دکوراسیون داخلی, دیزاین و طراحی, کتابخانه

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت 2
تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲، دکوراسیون مدرن سبک بیگانه از زندگی ایرانیان نیست. زیرا این روزها مصنوعات چوبی با سبک و سیاق‌های فوق مدرن راه به بازارهای داخلی برده است. و دلیل این امر چیزی نیست مگر استقبال بی‌سابقه افراد از مصنوعات چوبی مدرن و به‌روز به‌منظور دکوراسیون کردن فضای داخلی منزل خود پارامتر قابل‌توجه ای را به خود اختصاص داده است.

به همین منظور در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون مصنوعات چوبی که در صنعت دکوراسیون سبب یک ایده پردازی فوق مدرن در منزل شما می‌شود. مطالب رو با شما عزیزان به اشتراک بگذریم. محصولات چوبی ارائه‌شده به‌صورت سفارشی با تم‌های رنگی متمایز و در صورت قابلیت ساخت با سایزهای متفاوت برای شما عزیزان قابل طراحی و ساخت است. برای این منظور کافی است به وب‌سایت مستر چوبی سری بزنید. و سایر پل‌های ارتباطی که در بخش تماس با ما برای شما در نظر گرفته‌شده است. و متخصصین به بخش تولید ارتباط برقرار کنید در ادامه با ما همراه باشید. تا ایده پردازی‌های بکری را در راستای طراحی مدرن با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

کتابخانه با شکل هندسی خاص

تهیه دکوراسیون چوبی دیوارکوبی مدرن

همان‌طور که میدانید برای به تصویر کشیدن وسایل دکوری یا حتی کتاب‌های قدیمی باارزش نیاز به قفسه‌های منظم و ویژه داریم. یک ایده پردازی ناب را در کنار نظم بخشیدن و سروسامان دادن به وسایل برای خودمان به تصویر بکشند. همان‌طور که در عکس فوق مشاهده می‌کنید دیوارکوب ارائه‌شده قابلیت جابجایی و شکل هندسی بسیار متمایز نسبت. به محصولات روتین در بازار برای شما عزیزان طراحی‌شده است.

تا خود صاحب سبک باشید. قفسه‌های تعبیه‌شده در این محصولات چوبی قابلیت جاگذاری وسایل بسیار زیادی را برای شما فراهم می‌آورد. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید کتاب و وسایل دکوری و لوح‌های یادبود و خود را در قفسه‌های طبیعی شده بر روی این محصولات چوبی جایگذاری کنید. از سوی دیگر می‌توانید برای فضای کار اداری این محصول را برای نظم دادن به دفتر کار خود سفارش دهید. تا شاهد یک طراحی خاص در محیط کار خود باشید

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

دکوراسیون چوبی به شکل ماهی

تهیه دکوراسیون چوبی دکوری با خم های چشم‌نواز

امری که سبب می‌شود تا شما صاحب یک دکوراسیون متفاوت با سایر دوستان خود باشید. بهره‌گیری از متدهای جدید برای دیزاین کردن منزل شما بدون تردید تاکنون بر روی قاب دیوار هیچ منزلی جنین دکوری متمایزی را مشاهده نکرده‌اید. بهره‌گیری از قفسه‌های چوبی نامنظم با استفاده از چوب‌های شکل هندسی خاص سبب شده است.

با استفاده از این دیوارکوب برای شما عزیزان فراهم است. و فضای ابتدایی می‌توانید وسایل با وزن سنگین‌تر در قسمت‌های میانی می‌توانید. از وسایل دکوری با وزن کمتر بهره بگیرید و زیبایی کیفیت این محصول نیز برای شما تضمین شود. شما می‌توانید برای فضاهای مرده که دیواران هیچ استفاده‌ای در منزل شما ندارد دیوارکوب فانتزی و بسیار لوکس را سفارش دهید. و در بدو ورود مهمان‌هایتآن‌ها را شگفت‌زده کنید.

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

خرید نیمکت چوبی خاص

تهیه دکوراسیون چوبی پاهای ثابت با دکوری چوبی

اگر طرفدار وسایل فانتزی خاص هستید. باید به شما بگویم میز پایه‌ای فوق برای شما بهترین ایده پردازی را به تصویر می‌کشاند. از این محصول می‌توانید و بخش‌های متمایزی ازنظر خود بهره بگیریم به‌عنوان‌مثال از سایز کوچک را می‌توانید. به‌عنوان میز عسلی برای پذیرایی از مهمان‌هایتان استفاده کرد. یا اینکه آن را در کنار تختخواب خود قرار دهید و یک میز کنار تختی خاص را به تصویر بکشند.

استفاده از این محصول را برای اتاق کار و اتاق‌خواب شما نیز توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید با سایز بزرگ‌تر از این کار به‌عنوان میزتحریر یا میز توالت برای بگیرید. و با و بیشتر شدن فاصله بین دو پا فضا را برای جایگذاری صندلی فراهم کنیم. تا علاوه بر زیبایی را حتی در حین استفاده از این نیز برای شما عزیزان فراهم شود.

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

قفسه دکوری چوبی جدید

تهیه دکوراسیون چوبی دکوری زنبوری

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲، یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که برای ساخت مصنوعات چوبی مدرن مورداستفاده قرار می‌گیرد. بهره‌گیری از طبیعت و الهام بخشی از آن است همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید. برای ساخت این بوفه یا کتابخانه مدرن از شیوه ساخت لانه زنبور الهام گرفته‌شده است.

شما به‌سادگی می‌توانید با جایگزین کردن گلدان‌های هم‌اندازه یا کتاب‌های قدیمی و یا حتی لوح‌های یادبود به دیزاین کردن فضا با استفاده از این زنبوری بپردازید. اینکه منزل شما با چه تم رنگی درحرکت است امری است که شما می‌توانید. برای رنگ‌آمیزی این دکوری زنبوری مدنظر قرار دهید. و همان آیتم رنگی را بر روی محصولات شاهد باشید تعداد طبقات به‌صورت عمودی و افقی نیز به فضایی که قرار است.

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

طراحی دکوراسیون داخلی

دکوری ساده

منحصربه‌فرد بسیاری از افراد تمایل دارند تا با استفاده از دکوری‌های ساده فضای داخلی منزل خود را به سبک کشورهای اروپایی دیزاین کنند. سادگی یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که به‌منظور ایده پردازی‌های فوق مدرن و کشورهای پیشرفته صنعتی این روزها موردتوجه قرارگرفته است. زیرا خانه‌های آپارتمانی فضا را برای جایگذاری وسایل پرپیچ‌وخم و پرپیچ‌وتاب دیگر مانند گذشته در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

تا محصولاتی مدرن زیبایی خیره‌کننده‌ای را به خود اختصاص دادند اما سادگی در آن‌ها چشم‌نوازی می‌کند. در محیط منزل مورداستفاده قرار بگیرد تعداد طبقات و ارتفاع محصول متناسب با نیاز و سلیقه شما ما هم‌راستا با تم رنگی موردعلاقه تون قابل‌تغییر است. برای این منظور کافی است متخصصین بخش تولید در وب‌سایت مستر چوبی تماس برقرار کنید. و طراحی مدنظر خود را برای تصویرسازی این دکوری لوکس آنتیک اطلاع دهید.

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

دکوراسیون چوبی ایرانی

دکوری چوبی سنتی

آیا می‌خواهید برای دکوراسیون‌های کلاسیک خود یک محصول چوبی متمایز به‌منزله مهمان کنید. بسیاری از افراد تمایل دارند تکنار مدرن بودن از ویژه و اصالت محصولات چوبی خود ریشه در سنت دارد جای نماند به همه منظور دیوارکوب ای خاص و منحصربه‌فرد برای فضای بکر منزل شما گرفته‌شده است. تا بتوانید همانند خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌های خود که با استفاده از طاقچه‌های های تودرتو فضا را برای دیزاین کردن منزل فراهم می‌آورد.

شما نیز این روزها به خانه‌های مدرن خود دست به ایده پردازی بزنید. با استفاده از این دکوری چوبی فضای بسیار زیادی برای شما در نظر گرفته می‌شود. تا بتوانید وسایل آمریکا قدیمی‌تان را به تصویر بکشید. زیرا تداعی‌کننده حس و حال کودکی شما در خانه‌های مادربزرگتان بدون تردید خواهد شد. پس با خرید محصولات چوبی سنتی حال و هوای گذشته و خانه‌های مادربزرگ برای فرزندان خود بار دیگر به تصویر بکشانید.

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

قفسه چوبی با شکل هندسی خاص

کتابخانه خمیده

چیزی که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید شبیه پاهای درحرکت است و شما می‌توانید. برای فضاهای هنری و یا محیط‌های کار خود از این کتابخانه بی‌نظیر بهره بگیرید. تا فکر درحرکت خود روبه‌جلو را با استفاده از کتابخانه بی‌نظیر خود به نمایش بگذارید. برخی از طبقات در داخل کمد قرار دارد و برخی از طبقات در خارج از آن تعبیه‌شده است به همین منظور به‌سادگی می‌توانید.

از طبقات بیرونی برای جایگذاری گلدان‌ها از طبقات داخلی برای جایگذاری وسایل و لوح‌های یادبود و یا یادگاری‌های آنتیک و قدیمی بهره بگیرید. و یک ایده پردازی بک را به نمایش بگذارید. البته که این محصول به‌تنهایی خود تداعی‌کننده حس زیبایی در محیط منزل شما یا فضای کارتان به شمار می‌آید.

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

دکوراسیون چوبی و معماری

طراحی خاص با دکوری‌های خاص

تتهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲، اگر می‌خواهید صاحب سبک باشید و با استفاده از وسایل دکوری لوکس و منحصربه‌فرد چشم هر بیننده‌ای را در بدو ورود به منزلتان نگه‌دارید. ما به شما خرید دکوری چوبی بی‌نظیر را توصیه می‌کنیم بدون تردید هیچ کجا مشابه محصول را تاکنون مشاهده نکرده‌اید.

زیرا این قبیل کارها به‌صورت سفارشی‌سازی شده برای شما طراحی و تولید می‌شود. و شما می‌توانید به‌صورت تکی آن را در منزل خود تنها شاهد باشید. طبقات این کار درست شبیه به بناهای سنتی و طاقچه‌های قدیمی نوستالژی و کلاسیک را برای شما تداعی می‌کند. با خرید این قبیل محصولات می‌توانید متفاوت بودن را در منزل و محیط کار خود به رخ دیگران بکشید.

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

قفسه چوبی مناسب فضای گوشه

دکوری سه‌کنج

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲، می‌خواهید برای سه‌کنج اتاق نشیمن خود یک دکوری ویژه و منحصربه‌فرد را به تصویر بکشانید. ما به شما این محصول را به‌عنوان یک دیوارکوب این زیر توصیه می‌کنیم. زیرا از دو سو دیوار قسمت سه‌کنج منزل شمارا دیزاین می‌کند این هم برای شما فراهم است.

که از هر دو سو به چیدمآن بپردازید و نمای بصری بی‌نظیر را شاهد باشیم. تعداد طبقات و سایزهای آن نام متقارن است به همین خاطر خود به‌تنهایی یک قاب بسیار منحصربه‌فرد بدون هیچ وسیله دکوری محسوب می‌شود.

تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

کلام آخر پیرامون تهیه دکوراسیون چوبی با طراحی خاص قسمت ۲

همان‌طور که در تصاویر فوق مشاهده کردید. برای ایده پردازی منزل و محیط کار شما طرح‌ها و ایده‌های بسیار بی‌شماری در پیش رویتان قرار دارد کافی است. از طریق پل‌های ارتباطی که برای شما در نظر گرفته‌شده است. و متخصصین بخش تولید ارتباط برقرار کنید. و تمام‌رنگی و سایز محصول خود را به ما اطلاع دهید بر اساس طرح‌های ارائه‌شده و یا بر اساس طرح‌هایی که شما در ذهن دارید.

اگر تصاویری که از قبل درگوشی خود یا کامپیوترتان برای دیزاین کردن منزلتان کرده‌اید. این مهم را فراهم می‌آوریم و آرزوهای شمارا به تصویر بکشانیم انتخاب طرح رنگی سایز محسوب و سایر گزینه‌های دیگر از مهم‌ترین عواملی که از سازندگان مصنوعات چوبی برای شما عزیزان فراهم‌شده است امید است. مطالب ویژه در راستای آشنایی شما با مصنوعات چوبی مدرن موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *