پارتیشن و پاراوان, دکوراسیون داخلی, کتابخانه, محصولات

باکس های چوبی تتریسی

باکس های چوبی تتریسی
سش

باکس های چوبی تتریسی

سش

باکس های چوبی تتریسی

باکس چوبی جدید

باکس های چوبی تتریسی

باکس های چوبی تتریسی یکی از طرح‌های است که شما را در چیدمان دکوراسیون خود کمک شایانی می کند. اولین چیزی که شما با دیدن باکس های چوبی تتریسی در خاطرتان زنده میشود. بازی خانه سازی در کنسول های بازی قدیمی است.

باکس های چوبی تتریسی

باکس با چند نوع چیدمان

هر چیدمانی با باکس چوبی

اما این بار شما می توانید در سنین بزرگسالی یک بار دیگر ر تجربه خانه سازی را را احساس کنید. نوع ساختار این باکس های چوبی به‌گونه‌ای است. که فرزندان شما ما از داشتن چنین با کس هایی لذت خواهند برد. شما با خرید این باکس های چوبی بسیاری از محدودیت ها را را از خود دور نموده اید. چراکه با ترکیب این باکس ها می‌توانید هر نوع چیدمان و استفاده‌ای را از آن داشته باشید.

باکس های چوبی تتریسی

باکس چوبی مناسب سالن پذیرایی

باکس چوبی دکوری

باکسهای تتریسی هر نوع محدودیتی را از جلوی راه دکوراسیون کردن فضای خود بر می دارد. به عنوان مثال اگر در یک فضا محدودیت عرضی داشته باشید می‌توانید نوع چیدمان عمودی این محدودیت را برطرف نمایید. از طرف دیگر اگر در ارتفاع محدودیت داشته باشید میتوانید با چیدمان افقی بر این محدودیت غلبه نمایید.

باکس های چوبی تتریسی

باکس پازلی

باکس چوبی خص

طراحی فضای داخلی منزل با باکس های چوبی تتریسی، باکس های چوبی تتریسی در منزل بسیار کار آمدند. شما با سفارش یک مجموعه چند تایی از این باکس ها می‌توانید از آن در گوشه گوشه فضای داخلی منزلتان استفاده کنید.

باکس های چوبی تتریسی

باکس چوبی جدید

جدیدترین باکس های چوبی

به عنوان یک میز لبتابی موقت، یک میز تلفن، یک میز عسلی، یک دکوراسیون به صورت پله ای و یا هر استفاده دیگری که مورد نیاز شماست. با خرید این باکس ها قابل برطرف کردن است. از ویژگی های دیگر این باکس های چوبی می‌توان به میزان فضاهای متفاوت هر باکس اشاره کرد. گاهی دکور های شما یا حتی کتاب های تان دارای سایز های مختلف ای می باشد.

 

باکس های چوبی تتریسی

باکس های چوبی با ابعاد بزرگ

باکس های چوبی با ابعاد کوچک

اما داشتن فضاهای متفاوت متناسب با ابعاد وسیله های شما کمی دشوار است. ولی شما با داشتن این باکس های چوبی دیگر با این معضل دست و پنجه نرم نخواهید کرد.
دکوراسیون کردن دفتر اداری فضاهای اداری با باکس های چوبی تتریسی

باکس های چوبی تتریسی

خرید باکس چوبی پشت بسته

باکس چوبی زیبا

دکوراسیون دفاتر اداری علاوه بر اینکه جنبه کارایی یک دکور در نظر گرفته می شود. پیش از آن به مقوله زیبایی آن باید اهمیت قائل شد. نوع چیدمان و القای حس سازندگی و ساختن در این محصول به مراجعه کنندگان شما ما یک اطمینان خاطر درونی می دهد.

باکس های چوبی تتریسی

طرح جدید باکس چوبی

خرید باکس دکوری

نوع چیدمان این باکس ها در دستان شما کاملاً به اختیار است. شما می توانید در یک فضای اداری از چند مجموعه این باکس ها چوبی در هر بخش مجموعه خود استفاده نمایید. ایجاد هارمونی و یک دست بودن فضای اداره یا محل کار خود را می‌توانید داشته باشید.

باکس های چوبی تتریسی

سفارش طراحی باکس چوبی

ساخت باکس چوبی

به عنوان پیشنهاد از چند باکس به عنوان یک کتابخانه چوبی در یک جا از چند باکس دیگر به عنوان استند نمایش محصولاتتان در یک بخش به عنوان استند گل. و در بخشی دیگر به عنوان میز پذیرایی و هزاران این دو طرح دیگری که شما می توانید خالق آن باشید.

باکس های چوبی تتریسی

باکس چوبی و کتابخانه

هم کتابخانه، هم باکس چوبی

خرید باکسهای چوبی مدرن، زمان خرید این باکس های چوبی مدرن باید به مواردی در قطع نمایید. در صورتی که از قبل نوع چیدمان باکس ها را را مشخص نموده اید آن را با ما در میان بگذارید. البته که شما می توانید هر زمان تغییراتی را در چیدمان باکسهای تان داشته باشید. این باکس ها می‌توانند به صورت چند رنگ ساخته شوند اما این موضوع باعث بالا رفتن هزینه ساخت آن می‌شود.

باکس های چوبی تتریسی

خرید باکس چوبی چند تکه

باکس چوبی پرمون

باید ببینید اولویت شما قیمت است یا ظاهر. از دیگر نکاتی که باید با شما در میان بگذاریم حالت پشت دار بودن و پشت دار نبودن این محصول است. پشت دار کردن محصول موجب استقامت این محصول می‌گردد. اما زمانی که این محصول دارای پشتی است امکان استفاده آن در فضاهای میانی و وسط نیست چراکه نمای پشت آن دیگر جلوه بصری زیبایی نخواهد داشت.

باکس های چوبی تتریسی

خرید باکس چوبی جدید

باکس تتریس

و تنها دیدن آن از روبرو قابل قبول است. پس باید در زمان سفارش این نکته را در نظر بگیرید که آیا از این محصول می‌خواهید. در کنار دیوار بهره بگیرید و یا در فضاهای میانی. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت باما جهت سفارش این باکس ها تماس حاصل نمایید و در صورت نیاز هر نوع طرح و تعدادی را که مورد پسندتان است با ما در میان بگذارید

سش

سش

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *