دکوراسیون داخلی, شلف و باکس, محصولات

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

تغییر دکوراسیون با 10 مدل شلف
شلف و باکس دیواری جدید

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف مدرن به عنوان یک دیوار کوب یا شبیه یک شلف تلویزیون به راحتی برای قاب دکوراسیون منزل شما قابل استفاده است. اگر به هر دلیلی تا کنون این محصولات مدرن و کارآمد را استفاده نکرده اید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا مدرن ترین شلف های دیواری را به شما عزیزان معرفی کنیم.

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

خرید شلف مخصوص تلویزیون

تغییر دکوراسیون با شلف تلویزیون

شلف تلویزیون یک وسیله دکوری ساده و کارآمد است که قابلیت‌های بسیاری را برای فضاهای متفاوت برای شما فراهم می‌سازد. ازآنجایی‌که این شلف به‌صورت چندتکه در ابعاد ۶۰ – ۹۰ – ۱۲۰ -۱۵۰ -۱۸۰ – ۲۱۰ – ۲۴۰ به‌صورت پله‌ای از بزرگ به کوچک قابلیت نصب را برای شما فراهم کرده است. برای ایده پردازی بیشتر طرح‌هایی را با شما به اشتراک می‌گذاریم. شما می‌توانید با استفاده از یک آینه دیواری و استفاده از باکس تلویزیون یک میز توالت دیوارکوب در اتاق‌خواب‌های که فضا به‌اندازه کافی در اختیار شما قرار نمی‌دهد داشته باشید.

قاب‌های نوستالژی و یادگاری‌های قدیمی از جمله مواردی است که همیشه نیاز به شلف را برای شما پررنگ کرده است. شلف تلویزیون دارای جای سیم و کابل کرم جهت عبور سیم ها از شلف نیز است. که شما می‌توانید کار نورپردازی را نیز با این وسیله کاربردی به تصویر بکشید. باکس تلویزیون را خریداری کنید تا به یک میز تلویزیون مدرن با متفاوت‌ترین سبک طراحی دست پیدا کنید. امری که سبب می‌شود شما خاص‌تر از هر زمان دیگری طراحی داخلی منزل خود را به رخ دوستان و آشنایان خود بکشید. وسایل دکوری مدرن و متفاوتی است که می‌توانید برای دکوراسیون داخلی خود در نظر بگیرید.

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

خرید شلف زیبا و جدید

تغییر دکوراسیون با شلف کمند

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف، شلف کمند را می‌توان با عنوان‌های دیگری مثل کتابخانه دیواری، بوفه دکوری مدرن یا دیوارکوبی چوبی مورداستفاده قرارداد. این باکس دیواری قابلیت استفاده در هر فضا و مکانی را که شما مدنظر داشته باشید رادارا است. به‌عنوان‌مثال می‌توانید از دو شلف به‌صورت قرینه و یک آینه در مرکز آن برای اتاق‌خواب خود استفاده کنید سپس بدون نیاز به میز توالت کار چیدمان وسایل آرایشی و بهداشتی خود را به انجام برسانید.

استفاده از این باکس مدرن این قابلیت را برای شما فراهم می‌سازد که در اتاق مطالعه کتاب‌های موردعلاقه خود را جدای از سایر کتاب‌ها جایگذاری کنید. یا اینکه می‌توانید در محیط کار با قراردادن لوح تقدیر و مدل‌های افتخارات خود منحصربه‌فردترین دیزاین را به تصویر بکشید. کارایی این باکس دیواری به‌قدری زیاد است که شما قابلیت استفاده از آن را برای هر فضایی دارید. ابعاد این محصول با طول ۱۶ سانتی‌متر و عمقی در حدود ۱۴ سانتی‌متر است و شما با در نظر گرفتن ارتفاعی در حدود ۸۰ سانتی‌متر می‌توانید به ایده پردازی با آن بپردازید.

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

شلف های دیواری جدید

تغییر دکوراسیون با شلف پرنده

شلف پرنده یکی از نمونه‌های دیگر شلف های دیواری است؛ که شما می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان دیوارکوب در فضای داخلی منزل خود استفاده کنید. درگذشته طاقچه‌های خانه‌های مادربزرگ هایمان درست‌کار شلف های مدرن امروز را به انجام می‌رساندند. با جایگذاری وسایل دکوری مثل قاب عکس و آینه و شمعدان به زیباسازی فضای داخلی می‌پرداختیم. استفاده از شلف ها مصارف بسیاری دارد به‌عنوان‌مثال شلف پرنده‌ایده‌ای مناسب برای دکور کردن فضای اتاق‌خواب کودک، کافی شاپ ها، مهدکودک و بسیاری مکان‌های دیگر است.

شما می‌توانید به‌صورت پله‌ای از هر سه سایز آن استفاده کنید. یا از سایز با عرض ۶۰ و ارتفاع ۷ و عمق ۱۶ سانتی‌متری که سایز کوچک است برای اتاق کودک خود بهره بگیرید. اندازه عرض ۹۰ و ۱۲۰ با همان ارتفاع ثابت ۷ و عمق ۱۵ سانتی‌متر را نیز برای کافی شاپ های دنج خود و مهدکودک‌های مدرن می‌توانید استفاده کنید. امکآن‌یکپارچه‌سازی شاخ و برگ ها درست شبیه به باغ نیز با یک سفارش ساده برای شما ممکن می‌شود. امید است با استفاده از شلف پرنده رؤیاهای کودک خود را بر بال پرنده‌های این باغ رویای به واقعیت تبدیل کنید.

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

خرید شلف و آینه دیواری

شلف آینه شوکا

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف، شلف آینه شوکا در دنیای مدرن امروز دیگر نمی‌توان همانند گذشته کار آینه‌کاری را به‌منظور رسیدن به یک دکوراسیون منحصربه‌فرد به انجام رساند. دلیل این مهم سبک زندگی بسیار متفاوت ما است. باوجود آپارتمان‌های نقلی ایده پردازی‌های که در خانه‌های ویلایی به انجام می‌رسید دیگر ممکن نیست. به همین خاطر نیاز است از وسایلی متناسب با سبک زندگی مدرن امروز بهره گرفته شود. تا ایده ال ترین چیدمان مهمان‌خانه‌های شما شود.

استفاده از قاب‌های ۳۰ * ۳۰ سانتی‌متری این مهم را با آینه‌های ۱۰*۱۰ سانتی‌متری بسیار منحصربه‌فردتر از آنچه که تصور کنید برای شما به تصویر می‌کشد. بدون تردید استفاده از قاب‌های آینه‌ای سبکی بسیار متفاوت است؛ که شما می‌توانید آن را جایگزین قاب عکس‌های قدیمی خود کنید. استفاده از شلف های با اندازه ۱۶*۱۶*۱۶ سانتی‌متر این امر را برای شما فراهم می‌سازد؛ که در کنار دیوارکوب‌های آینه‌ای از باکس‌های دکوری نیز برای جایگذاری وسایل دکوری لوکس خود استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

خرید شلف گل و گیاه

تغییر دکوراسیون با شلف ساوند

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف، شلف ساوند را برای دکور کردن راهرو، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، اتاق کار و یا هر بخش دیگری از منزل که تمایل داشته باشید می‌توانید استفاده کنید. ساوند بسیار ساده و منحصربه‌فرد طراحی‌شده است اما تمام نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. با ترکیب کردن ساوند با شلف پنجره به‌راحتی می‌توانید یک دکوراسیون منحصربه‌فرد و خاص را برای بخشی از منزل خود طراحی کنید؛ و خاص‌ترین ایده پردازی‌ها را به تصویر بکشید.

برای ایده پردازی با استفاده از این محصول می‌توانید از سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ آن می‌توانید استفاده کنید؛ و سپس با استفاده ازگل‌های زینتی و وسایل دکوری فانتزی فرایند دکور کردن آن را به انجام برسانید. طرح بسیار زیبای شلف ساوند دلیل استقبال از این محصول عنوان‌شده است؛ زیرا یکی از المان‌های خانه‌های روستایی است؛ که برای جداسازی کلبه از فضای بیرون شبیه به یک حصار بهره گرفته می‌شدند و اکنون با شکل مینیمم برای ایده پردازی‌های شما طراحی و ارائه‌شده است.

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

شلف دیواری با متن

شلف زندگی

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف، شلف زندگی ایده ال ترین انتخاب برای مشکل‌پسندان به شمار می‌آید. اگر می‌خواهید یک دکوراسیون منحصربه‌فرد و اختصاصی را از آن خود کنید. بدون تردید شلف زندگی گزینه ایده الی برای شما به شمار می‌آید.

از همین رو ما شلف را برای سبک‌های خاص و ایده پردازی‌های منحصربه‌فرد شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم. شلف زندگی ابعادی در حدود ۵۰*۱۵*۵ سانتی‌متر دارد و شما به‌راحتی در هر فضایی می‌توانید از آن بهره بگیرید. برفرض در قسمت بالای میز مطالعه، قسمت بالای میز عسلی کنار تختی، در مجاورت با میز تلویزیون یا در بخشی از اتاق نشیمن ایده گرفتن از شلف سبب خاص‌تر جلوه دادن فرایند چیدمان داخلی منزل شما می‌شود.

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

شلف با طراحی خاص

شلف پرستو

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف، شلف پرستو یا هر شلف دیگری یکی از زیبا ترین ایده پردازی ها را با نازل ترین قیمت ها و به روز ترین وسایل دکوری برای شما به انجام می رساند. پرستو قابلیت های بسیاری را در دیزاین داخلی منزل شما برایتان فراهم می سازد. در قدم اول می توانیم به این مهم اشاره داشته باشیم که پرستو را می توانید. به عنوان میزهای کنار تختی با شکل و طرح متفاوت برای بهره گرفتن بیشتر از فضا مورد استفاده قرار دهید.

شکل و نوع نصب شلف پرستو نیز بر اساس سلیقه شما می تواند تفاوت پیدا کند؛ و به صورت صاف یا مورب در فضا نصب شود. اتاق خواب، اتاق کار، اتاق پذیرایی یا حتی در اطراف میز تلویزیون و مبلمان اتاق نشیمن شلف پرستو قابلیت نصب را دارد. اگر بخشی از منزل شما به عنوان فضای مرده خالی است و امکان چیدمان هیچ وسیله ای در آن فضا برای شما فراهم نیست. با استفاده از شلف با دیزاین خاص می توانید به دیزاین آن بخش از منزل خود بپردازید.

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

خرید شلف کلاسیک

شلف کلاسیک

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف، دیگر دوران شلف های ساده و یا حتی باکس های دیواری تمام شده است؛ و شما با استفاده از شلفهای زیبا می توانید به خاص ترین فضا سازی در قاب یک تصویر در بوتیک های لاکچری خود دست پیدا کنید؛ و اجناس خود را بهتر از هر زمان دیگری به نمایش بگذارید. این امر برای فضای داخلی منزل شما نیز با استفاده از شلف کلاسیک شکل متفاوت تری به خود می گیرد.

و شما می توانید به سبک سنتی برای فضاهای کلاسیک خود یا طاقچه بازسازی شده با عناصر دکوری مدرن فراهم آورید؛ و خاطرات گذشته را مجدد به تصویر بکشید و از آن لذت ببرید. اگر طرفدار کارهای خاص هستید نیاز است. از شلف کلاسیک برای قاب های یادگاری و قدیمی خود بهره بگیرد. عموماً کسانی که فضای خانه خود را لوکس و کلاسیک به نمایش می گذارند. با استفاده از شلف کلاسیک می توانند این زیبا سازی را گسترش دهند.

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

خرید شلف پنجره ائی

شلف پنجره

شلف پنجره ای امر را برای شما عزیزان فراهم می‌آورد؛ که از دنیای مدرن سری به فضای سنتی گذشته بزنید و پنجره‌ای رو به اقاقیا به روی خود بازکنید. امری که این روزها بسیار از آن فاصله گرفته‌ایم بهره گرفتند از المان‌های دکوراسیون‌های سنتی است. از همین رو به‌راحتی با استفاده از شلفهای پنجره می‌توانید المان‌های سنتی و بسیار زیبا و آرامش‌بخش را بار دیگر مهمان‌خانه‌های خود کنید. از این شلف بسیار زیبا برای دکور کردن فضای مرتبط با تختخواب‌های خود و در قسمت بالای میزهای کنار تختی می‌توانید.

شلفهای پنجره علاوه بر تم‌های رنگی متنوع سبک‌های بسیار خاصی را نیز برای شما در حین طراحی فراهم آورده است؛ که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود از سبک و تم رنگی مدنظر بهره بگیرید. ازآنجایی‌که شلف پنجره در دو سایز ۳۴*۴۰ و با عمق ۱۲ و ۴۱*۶۰ و با عمق ۲۰ سانتی متر در نظر گرفته‌شده است. باید بگویم شلف پنجره بسیار سایز و اندازه متناسبی دارد.

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

خرید شلف دیواری کتابخامه

شلف چیترا

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف، با استفاده از شلف های چیترا خاص‌تر از هر زمان دیگری هنرنمایی خود را به رخ بکشید. برای محیط کار، اتاق کار، اتاق‌خواب، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و یا هر مکان دیگری که شما تمایل داشته باشید. طاقچه چیترا می‌تواند یک انتخاب ایده ال به شمار آید. شلف چیترا این مهم را برای شما فراهم می‌آورد؛ که به‌سادگی با کمترین هزینه بتوانید وسایل دکوری خود را با منحصربه‌فردترین ایده پردازی مدرن به تصویر بکشید.

برای استفاده از شلفهای چیترا شما می‌توانید کنار میز نهار خور را مدنظر قرار دهید؛ و سپس با استفاده از ظروف قدیمی و لوکس خود فضا را با تم‌های رنگی مختلف دیزاین کنید. از سوی دیگر می‌توانید با استفاده از شلف چیترا در دوطبقه میانی قاب‌های یادگار خود را قرار دهید؛ و سپس وسایل دکوری خود را بچینید. این را به یاد داشته باشید.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف

تغییر دکوراسیون با ۱۰ مدل شلف، روند نصب این کارها به صورت تخصصی با استفاده از یراق آلات متفاوتی دنبال می شود. از همین رو به هیچ عنوان نگران ایمنی این کارها نباشید. شما برای رسیدن به طرح و ایده منحصر به فرد و انحصاری خود می توانید طرح های مد نظرتان را با مشاورین بخش تولید مستر چوبی در میان بگذارید.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *