اتاق کودک و نوجوان, شلف و باکس, محصولات

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

10 مدل دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون مناسب اتاق کودک

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک با استفاده از باکس‌های دکوری نه‌تنها سبب زیباسازی بیشتر می‌شود. به شما این امکان را می‌دهد که به نظم دهی اتاق‌خواب فرزند خود نیز دامن بزنید؛ یعنی شما به‌راحتی می‌توانید کتاب‌های اضافه را سروسامان دهید. عروسک‌های فرزند خود را به رخ بکشانید و در دیوارکوب‌های فانتزی جای دهید. از همین رو برای ایده پردازی بیشتر در ادامه بخشی از طرح‌های که برای دکوراسیون اتاق کودک شما مناسب است را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم پس با ما همراه باشید.

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

باکس چوبی شبیه خانه

خرید دکوراسیون اتاق کودک با باکس خانه

باکس خانه شمارا با خاطرات کودکی‌تان بار دیگر خوشحال می‌کند. خانه‌ای فانتزی که گاهی با بالشت و چادر برای ما طراحی و ساخته می‌شدند و خانه‌ای چوبی با این سایز و طرح همیشه رؤیایی بود که در سر داشتیم. بر اساس سلیقه فرزند شما می‌تواند فضای داخلی آن با استفاده از عروسک‌های موردعلاقه کودک دلبندتان یا با استفاده از قاب عکس‌های یادگاری دیزاین شود.

ایده پردازی و طراحی این خانه رؤیایی و لوکس کار بسیار ساده‌ای است. ما با تهیه این محصول می‌توانید حس استقلال در کودک خود را تقویت کرده و فرایند نظم دهی به اتاق‌خوابش را به عهده خودش بگذارید.  ازآنجایی‌که فرایند نصب با استفاده از پیچ و رولپلاک به انجام می‌رسد باید بگویم هیچ خطری سلامتی فرزند شمارا تهدید نمی‌کند. این باکس بسیار متناسب برای فضای اتاق کار کودک شما است و شما می‌توانید با مساحتی به‌اندازه ۱۰۰*۷۵ و عمقی در حدود ۱۵ سانتی‌متر کار نصب آن را به انجام برسانید.

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون به شکل حیوانات

باکس حیوانات

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک، اگر می‌خواهید علاوه بر یک دکوری یک وسیله بازی سرگرم‌کننده و خاص را نیز در فضای اتاق‌خواب کودک خود داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم از باکس حیوانات بهره بگیرید. این محصول در پنج طرح زیبا برای شما قابل ساخت است و به‌راحتی بر روی دیوار روند نصب آن دنبال می‌شود.

اگر برای اتاق دخترخانم‌های خود این محصول را در نظر گرفته‌اید می‌توانید با استفاده از کش موهای عروسکی، برس و سایر وسایل آرایشی زیبایی که فرزندتان به آن علاقه‌مند است و یک آینه‌قدی فانتزی یک میز توالت مدرن و متفاوت را برای او به تصویر بکشید. این محصول را در سری‌های بزرگ‌تر و با تعداد بیشتر می‌توان برای مهدکودک‌ها با تم‌های رنگی متفاوت‌تری نیز سفارش داد. شما می‌توانید به‌عنوان نمایشگاه متفاوت کار تصویرسازی عکس‌های کودک خود را بر روی این باکس‌های زیبا به انجام برسانید.

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون شبیه درخت

خرید دکوراسیون اتاق کودک شلف درختی مژگان

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک، این سبک از شلف به دلیل فانتزی بودن آن گزینه ایده الی برای اتاق کودک یا حتی مهدکودک‌ها به شمار می‌آید. از سوی دیگر نمونه‌های شلف تخت و ساده را می‌توانید برای محیط کار مورداستفاده قرار دهید. شلف درختی مژگان شبیه به یک درخت یا شاید هم شبیه به یک چوب‌لباسی با سبکی متفاوت برای شما در نظر گرفته‌شده است.

شما می‌توانید با استفاده از شلف های درختی ایستاده ایده پردازی مدرنی را در فضای داخلی اتاق‌خواب کودکان خود فراهم کنید. اگر می‌خواهید یک ایده پردازی متفاوت را به تصویر بکشید بدون شک این شلف انتخاب ویژه‌ای برای شما محسوب می‌شود.

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

شلف دیواری شکل ابر

شلف ابری

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک، سادگی، نوع طراحی متفاوت و تم رنگی که به‌سادگی در منزل می‌توانید با یک برچسب ساده آن را هم‌رنگ با فضا رنگ‌آمیزی کنید ازجمله مزایای این دکوری زیبا محسوب می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از چند شلف به‌صورت پیوسته در قسمت بالای تخت خواب خود یک آسمان رؤیایی را به تصویر بکشید. شلف ابری را می‌توان به‌عنوان دکوری فانتزی برای دیزاین کردن اتاق کودکان مورداستفاده قرارداد.

شلف های ابری البته قابلیت استفاده برای فضاهای دیگر مثل اتاق مطالعه شما برای جایگذاری روزنامه و مجلاتی که در طی هفته به آن نیاز دارید و تمایل دارید همیشه در دسترس باشند نیز قابلیت استفاده دارند. ابعاد این باکس دیواری مدرن به عرض ۶۰، ارتفاع ۳۵ و عمقی ۱۵ سانتی‌متری است. شلف ابری را خریداری کنید و با شکل متفاوتی فرزندان خود را برای مطالعه کتاب تشویق کنید. همان‌طور که در تصویر ارائه‌شده مشاهده می‌کنید شلف ابری به‌صورت دولایه در نظر گرفته‌شده است و از فضای بین دو ابر می‌توانید برای جایگذاری کتاب و سایر وسایل دکوری استفاده کنید.

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک

خرید دکوراسیون اتاق کودک شلف دیواری ماه تابان

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک، شلف ماه تابان تلفیقی از ماه کامل و ماه هلال است که سبب می‌شود شما یک شلف خاص را مهمان‌خانه خود کنید. اگر می‌خواهید وسایل دکوری خود را بیشتر از این در گنجه‌های خود نگهداری نکنید به شما توصیه می‌کنیم از شلف های دکوری که به سبک ایده پردازی‌های مدرن برای شما در نظر گرفته‌شده است استفاده کنید تا دیگر دغدغه‌ای از یاد بردن خاطرات در گوشه ذهن شما نباشد.

به دلیل سه‌طبقه بودن محصول فرایند جایگذاری وسایل دکوری کوچک به‌راحتی برای شما فراهم است. شلف دیواری ماه تابان‌یکی دیگر از المان‌های است که در دنیای مدرن امروز برای دکوراسیون کردن اتاق‌های شما قابلیت استفاده پیداکرده است. اگر می‌خواهید خاص‌تر از هر زمان دیگری دکوری‌های لوکس و زیبای خود را به نمایش بگذارید به شما توصیه می‌کنیم از شلف ماه تابان استفاده کنید. 

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

خرید شلف مناسب اتاق کودک

شلف ابری رخشاد

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک، با استفاده از استیکرهای برجسته دیواری می‌توانید یک جنگل را در بخشی از اتاق به تصویر بکشید و با شلف های ابری کار ایده پردازی جنگلی خود را متفاوت‌تر از گذشته به تصویر بکشید. همچنین می‌توانید با استفاده از شب رنگ‌های ماه و ستاره فضای بالای این شلف های ابری را دیزاین کنید تا ایده پردازی با تم شب در اتاق‌خواب کودک شما خودنمایی کند.

شلف ابری رخشاد شاید یک وسیله دکوری بسیار ساده باشد اما بدون شک با ترکیب شدن آن در یک فضا می‌توانید ایده پردازی‌های بی‌نظیری را به تصویر بکشید. دیگر شبیه به گذشته نیازی نیست از طاقچه های که در پستوهای اتاق‌ها تعبیه می‌شدند برای جایگذاری وسایل خود بهره بگیرید. این روزها شلف های دکوری این مهم را با شکلی متفاوت‌تر نسبت به گذشته برای شما فراهم ساخته‌اند.

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون داخلی اتاق کودک

خرید دکوراسیون اتاق کودک کتابخانه درختی دارینا

کتابخانه درختی دارینا به‌صورت پلکانی با شلف های زیبا ساخته‌شده است که دارای عمقی ۲۵-۲۲ و ۱۹ سانتی‌متری برای هر طبقه است که یک درخت زیبا و شبیه‌سازی‌شده را به تصویر کشیده است. رنگ انتخابی برای استند ها می‌تواند به سلیقه شما تغییر پیدا کند همچنین شما می‌توانید با مشاوره گرفتن از متخصصین ما در این راستا رنگ کتابخانه را نیز مطابق با هارمونی رنگ دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.

کتابخانه درختی دارینا هر آنچه از زیبایی را مدنظر دارید برای شما فراهم می‌سازد. این کتابخانه فانتزی و زیبا ایده ال ترین انتخاب برای اتاق کودکان شما به شمار می‌آید. شما می‌توانید با استفاده از این استند ایستاده به دکوراسیون اتاق‌خواب فرزند خود بپردازید. به‌عنوان دکوری می‌توانید از استندهای که بر روی این کتابخانه استفاده‌شده است نیز استفاده کنید.

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

شلف دیواری پرنده

شلف پرزاد

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک، شلف پرزاد دکوری بسیار زیبایی است که برای هر فضا و مکانی قابلیت استفاده را دارد. سادگی و درعین‌حال خاص بودن این شلف این امکان را به شما می‌دهد؛ که به یک دکوراسیون متفاوت در فضا دست پیدا کنید. امری که به این زیبایی دامن می‌زند این است که از چند شلف به‌صورت هم‌زمان در یک قسمت استفاده شود تا کار تصویرسازی زیباتر به نمایش گذاشته شود.

 ایده پردازی با استفاده از وسایل دکوری وب‌سایت تخصصی مستر چوبی این امر را برای شما فراهم می‌آورد که خاص‌تر از هر زمان دیگری کار تصویرسازی و دکوراسیون کردن منزل خود را با نازل‌ترین قیمت‌ها به انجام برسانید. برای این منظور می‌توانید به وب‌سایت تخصصی ما در این راستا سری بزنید. شلف پرزاد با ابعاد ۳۵ عمق ۱۴ تنها یکی از نمونه شلف های این وب‌سایت حرفه‌ای به شمار می‌آید.

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

طراحی داخلی اتاق کودک

شلف دیواری خورشید

شلف دیواری خورشید مصارف بسیار زیادی را برای شما فراهم کرده است. در قدم اول می‌توانید با استفاده از یک یا سه عدد شلف دیواری کودک یک میز توالت دیواری منحصربه‌فرد را شاهد باشید. ا استفاده از عکس‌های یادگاری یا دکوری‌های فانتزی کوچک کار دیزاین آن را به انجام برسانید. گل‌های کاکتوس نیز برای این وسیله دکوری در فضای منتهی به درب ورودی می‌توانند ایده مناسبی باشند.

شلف دیواری خورشید برای شما این مهم را فراهم می‌آورد که خاص‌تر از هر زمان دیگری در بحث دکوراسیون داخلی در منزل خود بدرخشید. اندازه استاندارد این محصول قطر ۸۵ سانتی‌متر و عمق ۲۰ سانتی‌متر است؛ اما شما می‌توانید سایز و تم رنگی ایده ال خود را به ما سفارش دهید.

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

شلف چوبی کودکانه

شلف دیواری ستاره

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک، شلف ستاره با تم رنگی خاص خود و نوع ایده پردازی بسیار لوکسش این مهم را برای شما فراهم می‌آورد. که در هر فضایی از این محصول به‌منظور رسیدن به یک دکوراسیون تاپ بهره بگیرید. 

اما می‌توانید اندازه آن را بر اساس نیازمندی خود تغییر دهید. با استفاده از شلف دیواری ستاره و شلف دیواری خورشید می‌توانید یک فضاسازی متفاوت را شاهد باشید. برای دیزاین با استفاده از این محصول می توانید از پارامترهای فوق بهره بگیرید. گل های کاکتوس، وسایل دکوری فانتزی و قاب عکس‌های یادگاری‌تان تنها بخشی از گزینه های انتخابی شما است.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون ۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک

۱۰ مدل دکوراسیون اتاق کودک، شلف ایده‌ای مدرن برای به تصویر کشیدن خلاقیت شما محسوب می‌شود. شلف های دیواری، باکس‌های کوری، کتابخانه‌های فانتزی و بسیار موارد دیگر تنها بخشی از محصولات این وب‌سایت به شمار می‌آید. شما با مراجعه به سایت مستر چوبی می‌توانید منحصربه‌فردترین دکوراسیون‌های چوبی را از آن خود کنید.

شلف یکی از پارامترهای است که مزیت‌های بسیاری را در حین دکوراسیون از آن شما می‌کند. در ابتدا باید به این مهم اشاره‌کنیم به دلیل نصب شدن شلف بر روی دیوار در هر فضای با هر مساحتی قابلیت استفاده دارد زیرا فضای زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهد. از سوی دیگر می‌توانید به‌راحتی بدون هیچ دکوری کار دیزاین کردن فضای داخلی منزل خود را به انجام برسانید و درنهایت می‌توانیم بگویم با هماهنگ کردن تم رنگی آن با دکوراسیون داخلی منزل شما یک ایده پردازی لوکس به نمایش گذاشته می‌شود.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *