دکوراسیون داخلی, کتابخانه, محصولات

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

خرید 10 مدل قفسه چوبی دکوری
قفسه های چوبی در دکوراسیون منزل

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری ویژه و منحصربه‌فرد جزء اصلی دکوراسیون‌های لوکس و کلاسیک شما به شمار می‌آید. درصورتی که می‌خواهید خاص باشید و متفاوت دیده شوید. چنانچه می‌خواهید شبیه دکوراتورهای حرفه‌ای دست به ایده پردازی بزنید. اگر مدرن بودن و به‌روز بودن سبک‌های دکوراسیون باب میل شما است. به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید. در ادامه سعی بر آن داریم تا بخشی از دکوری‌های چوبی ویژه و منحصربه‌فرد را به شما عزیزان برای رسیدن به یک چیدمان بکر و منحصربه‌فرد معرفی کنیم.

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

قفسه چوبی پلکانی

خرید قفسه چوبی دکوری جیحون

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری، دکوری جیحون را می‌توانید برای سرویس بهداشتی خود مدنظر قرار دهید و از آن برای جایگذاری حوله و سایر وسایل آرایشی بهداشتی خود کمک بگیرید. می‌توانید یک استند گل متفاوت برای راهرو شما باشد. گر می‌خواهید در اتاق‌خواب خود یک میز دکوری متفاوت داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم با حذف میزهای عسلی و استفاده از این دکوری شبیه به پارتیشن به جداسازی تخت خواب خود از سایر بخش‌های اتاق‌خواب بپردازید.

دکور جیحون یکی وسیله چندکاره است که در هر فضای در منزل قابلیت استفاده از آن برای شما فراهم است. دکوری مدرن و شیک که ایده ال ترین انتخاب برای مشکل‌پسندان به شمار می‌آید. شما می‌توانید برای ایده پردازی با این محصول به نکات ارائه‌شده توجه کنید و سپس برای خرید آن اقدام کنید. اگر می‌خواهید یک کتابخانه متفاوت داشته باشید بدون تردید جیحون برای محیط کار شما و یا حتی اتاق کار منزلتان مناسب‌ترین کتابخانه ای است که به سبک مدرن قابلیت استفاده از آن را به دست می‌آورید.

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

قفسه دکوری دو طرفه

خرید قفسه چوبی دکوری دوطرفه میترا

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری، دکور دوطرفه میترا ایده پردازی قرینه را با استفاده از یک وسیله متفاوت برای شما به تصویر می‌کشد. کمدی دکوری که با دوتم رنگی به‌صورت قرینه با چهار کشو و سه‌طبقه در اختیار شما قرار داده‌شده است. شما می‌توانید این وسیله دکوری متفاوت را به‌عنوان پارتیشن یا یک کمد برای جایگذاری وسایل خود در محل کارتان مدنظر قرار دهید. این وسیله دکوری با شکل هندسی متفاوتی برای شما طراحی و ساخته‌شده است.

شما می‌توانید به‌صورت دوطرفه چیدمان وسایل لوکس خود را به انجام برسانید. به‌عنوان پارتیشن نیز دکور دوطرفه میترا می‌تواند برای شما نقش ایفا کند. اگر بخواهید می‌توانید از دوتم رنگی با توجه به تنالیته رنگی که در فضای داخلی منزل استفاده می‌کنید از این وسیله می‌توانید در اتاق پذیرایی خود استفاده کنید و در نزدیک‌ترین محل به میز نهارخوری خود آن را قرار دهید سپس ظروف مخصوص پذیرایی از مهمان‌های خود را در داخل کشوهای آن قرار دهید. کمدهای طبقه‌ای آن نیز ایده مناسبی برای دکور کردن آن با گل‌های زینتی در فضای اطراف میز نهارخوری محسوب می‌شود.

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

قفسه چوبی ساده

خرید قفسه چوبی دکوری سمین

به دلیل شکل هندسی متفاوتی که محصول به خود اختصاص داده است علاوه بر کارایی زیبایی خاصی را برای شما فراهم کرده است. این محصول از متریال بسیار مرغوبی بهره گرفته است ام دی اف ۲۵ میل پایه اصلی کار محسوب می‌شود. به دلیل سبک طراحی خاص کار قابلیت جایگذاری کتاب‌های بزرگ و کوچک برای شما فراهم است. این محصول را حتی می‌توانید به‌عنوان کمد دکوری یا یک کتابخانه در اتاق کار خود قرار بدهید. قفسه سیمین را حتی می‌توانید در آشپزخانه خود قرار دهید و ظروف یادگاری‌تان را متفاوت‌تر از گذشته به تصویر بکشید.

کمدهای دکوری و قفسه‌های مدرن این مهم را برای شما فراهم می‌سازند که ایده پردازی‌های خاص‌تری را در منزل دنبال کنید. کور قفسه سمین کمدی متفاوت و منحصربه‌فرد که برای هر فضایی قابلیت استفاده از آن برای شما فراهم است؛ اما ما برای شما چند ایده پردازی متفاوت به همراه داریم. شما با استفاده از این باکس دکوری متفاوت می‌توانید دو آکواریوم کوچک طراحی کنید و در داخل باکس‌های مربعی شکل قرار دهید و سپس آن را در اتاق پذیرایی خود درست در نزدیک‌ترین فضا به میز نهارخوری یا مبل‌های کلاسیک خود قرار دهید.

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

قفسه دکوری مناسب فضای اداری

دکور وای

این وسیله منحصربه‌فرد با ابعاد ۹۰ * ۲۸۰ سانتی‌متر (از فاصله زمین تا سقف شما ابعاد متغیر است) با عمق ۲۰ سانتی‌متر برای شما تهیه و تولید می‌شود. دکور وای دکوری متناسب برای مشکل‌پسندان به شمار می‌آید. اگر می‌خواهید فضای کار خود را خاص‌تر از همیشه دیزاین کنید به شما توصیه می‌کنیم کارا را به ما بسپارید. ما برای شما این مهم را فراهم می‌آوریم که با استفاده از وسایل دکوری متفاوت دیزاین خاص را در بین سایر رقبا به تصویر بکشید و قدرتمند از سایرین در جهت پیش برد اهداف خود گام بردارید.

دکوراسیون مدرن و بسیار زیبا برای موقعیت‌های اداری و فضاهای مدرن امری است که با استفاده از دکوری وای برای شما فراهم می‌شود. دکوری وای را می‌توانید برای محیط کار خود در نظر بگیرید البته اگر دکوراسیون در فضای کار شما یکی از پارامترهای اصلی برای دیزاین به شمار می‌آید. با خرید این دکوری با یک تیر چند نشان خواهید زد در قدم اول شما صاحب یک کتابخانه خواهید شد. در گام بعدی یک پارتیشن خاص و منحصربه‌فرد از آن شما شده است و درنهایت یک دکوری ویژه و متفاوت در محیط کار از آن شما می‌شود.

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

خرید قفسه دکوری شیک و مدرن

دکور کتابخانه تاتینا

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری، کتابخانه‌ای بسیار لوکس و شیک که برای محیط کار شما نیز می‌تواند گزینه انتخابی مناسبی باشد. جنس این محصول از ام دی اف است به همین خاطر از وزن زیادی برخوردار نیست و به‌راحتی می‌توانید آن را جابجا کنید. با ابعاد ۱۲۵*۸۵ سانتی‌متر به‌راحتی بین دو فضا را برای شما مجزا از یکدیگر به تصویر می‌کشد. کتابخانه تاتینا را می‌توانید برای اتاق مطالعه خود مدنظر قرار دهید و با یک صندلی تکی به همراه پاف همراه منحصربه‌فردترین ایده پردازی را در منزل مشاهده کنید.

این دکوری زیبا ویژه به‌صورت کشویی در داخل هم فیکس می‌شوند و شما می‌توانید به‌عنوان دیوارکوب، یک پارتیشن، یک کمد دکوری یا یک کتابخانه این دکوری ویژه را مورداستفاده قرار دهید. ازآنجایی‌که حالت شیب‌دار قدری دکور کردن آن با استفاده از ظروف چینی دشوار است. برفرض یک کتابخانه که درگذشته به‌صورت قفسه‌ای و خطی تهیه می‌شد این روزها دیگر ایده ال هیچ‌کسی برای چیدمان نیست.

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

قفسه دکوری با کارائی پاراوان

دکور تیارا

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری، دکور تیارا با شکل و طرح ویژه با سایزی بسیار ایده ال برای شما طراحی و تولیدشده است. شما با خرید دکور تیارا می‌توانید تمامی وسایل لوکس خود را بدون نیاز به هیچ کمد دکوری دیگری به تصویر بکشید. دکور تیارا یکی از شیک ترین دکوراسیون ها را در منزل شما برایتان فراهم می‌سازد. تفاوتی نمی‌کند که ابعاد و اندازه منزلی که در آن ساکن هستید چقدر است؛ زیرا این وسیله کاربردی را علاوه بر یک دکوری به‌عنوان پارتیشن نیز می‌توان مورداستفاده قرارداد.

عرض و عمق این محصول نیز به‌صورت یکسان مدنظر قرارگرفته شده است؛ که سبب منحصربه‌فردتر شدن این کارشده است. عرض ۴۵ و عرض ۶۵ برای شما در نظر گرفته‌شده است تا در صورت نیاز به یک وسیله دکوری بزرگ تر این مهم در اختیار شما قرار داده شود. بدون شک در دنیای مدرن امروز دیگر استفاده از بوفه و کمدهای میز توالت زیبایی در فضای داخلی فراهم نمی‌کند.

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

قفسه دکوری دیواری

خرید قفسه چوبی دکوری مازیار

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری، دیگر شبیه گذشته یک کتابخانه چوبی نیازها را به‌منظور یک چیدمان متفاوت مرتفع نمی‌کند. پس‌نیاز است برای رسیدن به ایده ال ترین دیزیان از وسایل دکوری متفاوت بهره گرفته شود. این کتابخانه فضای زیادی را با اندازه ۱۷۰ * ۳۵ با عمق ۲۰ سانتی‌متر به خود اختصاص نمی‌دهد اما سبب متفاوت‌تر جلوه دادن چیدمان داخلی منزل شما می‌شود. قفسه کتابخانه مازیار این مهم را برای شما فراهم کرده است که علاوه بر کتابخانه از یک دکوری ویژه نیز بهره‌مند شوید.

شما در برخی از طبقات می‌توانید گلدان و در برخی دیگر وسایل دکوری خود را قرار دهید و از استندهای مخصوص برای کتاب استفاده کنید. در دنیای مدرن امروز می‌طلبد که قدری در زمان تهیه وسایل سلیقه به خرج دهیم و از وسایلی بهره بگیریم؛ که شبیه به آن درجایی مشاهده نشده باشد تا همین امر به متفاوت‌تر شدن دیزاین داخلی منزل ما کمک کند.

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

قفسه چوبی با کارائی پارتیشن

استند جلوی دربی آذرخش

استند جادویی دربی آذرخش را خریداری کنید و دوستان و آشنایان خود را از این حسن سلیقه شگفت‌زده کنید. همان‌طور که در تصویر ارائه‌شده مشاهده می‌کنید با خرید این محصول با یک تیر چند نشان را هدف خواهید گرفت. در قدم اول شما صاحب یک دکوری ویژه شده‌اید در گام بعدی می‌توانید از این محصول به‌عنوان پارتیشن استفاده کنید و این امر به دلیل اندازه بزرگ این کار برای شما فراهم‌شده است. درنهایت با خرید استند جادویی دربی آذرخش شما می‌توانید نظم را به دکوراسیون داخلی منزل خود برگردانید.

قابل حمل بودن آن و نوع طراحی این پارتیشن از مزیت‌های بارز آن به شمار می‌آید؛ زیرا شما به‌راحتی می‌توانید آن را با قابلیت جابجایی آسان در هر بخشی از منزل مورداستفاده قرار دهید. از سوی دیگر به دلیل نوع طراحی بسیار زیبای این کار شرایط استفاده از آن حتی در محیط کار نیز برای شما فراهم است. شما فضای با ارتفاع ۲۲۰، طول ۱۵۰ و عمقی ۳۰ سانتی‌متری را برای این کار می‌توانید مدنظر داشته باشید.

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

خرید قفسه دکوری مدرن

دکور قفسه چوبی زینا

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری، دکور چوبی زینا با یک تیر صد نشان را برای شما به هدف خواهد زد. اگر می‌خواهید به شکل ویژه‌ای فضای اتاق نشیمن خود را از اتاق پذیرایی جدا کنید بدون شک این وسیله دکوری ایده ال ترین انتخاب برای شما به شمار می‌آید. همان‌طور که در تصویر مشهود است این دکوری قفسه‌ای خود به‌تنهایی بسیار زیبا جلوه کرده است. در حالی که شما با استفاده از شمع، کتاب، وسایل نوستالژی یادگاری، قاب عکس و هر چیز دیگری که برای دکور کردن از آن بهره می‌گیرید می‌توانید کار جلوه دادن به آن را چندین برابر کنید.

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

قفسه چوبی مدرن باکس چوبی

کتابخانه باکس فرنیا

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری، کتابخانه باکس فرنیا یکی از زیباترین باکس‌های دکوری است؛ که حتی کسانی که علاقه‌ای به مطالعه ندارند را برای خرید این محصول منحصربه‌فرد ترغیب می‌کند. باکس فرینا همان‌طور که از نامش مشخص است جعبه‌های کوچک هم‌اندازه‌ای هستند؛ که با روی‌هم قراردادن آن‌ها صاحب یک پازل عمودی می‌شوید؛ اما باکس‌های که برای ساخت این پازل مدنظر قرار داده‌شده است.

بسیار متفاوت‌تر از تمام جعبه‌های است که تاکنون مشاهده کرده‌اید. کتابخانه باکس فرنیا برای شما این مهم را فراهم می‌آورد که از خطای دید این بار به طور تصویری و با اجسام دست به ایده پردازی بزنید.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری

خرید ۱۰ مدل قفسه چوبی دکوری، شما می‌توانید برای دیزاین بخشی از اتاق پذیرایی خود یا محل کارتان از این وسیله های کاربردی استفاده کنید. همچنین این مهم برای شما فراهم است که در محل کار خود با یک تیر دو نشان بزنید. علاوه بر استفاده از یک کتابخانه بسیار جادار یک دکوری مدرن نیز در فضا داشته باشید. کار ایده پردازی با وسایل دکوری مدرن بسیار ساده است اگر شما بخواهید متفاوت‌تر از دیگران دست به ایده پردازی بزنید. اگر طرح و ایده به خصوصی را در ذهن دارید برای ساخت آن می توانید با مشاورین ما در بخش تولید تماس برقرار کنید.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *