جالباسی, دکوراسیون داخلی, محصولات

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

خرید 10 مدل جالباسی متفاوت
جالباسی های شیک و مدرن

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت، ساده‌ترین شیک‌ترین و زیباترین محصولی است که شما می‌توانید. برای محیط کار اتاق‌خواب یا حتی راهروهای ورودی منزلتان از آن استفاده کنید. بدون تردید نوع طراحی و سبک ایده پردازی این محصول سبب می‌شود مهمان‌ها و دوستان شما بسیار از آن استقبال کنند؛ و نظر آن‌ها را به خود جلب کند. برای اینکه یک دکوراسیون متفاوت را به رخ بکشید نیازی نیست هزینه‌های گزاف و سرسام‌آوری را متحمل شوید. با خرید جالباسی‌های مدرن می‌توانید به‌راحتی به این امر مهم دست پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از برترین محصولات مستر چوبی که به‌تازگی راهی بازار شده است را به شما عزیزان معرفی کنیم.

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

جالباسی شیک و مدرن

خرید جالباسی متفاوت موج

شما با استفاده از وسایل دکوری ساده و لوکس می‌توانید به‌سادگی به این مهم دست پیدا کنید. اگر بخواهیم از مزیت‌های این محصول برای شما بگویم می‌توانیم به سبک بودن، قابلیت جابجایی، سادگی در طراحی، ایده ال بودن برای هر فضا و متفاوت بودن نوع طراحی آن اشاره داشته باشیم. جالباسی موج شبیه به چین‌های یک برگ به‌صورت ایستا ساخته‌شده است؛ و برای جایگذاری آن به فضای با اندازه ۱۸۰*۲۵ سانتی‌متر نیاز دارید.

جالباسی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین وسایل دکوری است که حذف آن از فضای داخلی منزل امری غیرممکن است. اگر به‌اندازه کافی فضا در اختیار ندارید، اگر در یک آپارتمان کوچک ساکن هستید و نیاز به وسایل نقلی و لوکس مهم‌ترین امر زندگی شما محسوب می‌شود به شما توصیه می‌کنیم جالباسی موج را به‌عنوان وسیله کارآمد مدنظر قرار دهید. جالباسی‌های درختی و بسیار نمونه‌های دیگر در کنار جالباسی موج گزین ایده الی برای دیزیان خانه‌های آپارتمانی به شمار می‌آید. این سری از وسایل در عین ساده بودن و فضای کمی که به خود اختصاص می‌دهند بسیار کارایی بالایی را از آن خودکرده‌اند.

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

خرید جالباسی درختی

خرید جالباسی متفاوت درختی بیتا

جالباسی درختی بیتا یکی از متفاوت‌ترین وسایلی است که برای آویز کردن البسه خود می‌توانید از وجود آن در منزل خود لذت ببرید. تصویرسازی‌های مدرن می‌طلبد که از وسایل دکوری مدرن نیز استفاده شود. چوب‌لباسی درختی بدون اینکه لباسی بر روی آن آویزان شود شبیه به یک دکوری متفاوت برای شما خودنمایی می‌کند؛ اما با سروسامان دادن به لباس‌های شما کار نظم دهی به منزل شما نیز متفاوت‌تر از گذشته به انجام برسد. این محصول بافاصله‌ای ۱۴ سانتی‌متری از دیوار برای شما تعبیه می‌شود و این امر سبب راحتی بیشتر شده است.

ابعادی در حدود ۱۸۶*۹۰ سانتی‌متر برای جایگذاری آن نیاز است. شما می‌توانید با استفاده از آینه‌های قدی و باکس‌های دیواری یک کمد دیواری متفاوت را در جلوی درب ورودی منزل خود به تماشا بنشینید. این جالباسی بیشتر جنبه دکوری دارد و لوکس بودن آن در فضا به کارایی آن ارجحیت دارد. در فضاهای که بیشتر دنبال دکوراسیون داخلی خاص هستید می‌توانید این جالباسی را مدنظر قرار دهید. دلیل این امر سبک طراحی بسیار مدرنی است که برای این کار در نظر گرفت شده است. شما می‌توانید از این جالباسی برای فضای کار خود استفاده کنید.

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

جالباسی دیواری و باکس دیواری

خرید جالباسی متفاوت ترگل

جارختی ترگل یکی از اصلی‌ترین نیازها برای هر منزل محسوب می‌شود. شما می‌توانید از این وسیله کاربردی علاوه بر کارایی که هر جالباسی به‌خوبی نقش خود را با آن ایفا می‌کند. به زیباسازی فضا داخلی نیز بپردازید. ایده پردازی با استفاده از جالباسی درختی ایده‌ای است؛ که سبب می‌شود دکوراسیون منزل شما رو به‌سوی چیدمان‌های کلاسیک هدایت شود. تم رنگی و نوع ایده پردازی شبیه به شاخه‌های درخت این مهم را برای شما فراهم کرده است که چیدمان نوستالژی در دکوراسیون مدرن را تجربه کنید. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارد از یک المان درختی استفاده کند، اما با برش‌های از چوب‌های ام دی افی را مدنظر دارد به شما توصیه می‌کنیم.

این محصول را مورداستفاده قرار دهید. این وسیله کاربردی به شما این امکان را می‌دهد که از باکس‌های دکوری که در بخش دیگر تعبیه‌شده است برای دیزاین بهتر فضا بهره بگیرید. اگر می‌خواهید یک جارختی در راهرو منزل داشته باشید. با استفاده از جارختی ترگل که ابعادی در حدود ۱۰۰*۳۰۰ را در اختیار شما قرار می‌دهد به این مهم برسید. در کنار جالباسی می‌توانید از باکسی که عمقی در حدود ۱۲ سانتی‌متر دارد برای جایگذاری وسایل دکوری خود یا گلدان‌های کوچک بهره بگیرید. با استفاده از این وسیله شیک و لوکس می‌توانید اتاق نشیمن، راهرو و یا حتی سرویس بهداشتی خود را بسیار متفاوت‌تر از گذشته دیزاین کنید.

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

خرید جالباسی شیک درختی

خرید جالباسی متفاوت ستین

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت، جالباسی چوبی ستین همان‌طور که میدانید. برای نظم بخشیدن به اتاق چوب‌لباسی یک نیاز اساسی محسوب می‌شود. از همین رو همه افراد باید این وسیله کاربردی و مهم را برای اتاق‌های خود فراهم سازد. ضمن اینکه سبک طراحی این محصول چگونه باشد؛ و چه تعداد لباس و روی آنجا شود امری است؛ که به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

این چوب‌لباسی بر روی دیوار نصب می‌شود؛ و شما به‌سادگی می‌توانید از پرترین و موردترین فضای اتاق برای جایگذاری این چوب‌لباسی بهره بگیرید. شما می‌توانید برای اتاق کار سالن‌های پذیرایی محیط کار و اتاق‌خواب خود چوب‌لباسی چوبی را استفاده کنید. یک جلوه‌های بصری بی‌نظیری را فراهم‌سازید. این محصول با دو کاربرد در اختیار شما قرار داده‌شده است.

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

تغییر دکوراسیون داخلی با جالباسی

خرید جالباسی متفاوت مانیا

با استفاده از این محصول به‌راحتی می‌توانید شلوار پیراهن کیف اداری خود را آویزان کنید. زیر پایه‌این کار به‌گونه‌ای طراحی‌شده است؛ که مقاومت بسیار بالایی را در برابر وزن‌های زیاد از خود نشان می‌دهد جالباسی چوبی ایستاده فوق با استفاده از شاخه‌های درخت شبیه به یک درخت واقعی برای شما طراحی و تولیدشده است. تا بتوانید علاوه بر کارایی صاحب یک اثر هنری بکر نیز باشید اگر طرفدار دکوراسیون‌های کلاسیک مدرن و روستیک هستید.

باید به شما بگویم با خرید این محصول هر سه سبک شما قابل ایده پردازی است جالباسی باعث می‌شود. نظم در محیط منزل شما حکم‌فرما شود پس به‌جای اینکه خرید وسایل روتین در بازار تنها هزینه بیجا را صرف کنید. با خرید این محصول لوکس علاوه بر و کارایی زیبایی را نیز به منزل خود هدیه دهید. انتخاب چوب بهتر جلوه بصری بهتر را برای کار شما فراهم می‌کند؛ و بهره‌گیری از رنگ‌های باکیفیت نیز سبب جلوه‌گری بیشتر کار شما می‌شود. این امر به سلیقه شما بستگی دارد که قرار است چوب‌لباسی چوبی ایستاده شما با چه کیفیتی تهیه و تولید شود.

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

جالباسی مینیمال

جالباسی چوبی مدیسه

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت، چوب‌لباسی مدیسه یک محصول چوبی است؛ که از دو رخ زنانه که به‌صورت قرینه طراحی و تولیدشده است تشکیل‌شده است. شما می‌توانید از دست‌هایی که رو به سمت بالا در حال نیایش است. برای آویزان کردن لباس‌های خود بهره بگیرید و به قولی از انرژی مثبتی که در فضا منتشرشده است.

با استفاده از این چوب‌لباسی لوکس بهره‌مند شوید اگر سالن آرایشگاه دارید. یا اگر بوتیک لباس‌دارید لباسی چوبی فوق را می‌توانید در بخش ویترین مغازه قرار دهید و به دیزاین کردن آن بپردازید؛ یعنی شما هر بار می‌توانید لباس را که قصد فروش بیشتر آن راداریم با استفاده از چوب‌لباسی چوبی مدیسه به رخ بکشاند.

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

طراحی جالباسی جدید

جالباسی کارینا

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت، جالباسی کارینا یکی از پرکاربردترین وسایل است؛ که در دکوراسیون داخلی بسیار از آن استفاده می‌شود. دلیل این امر نظم بخشیدن و سروسامان دادن لباس‌های دم‌دستی است؛ و از سوی دیگر با استفاده از یک جالباسی شیک و لوکس می‌توانیم. دکوراسیون متفاوت را به تصویر بکشانیم. اگر طرفدار دکوراسیونهای لوکس هستید باید به شما بگویم با استفاده از جالباسی‌های سنتی که در بازار به فروش می‌رسد. به‌راحتی نمی‌توانید به این مهم دست پیدا کنید.

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

خرید جالباسی جدید

جالباسی بردیس

استفاده از این محصول در هر فضایی برای شما کارایی دارد. اگر می‌خواهید در اتاق‌خوابتان سرویس خواب تخت خواب و کمد و دراور در آن جای‌داده است. از این چوب‌لباسی مدرن و لوکس استفاده کنید به‌هیچ‌عنوان محدودیتی در پیش روی شما قرار ندارد؛ زیرا شما می‌توانید با تغییر تم رنگی هم‌راستا با هارمونی رنگی که در اتاق‌خواب از آن پیروی کرده‌اید ایده پردازی خود را به تصویر بکشید. تصاویر ارائه‌شده در سه رنگ سفید قهوه‌ای روشن و کرم شکلاتی برای شما مدنظر قرار داده‌شده است.

قرار دادن کتاب‌هایتان بر روی چوب‌لباسی شبیه به کتابخانه برای شما فراهم است. همچنین شما می‌توانید با عکس‌های یادگاری وسایل نوستالژی لوکس خود را به‌منظور دیزاین کردن این چوب‌لباسی مورداستفاده قرار دهید؛ و زمین جایی که پایه‌های که بر روی طبقات تعبیه‌شده است. از استقامت بسیار بالایی برخوردار است به‌هیچ‌عنوان در حین استفاده آسیب به چوب‌لباسی شما وارد نمی‌شود. خرید چوب‌لباسی ایستاده چوبی فوق با یک ۳ نشان را به هدف بزنید. در قدم اول می‌توانید از چوب‌لباسی‌هایی که از ۱۰ شاخه برای شما تشکیل‌شده است.

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

جالباسی با طرح درخت

جالباسی دیواری برنا

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت، به جرات می‌توانیم بگوییم در قدم اول هرکسی که این کار را مشاهده می‌کند. به‌هیچ‌عنوان به این مهم پی نخواهد برد که این محصول یک چوب‌لباسی است. سبک طراحی آن خواص است و هرکسی نمونه این کار را مشاهده نکرده است. شیوه نصب آن بر روی دیوار مزیت بارز دومی است که سبب می‌شود. در کنار ایمنی بسیار بالایی که این کار برای شما فراهم می‌کند.

یک کار متفاوت نیز بر روی دیوار شما به نمایش گذاشته شود. از همین رو شما به‌راحتی می‌توانید برای مهدکودک‌ها فضاهای بازی کودکان لباسی دیواری را وجه دکوری کارآمدی بالایی را برای شما فراهم می‌آورد مورداستفاده قرار دهید. استفاده کردن از این چوب‌لباسی در فضاهای متفاوت با شکل‌های متمایز برای شما عزیزان فراهم است.

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

جالباسی متفاوت و جدید

جالباسی تندیس

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت، جالباسی تندیس جالباسی تندیس این امکان را برای شما فراهم می‌کند. به یک دکوراسیون مدرن و لوکس شبیه به دکوراتورهای حرفه‌ای اروپایی بدون هیچ وسیله جانبی دیگری دست پیدا کنید. اگر نمی‌خواهید جالباسی استفاده‌شده شما فضای داخلی اتاق کار و یا منزلتان را بدفرم جلوه دهد.

باید به شما بگویم نیاز است از یک جالباسی ایستاده چوبی بهره بگیریم؛ که علاوه بر جلوه‌های بصری کارایی ویژه که شما مدنظر دارید را برایتان فراهم آورد. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید. محصول ارائه‌شده با خط های صاف و منحنی یک محصول و متمایز را برای شما فراهم آورده است.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت

خرید ۱۰ مدل جالباسی متفاوت، خرید جالباسی برای اتاق کار شما سبب می‌شود. دوستان شما در بدو ورود احساس خوشایندتری نسبت به حال و هوای اتاق شما پیدا کند. ازآنجایی‌که سبک طراحی این چوب‌لباسی مدرن و اسپرت است. شما برای اتاق‌خواب‌های دخترانه و پسرانه خود نیز می‌توانید این سبک کار را مدنظر قرار دهید. این محصول کار سروسامان دادن در خانه‌های آپارتمانی و کم جای شمارا به‌راحتی ممکن ساخته است. امید است محصولات معرفی شده مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *