دکوراسیون داخلی, شلف و باکس, محصولات

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

خرید 10 نوع شلف دیواری
خرید شلف چوبی جدید

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری، خرید شلف دیواری این امر را برای شما فراهم می‌کند. که با حذف طاقچه از خانه‌های مدرن فضایی را برای جایگذاری وسایل لوکس خود فراهم‌سازید. البته که شلف های دیواری جدید خود به‌تنهایی نقش به سزایی را در دکوراسیون داخلی منزل شما ایفا می‌کند. ازآنجایی‌که این وسیله کاربردی را با هزینه بسیار قابل‌قبول می‌توانید برای دکوراسیون‌های خاص خود خریداری کنید. به شما توصیه می‌کنیم با شلف های دیواری جدید مستر چوبی قدری بیشتر آشنا شوید. تا از بین این محصولات متنوع بتوانید به ایده ال ترین ها ازاین‌پس در راستای یک دیزاین منحصربه‌فرد دست پیدا کنید.

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

خرید شلف درختی

شلف دیواری جدید درختی

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری، شلف درختی یکی دیگر از نمونه شلف های است که به‌عنوان دیوارکوب می‌توان مورداستفاده قرارداد. باکس‌های دیواری این مهم را برای شما فراهم می‌آورند. که با حذف قاب عکس‌های قدیمی از روی دیوار یک اتاق متفاوت‌تری را برای خود طراحی کنید. با تهیه تعداد بیشتر این مهم برای شما فراهم می‌شود که یک درخت در تصویرسازی خود داشته باشید. اما اگر در یک آپارتمان کوچک ساکن هستید به شما توصیه می‌کنیم.

از ابعاد ۱۳۰* ۶۰ سانتی‌متر آن با عمقی در حدود ۱۵ سانتی‌متر بهره بگیرید. و با یک آینه همراه در اتاق‌خواب خود یک میز توالت زیبا را به تصویر بکشید. شلف درختی ایده پردازی مدرنی را برای شما با یک دکوری خطی فراهم می‌کند. شما می‌توانید از چند شاخه درخت بهره بگیرید و یک دکوری زیبا را به تصویر بکشید و کارایی محصول را نیز چندین برابر کنید. امری که زیبایی کار را چندین برابر کرده است قابلیت تغییرتم رنگی محصول است. از سوی دیگر شما می‌توانید اندازه کار را با توجه به علاقه‌مندی و فضای که قصد دیزاین آن رادارید تغییر دهید.

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

خرید شلف کنجی

شلف دیواری جدید کندو

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری، شلف دیواری کندو یکی از مناسب‌ترین شلف های است که برای گوشه‌ای‌ترین قسمت منزل قابلیت استفاده را برای شما فراهم می‌سازد. اگر تمایل به استفاده از شلف های تخت بر روی دیوار را ندارید و ترجیح می‌دهید به‌صورت قرینه در گوشه‌ای از فضا یک ایده پردازی متفاوت را تجربه کنید توصیه ما به شما این شلف دیواری است.

شما می‌توانید برای اتاق نشیمن و یا اتاق پذیرایی این محصول را مورداستفاده قرار دهید و با استفاده از وسایل نوستالژی و خاص کار دیزاین آن را به انجام برسانید. شلف های دیواری را می‌توانید با توجه به تم رنگی که در منزل دنبال می‌کنید سفارش دهید برای گوشه‌ای‌ترین فضای منزل یا بخش‌های مرده مثل زیر پله فضای متفاوتی را برای ایده پردازی و زیباتر کردن محیط بهره بگیرید. برفرض اگر سه‌گوش بین فضای اتاق نشیمن و اتاق‌خواب شما خالی است و جایی برای جایگذاری وسایل بزرگ را در اختیار شما قرار نمی‌دهد با این وسیله دکوری متفاوت دیزاین کنید.

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

شلف جالباسی

شلف دیواری جدید شلف آویز

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری، شلف آویز این مهم را برای شما فراهم کرده است که با ساده‌ترین وسایل کارهای منزل را به انجام رسانید. شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از یک آویز کوچک لباس، کیف و جاکلیدی‌های خود را سروسامان بدهید. این تصور که آویز راهرو ورودی حتماً باید یک کمد با آینه همراه و چند کشو باشد دیگر به دست فراموشی سپرده‌شده است.

اگر می‌خواهید یک قاب دیواری مدرن یک دکوری منحصربه‌فرد و یک آویز ساده را از آن خود کنید به شما توصیه می‌کنیم شلف را برای خود انتخاب کنید. شلف آویز یک دکوری بسیار ساده اما کارآمد است که قابلیت استفاده از آن در هر فضایی برای شما فراهم است. شما از آویز می‌توانید به‌عنوان جاکلیدی در راهرو خود استفاده کنید یا به‌عنوان چوب‌لباسی برای اتاق‌خواب خود آن را استفاده کنید و یا برای سرویس بهداشتی خود برای آویز کردن حوله‌های خود از آن بهره بگیرید.

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

خرید شلف شکل درخت

شلف دیواری جدید شلف پایه درختی

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری، شلف پایه درختی ایده‌ای متفاوت برای دکور کردن اتاق شما به شمار می‌آید. شما با استفاده از شلف پایه درختی به‌راحتی می‌توانید کار دیزاین منزل را به انجام برسانید. کافی است شلف را بر روی زمین قرار دهید حال با استفاده از وسایل یادگاری نوستالژی، کتاب، شمع و یا حتی گلدان‌های کوچک دکوری کار دکور کردن آن را به انجام برسانید.

شما با استفاده از شلف درختی می‌توانید حوله‌های حمام و حوله‌های سرویس بهداشتی خود یا رول‌های دستمال‌کاغذی را جایگذاری کنید و یک ایده پردازی متفاوت را به تصویر بکشید. این محصول ابعادی در حدود ۱۴۰*۶۰ سانتی‌متر دارد که می‌توانید متناسب با فضا از آن بهره بگیرید و با عمق ۱۵ سانتی‌متری آن فضای لازم برای جایگذاری وسایل را تخمین بزنید. شلف پایه درختی یکی از مدرن‌ترین نمونه شلف های است که شما می‌توانید از آن در فضای داخلی منزل به‌عنوان دکوری منحصربه‌فرد بهره بگیرید.

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

خرید شلف چند تکه

شلف چندتکه آتوسا

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری، شلف چندتکه آتوسا را می‌توانید شبیه به یک قاب عکس دیواری مورداستفاده قرار دهید. باکس‌های دیواری که هرکدام با یک سایز و اندازه قابلیت استفاده برای دکور کردن یک وسیله را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر فضا به‌اندازه کافی برای این شلف چندتکه در اختیار شما است کار ایده پردازی با آن بسیار ساده است اما اگر فضای کافی در اختیار ندارید می‌توانید برای هر بخش از منزل از یک قطعه آن استفاده کنید.

ده تکه بودن این محصول با ابعاد ۱۰*۱۵ و ۲۵*۱۵ و ۴۰*۱۵ و ۵۰*۱۵ و ۱۶*۱۵ این مهم را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید به‌عنوان کمد دکوری متفاوت نیز از آن بهره بگیرید و به‌صورت یکجا کار نصب آن را به انجام برسانید و با ظروف قدیمی متفاوت‌ترین کمد دکوری را از آن خود کنید. طراحی و ایده پردازی با شلف های چندتکه کار بسیار ساده‌ای است اگر فضای کافی برای نصب تمام قطعات در کنار یکدیگر برای شما فراهم باشد.

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

خرید شلف حکاکی شده

شلف اختصاصی

شلف اختصاصی را به عزیزان خود هدیه دهید و برای همیشه یاد و خاطره خود را در فضای اتاق آن‌ها به ثبت برسانید. محصولی کاملاً متفاوت و اختصاصی که برای شما در نظر گرفته‌شده است؛ و می‌توانید دوستان خود را با آن شگفت‌زده کنید. شلف های اختصاصی این مهم را برای شما فراهم کرده‌اند؛ که با هک کردن کلمات موردنظر شما بر روی چهار شلف یک دیوارکوب منحصربه‌فرد را از آن خود کنید. شما می‌توانید با توجه به کلمات موردنظر سایز شلف را بزرگ و کوچک به‌صورت سلیقه‌ای تغییر دهید.

ما برای شما محصولات متنوع دیگری را به جهت کادو و دکور کردن فضای داخلی منزل با آخرین متدهای روز دنیا در نظر گرفته‌ایم. کافی است به وب‌سایت ما سری بزنید تا انتخابی متفاوت‌تر از دیگران در دنیای مدرن امروز در اختیار شما قرار داده شود. با هک کردن یک جمله عاشقانه زیبا می‌توانید تمام حس و علاقه‌مندی خود را در قاب تصویر به رخ بکشید. سپس با قاب‌های یادگاری منحصربه‌فرد خانوادگی‌تان روند دیزاین آن را دنبال کنید.

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

شلف دیواری نازک

شلف استپ

شلف استپ یک وسیله بسیار ساده و کارآمد است که به‌صورت کاملاً مخفی بر روی دیوار برای شما فیکس می‌شود. شما از این شلف بسیار ساده و زیبا در ابعاد متفاوتی به‌صورت تکی یا چندتایی می‌توانید بهره بگیرید. برای در نظر گرفتن فضا کافی است بدانید که عمق تمام‌کارها با سایز ۱۵۵ سانتی‌متر در نظر گرفته‌شده است و ابعاد با اندازه‌های ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ برای شما تهیه و تولید می‌شود. برای ایده پردازی با این محصول به شما توصیه می‌کنیم به‌صورت قرینه در دو طرف میز تلویزیون یا در یک سمت از میز تلویزیون که دیواری آن قسمت خالی است و زیبایی فضا را کم کرده است به‌صورت پله‌ای این شلف را قرار دهید.

سپس با استفاده از وسایل دکوری مثل ظروف قدیمی، قاب عکس‌های یادگاری یا حتی گلدان‌های گل طبیعی کار دیزاین آن را به انجام برسانید. شلف استپ با طراحی بسیار متمایز و ویژه از دو سو یادگاری نوستالژی شمارا محافظت می‌کند. اگر می‌خواهید دکوری‌های خاص و ویژه خود را به تصویر بکشید به شما توصیه می‌کنیم از این شلف استپ بهره بگیرید. این شلف با تم‌های رنگی متنوع برای دکوراسیون‌های مدرن شما طراحی‌شده است.

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

شلف با شکل هندسی خاص

شلف اهرام

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری، اهرام زیباترین و شیک ترین دیوارکوبی است که در هر فضایی قابلیت استفاده از آن برای شما فراهم است. با تم چوبی که خود به‌تنهایی بدون هیچ وسیله دکوری کار زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل شمارا به انجام می‌رساند.

شما برای زیباتر شدن این تصویرسازی می‌توانید از تعداد بیشتر این محصول به‌صورت زنجیره‌ای استفاده کنید، زیرا ابعاد ۸۰*۲۰ سانتی‌متری آن فضای زیادی را از شما نمی‌گیرد. ایده پردازی با شلف ها در هر فضایی از منزل ممکن است این مهم می‌تواند با استفاده از گلدان‌های کوچک در راهرو شما به انجام برسد می‌تواند برای چیدمان قاب عکس‌های یادگاری در اتاق پذیرایی انجام شود یا اینکه به همراه یک آینه چوبی در اتاق‌خواب شما به تصویر کشیده شود.

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

خرید شلف مناسب کتاب

شلف باکس ال

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری، شلف باکس ال سبب می‌شود یک کتابخانه فوق مدرن برای شما طراحی و ایده پردازی شود. کتابخانه‌ای که بدون تردید شبیه به آن را در هیچ دکوراسیونی مشاهده نخواهید کرد. شلف ها قابلیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهند اما شلف باکس ال این مهم را پررنگ‌تر از سایر دکوری‌ها برای شما به تصویر می‌کشد.

این محصول به‌صورت تکی با ابعاد ۱۵*۲۲ سانتی‌متر و با عمقی در حدود ۱۴ سانتی‌متر برای شما طراحی می‌شود؛ اما این قابلیت برای شما فراهم است که محصول را با سایزهای متنوعی‌تری سفارش دهید. البته این تغییر سایز تنها برای سفارش‌های بالای ۱۰ عدد به انجام می‌رسد و سفارشات تعداد کم با همین سایزبندی برای شما ارسال می‌شود.

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

شلف و ساعت دیواری

شلف ساعت

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری، شلف ساعت یکی از اصلی‌ترین وسایلی است که برای هر سبک دکوراسیونی قابلیت استفاده دارد. استفاده از ساعت امری است که از هیچ منزلی نمی‌توان آن را فاکتور گرفت. همچنین شما می‌توانید برای محیط کار خود یک ساعت داشته باشید اما متفاوت‌تر از همیشه این مهم را دنبال کنید.

شلف های ساعت در ابعاد ۳۵*۳۵ و با عمق ۱۰ سانتی‌متر باوجوداینکه فضای زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهد اما کارایی و زیبایی بسیاری را از آن شما می‌کند. ساعت دیواری شلفی را می‌توانید بر روی دیوار نصب کنید و از متفاوت بودن آن نهایت لذت را ببرید. اگر می‌خواهید با استفاده از شلف های دیواری متفاوت‌تر از گذشته کار دکوراسیون داخلی منزل خود را دنبال کنید.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون خرید ۱۰ نوع شلف دیواری

خرید ۱۰ نوع شلف دیواری، همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید شلف ها دنیای بسیار گسترده‌ای دارند و شما برای انتخاب سبک‌های بسیار متمایزی را در پیش رودارید. شلف های دیواری یکی از مدرن‌ترین محصولاتی است که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها ایده پردازی‌های بکر و منحصربه‌فرد خود را به‌راحتی به رخ بکشید.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *