دکوراسیون داخلی, محصولات, میز توالت

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

خرید 10 مدل میز توالت مدرن
میز آرایش جدید

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن، میز توالت یکی از اصلی ترین نیازهای اتاق خواب محسوب می شود. اگر شما خرید سرویس خواب خود را سال ها پیش دنبال کرده اید. این روزها قصد دارید یک تغییر دکوراسیون منحصر به فرد را به رخ بکشید. ما به شما توصیه می کنیم یک میز توالت مدرن چوبی را به خانه خود مهمان کنید.

ایده پردازی با استفاده از این محصولات جدید سبب می شود شما با یک هزینه مقرون به صرفه بتوانید شبیه دکوراتورهای حرفه ای دست به کار شوید و منحصر به فرد ترین طراحی ها را به رخ بکشید. در ادامه با ما همراه باشید بخشی از میز توالت های تولیدی مستر چوبی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

میز آرایش جدید و مدرن

خرید میز توالت مدرن فردخت

ازآنجایی‌که سه کتابخانه با سه سایز بزرگ و کوچک و متوسط در اختیار شما است. به‌راحتی می‌توانید یکی از تکه ها را برای اتاق نشیمن به‌منظور دیزاین به‌عنوان استند. سایز متوسط را به‌منظور دکوراسیون کردن اتاق‌خواب به‌جای استفاده از بوفه و سایز بزرگ آن را برای اتاق مطالعه خود مدنظر قرار دهید. استفاده از دو چوب لباسی کشودار و چوب لباسی بدون کشو این مهم را برای شما فراهم می‌سازد. که برای نظم دادن و زیباتر کردن وسایل به‌صورت هم‌زمان از هر دو محصول استفاده شود.

ایده پردازی که در اتاق‌خواب شما مشاهده می‌شود هیچ کجا شبیه به آن یافت نشود. میز توالت فردخت یکی از مهم‌ترین وسایل کاربردی است که برای هر سبک چیدمان و هر نوع دکوراسیونی نیاز به آن احساس می‌شود. ست فردخت متشکل شده است از میز توالت و صندلی همراه، کتابخانه ۵ طبقه سایز کوچک، کتابخانه ۵ طبقه سایز بزرگ، چوب لباسی کشودار، چوب لباسی بدون کشو آینه‌قدی، آباژور و کتابخانه زیگ زاگی که شما نیاز به تمام این پارامترها را در گوشه و کنار منزل خود احساس می‌کنید.

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

شلف میز آرایش

شلف آینه فوژان

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن، شلف آینه فوژان این مهم را برای شما فراهم می‌سازد که بدون نیاز به یک کنسول گران‌قیمت کار زیباسازی فضا را به انجام برسانید، زیرا در کنار شلف و آینه از نورپردازی منحصربه‌فرد این کار لوکس می‌توانید بهره بگیرد امری که هیچ کنسول و آینه ای آن را برای شما فراهم نمی‌کند. به همین خاطر شما با استفاده از شلف و آینه همراه آن‌که اندازه عرض آن ۱۶۰ سانتی‌متر و عمق آن ۳۰ سانتی‌متر است می‌تواند انتخاب مناسبی داشته باشید.

قطر آینه نیز ۱۲۰ سانتی‌متر است و این تضاد بین اندازه‌ها خود به زیبایی کار افزوده است. آینه فوژان را میز توالتی به سبک مدرن را برای شما هدیه آورده است. این شلف زیبا این بار به همراه یک آینه و نورپردازی ویژه برای شما در نظر گرفته‌شده است تا خاص بودن کار نمایان‌تر به تصویر کشیده شود. شما می‌توانید برای اتاق‌خواب، اتاق کار یا حتی نمای ورودی منزل خود از شلف فوژان استفاده کنید و مهمان‌های خود را در بدو ورود شگفت‌زده کنید.

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

میز توالت شیک و خاص

خرید میز توالت مدرن نارملا

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن، میز توالت نارملا سبب می‌شود تا شما در اتاق‌خوابتان خاص‌ترین تصویرسازی‌ها را به نمایش بگذارید. سایز و اندازه میز چیزی ارتفاعی در حدود ۱۲۸ عرض ۸۰ عمق ۳۷ است و ابعاد آینه ۵۰ * ۵۰ در نظر گرفته‌شده است و با یک صندلی ۴۵ *۳۲ کار بسیار نقلی و فانتزی طراحی‌شده است. سایز آینه بسیار متناسب برای فضاهای کوچک است و سبب به‌هم‌ریختگی و شلوغی اتاق‌خواب شما نمی‌شود.

زیرا به‌ اندازه‌ای است که شما بتوانید به آرایش و پیرایش خود بپردازید و ساده بودن آن سبب خلوت جلوه دادن کارشده است. شما برای سرویس خواب‌های تازه‌عروس‌های، برای اتاق‌خواب دختران نوجوان خود یا حتی اتاق‌خواب‌های کلاسیک و سنتی خودتان به‌راحتی می‌توانید میز توالت نارملا را مدنظر قرار دهید و به یک دکوراسیون خاص و منحصربه‌فرد دست پیدا کنید.

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

میز توالت کشودار

خرید میز توالت مدرن آسا

میز توالت آسا، میز آرایش کم جا آسا این امر را برای شما فراهم می‌آورد. که به‌راحتی بتوانید دکوراسیون اتاق خواب خود را لوکس‌تر از هر زمان دیگری به تصویر بکشانید. ازآنجایی‌که بعد از خرید تخت خواب برای اتاق خواب خرید میز توالت امر بسیار مهمی تلقی می‌شود. در ادامه سعی بر آن داریم تا میز توالت مدرن و کم جایی را به‌منظور رسیدن به یک کارایی منحصربه‌فرد به شما معرفی کنیم. اگر به هر دلیلی سخت سلیقگی این امر را برای شما فراهم نکرده است. که خرید یک میز توالت آسا زیبا و لوکس را تجربه کنید.

به شما توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید. کشوهای تعبیه‌شده برای این میز آرایش شیک و جذاب این امر را برای شما فراهم می‌سازد که بتوانید وسایل خود را به‌راحتی سروسامان دهید. استفاده از دو کشو به‌صورت قرینه با یک تم رنگی دیگر همان‌طور که در تصویر پیش‌فرض مشاهده می‌کنید. رتفاع میز توالت آسا و صندلی این کار به‌صورت استاندارد در نظر گرفته‌شده است که با یک تیر چند نشان را برای شما به هدف می‌زند. در قدم اول می‌توانیم به ارتفاع بسیار عالی پایه‌های میز توالت اشاره داشته باشیم. که روند نظافت کردن زیر کار را به‌راحتی برای شما فراهم کرده است.

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

میز توالت یا میز آرایش جدید

میز توالت آشام

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن، میز توالت آشام با یک تیر صد نشان را برای شما به هدف می‌زند. اگر می‌خواهید یک دیزاین دخترانه و درعین‌حال شیک را در فضای داخلی منزل خود مشاهده کنید. ما به شما خرید این میز توالت کم جا و مدرن را توصیه می‌کنیم.

میز توالت آشام این امر را برای شما فراهم کرده است. که به‌راحتی بتوانید علاوه بر جاگذاری وسایل مهم و ضروری خود روی میز از این دو بخش به‌صورت مجزا برای جایگذاری عطر و اودکلن، لاک جعبه زیورآلات و یا حتی کاکتوس‌های زینتی بهره بگیرید. آینه رومیزی میز توالت آرشام مزیت‌های فراوانی را برای شما به همراه دارد. در نظر داشتن سایز بسیار استاندارد و خوبی که برای این میز توالت چوبی و آینه رومیزی آن در نظر گرفته‌شده است. از طرفی بودن آینه در مرکز میز سبب دسترسی ساده‌تر به آن میشود.

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

میز آرایش کمجا

میز آرایش مدرن باتر

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن، خرید میز آرایش کم جا باتر این امر را برای شما ایجاد میکند. که خانه‌های مدرن آپارتمانی خود را خاص‌تر از هر زمان دیگری دیزاین کنید. اگر فضای کافی برای جایگذاری وسایل مرتبط با سرویس خواب را در منزل در اختیار ندارید باید این نوید را به شما بدهیم. که میز آرایش باتر با یک تیر ده نشان را برای شما به هدف می‌زند.

شما با یک جابجایی ساده می‌توانید علاوه بر صندلی از کشوی انتهای نیز بهره بگیرید. تصور این را نمی‌کند که این محصول یک میز توالت مدرن و جدید است. شاید در نگاه اول افراد بر این باور باشند که محصول فوق یک میز درآور است که برای جایگذاری وسایل مدنظر قرار داده‌شده است؛ زیرا دستگیرهای دو کشوی ابتدای و سومی این کار بیشتر جنبه زیبایی دارد و نقشی را به عهده ندارد.

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

خرید میز توالت

میز توالت توکان

میز توالت توکان مهم‌ترین آیتمی است که برای یک اتاق خواب ساده و لوکس به آن نیاز است. تفاوتی نمی‌کند که فضای اتاق خواب شما چقدر است زیرا درهرصورت باید شما یک میز توالت برای آرایش و پیرایش در اختیار داشته باشید. ازآنجایی‌که میز توالت‌های مدرن این روزها فضای زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهند و جایگذاری وسایل بسیاری را به شکل کارآمد برای شما فراهم می‌سازند. آینه‌ای که برای میز آرایش توکان در نظر گرفته‌شده است.

در قدم اول می‌توانیم به سایز بسیار استاندارد این آینه اشاره داشته باشیم که به‌راحتی با تمرکز بسیار بالا می‌توانید به آرایش با این آینه بپردازید. در قدم بعد می‌توانیم به شکل جایگیری آن درست در مرکز میز اشاره داشته باشیم؛ زیرا صندلی در مرکز قرار می‌گیرد شما به‌سادگی می‌توانید به آینه دسترسی داشته باشیم. از همه مهم‌تر ارتفاع مناسبی است که آینه درست در شلف وسطی قرارگرفته است تا شما به‌راحتی بتوانید تمام‌رخ در آینه خود را مشاهده کنید.

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

میز توالت کنجی

میز توالت راشا

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن، ازآنجایی‌که در سه‌کنج دیوار می‌توانید این محصول را قرار دهید. در همین قدم اول باید بگویم یک‌پایه از یک میز چهارپایه برای شما حذف می‌شود. تا خیلی فضای زیادی از اتاق خواب شما اشغال نشود. آینه رومیزی یکی از آیتم‌های مهمی است که برای میز توالت همیشه باید مدنظر قرار داده شود. از همین رو از این بخش شروع به توضیح می‌کنیم. با وجود این آینه رومیزی در قدم اول باید بگویم شما به‌راحتی می‌توانید.

با یک ارتفاع استانداردی که بین صندلی و آینه وجود دارد به آرایش کردن بپردازید. می‌توانید این فضا را نیز با وسایل آرایشی بهداشتی خود پرکنید. استفاده از کشو امری است که وجود آن را روی هیچ میز توالتی نمی‌توان نادیده گرفت. زیرا بخشی از وسایل آرایشی هستند که نه‌تنها به‌صورت روزمره مورداستفاده قرار نمی‌گیرند. که نیازی نیست همیشه در معرض دید باشند.

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

میز ارایش کلاسیک

میز توالت لیا

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن، با استفاده از دو ستون که از کف زمین تا کنارهای میز برای این آینه در نظر گرفته‌شده است. به‌راحتی می‌توانید از ایمنی این کار مطمئن شوید. این را به یاد داشته باشید که از پشت سر نیز چیزی شبیه ستون این آینه را متعادل روی میز نگه‌داشته است که مانع از افتادن آن می‌شود. شکل طراحی آینه نه شبیه یک آینه مستطیلی است نه به‌سان یک آینه هلالی است که ترکیبی از این دو را برای خود در برگرفته است.

شما با خرید این میز توالت به‌راحتی در هر سمتی از میز که نشسته باشید می‌توانید به آرایش کردن بپردازید. اگر بخواهیم در مورد صندلی این کار بگویم در قدم اول می‌توانیم به سایز بسیار ایده ال آن اشاره‌کنیم که نشستن و بر خواستن روی این کار را برای شما ساده‌تر می‌کند. در قدم بعدی می‌توانیم به زیبایی این صندلی فانتزی اشاره داشته باشیم که شکل مربعی آن سبب شده است با ایده پردازی خطی که برای میز در نظر گرفته‌شده است به‌راحتی سازگار باشد.

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

طراحی دکوراسیون با میز آرایش

میز توالت ویرا

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن، با خرید این میز آرایشی یک محصول مدرن و بسیار متمایز در قاب دکوراسیون داخلی اتاق‌خواب شما مهمان می‌شود. خرید این محصول به شما کمک می‌کند که برای دکوراسیون‌های خطی و مدرن خود یک محصول ایده ال را در پیش رو داشته باشید. همان‌طور که مشهود است در این تصویر نمونه شما هیچ پیچ‌وخمی را در کار مشاهده نمی‌کنید. به همین خاطر سادگی المان اصلی است که به نمایش گذاشته‌شده است.

پس با خرید میز توالت آرایشی فوق می‌توانید سادگی، مدرن بودن و متمایز بودن را به‌صورت هم‌زمان در پیش رو داشته باشید. آینه یکی از اصلی‌ترین آلمان‌های میز توالت است که در کنار زیبای باید کارایی لازم را نیز برای شما فراهم سازد. همان‌طور که در تصویر ارائه‌شده مشاهده می‌کنید یک آینه با قابی بسیار ساده و ظریف برای این کار در نظر گرفته‌شده است. سایز آینه به‌قدری بزرگ و ویژه در نظر گرفته‌شده است که شما بتوانید به‌راحتی خود را در آینه مشاهده کنید بی‌آنکه نیاز به خم شدن یا ایستادن داشته باشید.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن

خرید ۱۰ مدل میز توالت مدرن، همان‌طور که در طی معرفی این محصول مطالعه شد این کار برای دکوراسیون‌های مدرن و خرید جهیزیه تازه عروس‌ها ایده ال ترین انتخاب است. شما به‌سادگی می‌توانید با هر آیتم رنگی که تمایل دارید تم این محصول را تغییر دهید و متناسب با علاقه‌مندی خود و ایده پردازی اتاق‌خوابتان به تصویرسازی آن بپردازید.

درنهایت باید به زیبایی آینه و فضای روی کار اشاره داشته باشیم که با هر سلیقه‌ای سازگار است. امید است معرفی این محصول موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و ازاین‌پس بتوانید با درایت و هوشمندی بیشتری محصول ایده ال خود را به خانه مهمان کنید. حتی شما می‌توانید به‌عنوان یک هدیه ویژه برای نوه، دوست، همسر و خواهر خود این محصول را خریداری کنید.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *