آن می‌زند.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی جدید

کتابخانه زمینی جدید

کمد دکوری سروناز

کمد دکوری سروناز برای دکوراسیون‌های مدرن شما در نظر گرفته‌شده است تا از دوستان خود جانمانید. اگر می‌خواهید شبیه دکوراتورهای حرفه‌ای دست به ایده پردازی بزنید. باید این مهم را به یاد داشته باشید که بهره‌گیری از وسایل دکوری مدرن شمارا ساده‌تر به این امر می‌رساند. سبک طراحی این کار به‌گونه‌ای است که شما حتی به‌عنوان میزهای کنار تختی نیز می‌توانید برای دکوراسیون‌های مدرن خود از آن بهره بگیرید.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید از کمد دکوری سروناز برای مصارف بسیار متفاوتی می‌توانید بهره بگیرید. شما از این میز می‌توانید به‌عنوان یک میز عسلی یا به‌عنوان یک میز دکوری یا یک کمد که می‌تواند کتابخانه شمارا تشکیل دهید بهره بگیرید. استفاده از این وسیله زیبا و کارآمد در هر فضایی نیازهای شمارا به شکل متفاوتی مرتفع می‌کند.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون خرید باکس چوبی جدید

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای دیزاین منزل نیاز به وسایل به‌روز و ارزان‌قیمت است. شما می‌توانید با استفاده از شلف ها و دکوری‌های ساده این طرح و ایده را به‌راحتی به تصویر بکشانید. امید است مطالب ارائه‌شده تنها بخشی از محصولات وب‌سایت مستر چوبی را به شما عزیزان معرفی کرده باشد و شما هم ازاین‌پس شاهد زیباترین دکوراسیون‌ها در قاب چیدمان منزل خود باشید.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *