دکوراسیون داخلی, دیزاین و طراحی, شلف و باکس, محصولات

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

خرید 10 مدل باکس چوبی دیواری
باکس های چوبی جدید

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری، باکس چوبی دیواری سبب می‌شود تا شما با مقرون‌به‌صرفه ترین هزینه‌ها متمایزترین ایده پردازی‌ها را به نمایش بگذارید. با خرید باکس‌های دکوری به‌سادگی می‌توانید فضای مرتبط با مبلمان، فضای مربوط با کناره‌های میز تلویزیون، اتاق‌خواب فرزند خود و یا حتی دفتر کارتان را به شکلی طراحی خاص‌تر دکوراسیون کنید.

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا باکس‌های حرفه‌ای را که وب‌سایت مستر چوبی با آخرین‌مدل‌ها و طرح‌های روز دنیا برای شما فراهم کرده است. را برای شما به نمایش بگذاریم. شما می‌توانید با سفارش سازی کردن این محصولات متناسب با سایز، طرح و رنگی که خود در سردارید. یک تصویرسازی بکر را در محیط منزل یا هر فضای دیگری که قصد دیزاین کردن آن رادارید به نمایش بگذارید. اگر می‌خواهید یک دکوراسیون حرفه‌ای شبیه دکوراتورهای حرفه‌ای را به نمایش بگذارید به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

باکس همراه با استیکر

باکس چوبی دیواری تابستونی

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری، باکس تابستونی شاید یک ایده پردازی ساده باشد، اما بدون تردید جلوه‌های بصری بسیار خاصی را برای شما فراهم می‌کند. شما به‌سادگی می‌توانید در فضای پشتی کاناپه یا مبل این وسیله دکوری را بدون اینکه به اشغال شدن فضای زیادی در محیط شما دامن بزند مورداستفاده قرار دهید.

سبب خاص‌تر شدن سبک طراحی منزلتان می‌شود به یاد داشته باشید باکس تابستونی یک محصول مدرن و فانتزی است؛ که جلوه بصری بسیار خاصی را با مقرون‌به‌صرفه ترین هزینه‌ها برای شما فراهم می‌آورد. بدون تردید این وسیله دکوری ساده مخاطبین بسیاری را به سمت خود جذب خواهد کرد. حال و هوای تابستونی را با خرید این باکس مفرح و بامزه از خانه خود محروم نکنید.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

باکس دیواری استیکردار

باکس چوبی دیواری دیدار

باکس دیدار یک محصول و یا یک هدیه عاشقانه است. شما می‌توانید آن را برای شریک زندگی‌تان تهیه کنید و او را سورپرایز کنید. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید باکس دیدار برای دکوراسیون کردن فضای تخت خواب تازه‌عروس و دامادها به‌منظور جایگذاری عکس یادگاری آن‌ها ایده آل ترین محصول به شمار می‌آید. شما می‌توانید این هدیه شگفت‌انگیز را برای دوستان خود نیز تهیه کنید. آن‌ها را از بابت این حسن سلیقه شگفت‌زده کنید.

این محصول فانتزی و مدرن هزینه چندانی را به شما تحمیل نمی‌کند. اما به‌قدری تأثیرگذاری آن در محیط زیاد است که شما با نصب و جایگذاری آن به‌سادگی می‌توانید به این مهم پی ببرید. استفاده‌این محصول خود به تنهای به‌اندازه کافی جلوه بصری زیبایی را برای محیط اتاق‌خواب شما فراهم می‌کند. پس می‌توانیم بگوییم برای دیزاین کردن با استفاده از باکس دیدار نیازی به تهیه دوتا یا تعداد بیشتر از آن را ندارید. البته انتخاب تعداد باکس‌های دیوارکوب شده امری است که بسته به نیاز و سلیقه شما در نظر گرفته می‌شود.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

باکس دیواری چوبی

باکس چوبی دیواری کافه

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری، عکس کافه را برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های لوکس شما توصیه می‌کنیم خریداری کنید. می‌توانید این باکس با سایزهای متمایز برای پیشخوان آشپزخانه‌تان سفارش دهید. تا یک دکوراسیون متمایز به نمایش بگذارید. عکس کافه یک محصول کارآمد و ساده است که قابلیت جایگذاری قاب عکس یا لوح‌های یادبود شمارا برایتان برای فراهم می‌کند.

بدون اینکه فضای زیادی در محیط را از شما اشغال کند. اگر رستوران یا کافی‌شاپ به سایر ارگان‌های دیگری که با محصولات غذایی در ارتباط است سروکار دارید خرید محصولاتی که هم‌راستا با سبک‌کار شما ایده پردازی شده است. بدون تردید تأثیرگذاری کار شمارا بهتر به نمایش می‌گذارد.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

باکس کنار تختی

باکس چوبی دیواری آبرخ

باکس آبرخ یک باکس دیوار کوب شده ساده است. که در تمام محیط‌های قابلیت استفاده از آن برای شما فراهم است. به‌سادگی می‌توانید از این باکس چوبی برای میز کنار تختی نیز استفاده کنید. تا به نظم دادن وسایل موردنیاز خود در کنار تختخواب بپردازید. کشو تعبیه‌شده بر روی این میز سرباز پارامتری است که به‌صورت دوسویه برای وسایلی که قرار است دور از چشم بماند و وسایلی که قرار است مدام مورداستفاده قرار بگیرد در نظر گرفته‌شده است.

حتی شما می‌توانید از فضای روی این کار برای قرار دادن آباژورهای خود استفاده کنید. البته استفاده از این باکس به‌صورت چندتایی در محیط‌های اداری به نظم دادن بیشتر دفتر کار شما نیز دامن می‌زند. این امر سلیقه‌ای است پس بسته به نظر شما تعیین می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی با خرید این باکس به‌صورت سه‌تایی به‌عنوان زیر تلویزیونی برای تلویزیون‌های دیواری ایده پردازی بسیار مدرن و خاصی برای شما دنبال می‌شود.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

باکس کوچک کنار تختی

باکس چوبی دیواری آبتاب

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری، خرید باکس‌های ساده را به کسانی توصیه می‌کنیم که تمایل دارند دکوراسیون‌های ساده و خطی همیشه در محیط منزل آن‌ها و یا حتی محیط کارشان به نمایش گذاشته شود. باکس آبتاب با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می‌زند. در قدم اول می‌توانید از روی کار برای جایگذاری گلدان، آباژور و حتی وسایل لوازم‌تحریر ای که قرار است مدام از آن‌ها بهره‌گیری استفاده می‌شود.

از فضای زیری کار می‌توانید برای نوشت‌افزار، مجله روزنامه یا هر فایل دیگری که روند جایگذاری در آن در این فضا فراهم است بهره بگیرید. علاوه بر قابلیت دسترسی آسان با استفاده از دیزاین کردن گلدن‌های زیبا بر روی کار جلوه بصری متمایزی را در محیط برای شما به نمایش می‌گذارد. به شما توصیه می‌کنیم این باکس را به‌صورت پلکانی در کنار میز تلویزیون قرار دهید. سپس با استفاده از گلدن‌های زینتی روند دیزاین کردن آن را به انجام برسانید. از فضاهای خالی برای قرار دادن کنترل سی دی هارد و یا هر چیز دیگری بهره بگیرید. تا قابلیت دسترسی به آن‌ها برای شما ساده‌تر دنبال شود.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

باکس چوبی جدید

باکس تعادلی

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری، باکس تعادل را برای نمایشگاه‌های هنری شما توصیه می‌کنیم. نیازی نیست تمام‌کارهایی که در نمایشگاه شما مورداستفاده قرار می‌گیرد. از کارهای هنری شما باشد بلکه شما با تلفیق سایر سبک‌های هنری دیگر می‌توانید جلوه بصری و متمایزی را در محیط به نمایش بگذارید.

این امر البته برای دفتر کار به اتاق کار شما نیز توصیه می‌کنیم زیرا یک محصول هنری به شمار می‌آید. که جلوه سازی بهتری را در محیط برای شما به نمایش می‌گذارد. باکس تعادلی اگر به‌صورت سه‌تایی در نظر گرفته شود ایده پردازی و خاص‌تری را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید به‌صورت پلکانی آن‌ها را بر روی دیوار نصب‌کرده. با استفاده از گلدن‌های آویز شده بر روی دیوار یک نمایشگاه هنری خاص را باکم ترین و مقرون‌به‌صرفه ترین هزینه‌ها ایده پردازی کنید.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

باکس متاسب آشپزخانه

باکس دیواری شادلین

اگر تمایل به استفاده از کتابخانه‌های قدیمی برای جایگذاری اسناد، فایل، کتاب، وسایل آنتیک و قدیمی و سایر وسایل زینتی ندارید. به شما توصیه می‌کنیم باکس یو را برای فضای خالی منزل خود مدنظر قرار دهید. تا فضاهای مرده را با بهترین بهره‌وری مورداستفاده قرار دهید. این را به یاد داشته باشید که باکس یو به‌صورت تکی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید برای خرید آن بر اساس مساحتی که در پیش رودارید از تعدادهای بیشتری بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید از فاصله زمین تا سقف باکس یو را به‌صورت یکی در میان تعبیه کرده. تا به‌عنوان کتابخانه بسیار خاص و مدرن از آن بهره بگیرید. سبک طراحی خاص این محصول بدون تردید برای قسمت‌های مرده منزل که هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود. ایده بکری به شمار می‌آید. این را به یاد داشته باشید که سایز و تعداد این محصول پارامتری است که بسته به نیاز شما تعیین می‌شود.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

باکس چوبی مناسب اکسسوری

باکس هانا

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری، باکس هانا برای کسانی که طرفدار دکوراسیون‌های ساده هستند محصول ایده آل به شمار می‌آید. شاید برایتان جالب باشد که بگویم از باکس هانا می‌توانید برای قرار دادن ادویه‌هایتان در داخل آشپزخانه نیز استفاده کنید. این امر تصویرسازی مدرنی را برای شما به نمایش می‌گذارد.

برای اتاق پذیرایی و دفتر کار شما مدنظر قرار داده‌شده تا شما با ساده‌ترین عناصر دکوری مثل چندین گلدان که با گیاهان آپارتمانی ساده مثل ریحان تره شاهی و یا هر چیز دیگری دیزاین شده است. با استفاده ترکیبی از چند ادویه که با پارچه‌های چهارخانه درپوش آن‌ها تعبیه‌شده است شکل طراحی این باکس را برای شما به سبک ایده پردازی‌های نوستالژی خانه‌های مادربزرگتان دنبال شود.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

باکس چوبی مناسب موسیقی

باکس نت

باکس نت را به کسانی توصیه می‌کنیم که دستی به ساز دارند و می‌خواهند همراه با سبک هنری خود ایده پردازی‌های اتاقشان را نیز دنبال کنند. همان‌طور در تصویر مشاهده می‌کنید باکس فوق دقیقاً شبیه به آلات موسیقی برای شما در نظر گرفته‌شده است. با قرار دادن سازهای موردعلاقه‌تان در کنار آن‌یک ایده پردازی خاص را به نمایش بگذارید. ازآنجایی‌که این باکس به‌صورت دیواری با استفاده از متریال مرغوب نصب می‌شود. شما به‌سادگی می‌توانید از فضای روی آن و باکس‌های که در کار قرار داده‌شده است. برای جایگذاری وسایل یادگاری خود بهره بگیرید.

فضایی که در قسمت بالایی شبیه شلف طراحی‌شده است. نیز برای جایگذاری اسناد و مدارک شما قابلیت استفاده را فراهم آورده است. قسمت‌های پایینی را می‌توانید با استفاده از هر چیزی که باکار شما مرتبط است دیزاین کنید. شما می‌توانید این محصول را برای دفتر کارهای هنری یا حتی اتاق کار خود مورداستفاده قرار دهید. تا دوستان و آشنایان خود را از بابت این حسن سلیقه بابت این ارتباط کاری به وجدآورید.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

باکس چوبی کنار مبلی

باکس شیما

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری، قرار دادن باکس شیما در کنار مبلمان شما راهکاری بسیار مهم و اساسی به شمار می‌آید. این مهم سبب نظم بخشیدن به محیط اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی و یا حتی اتاق کار شما می‌شود. شما به‌سادگی می‌توانید با استفاده از این باکس چندطبقه کتاب، مجله، کنترل یا هر وسیله دیگری که نیاز به دسترسی در آن در اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی برای شما لازم و ضروری است را به‌سادگی به انجام برسانید.

این را به یاد داشته باشید که این وسیله‌ای کارآمد در دفاتر کار شما به‌منظور چیدمان وسایل پذیرایی در هنگامی‌که مهمان‌های ویژه‌ای به اتاق کار شما سر می‌زنند یک امر مهم به شمار می‌آید. به‌سادگی می‌توانید بدون اینکه از جای خود بلند شوید درست در زمان پذیرایی از مهمان‌هایتان و در کنار بودن با آن‌ها روند پذیرایی کردن از آن‌ها را با استفاده از یک جعبه شکلات چند ظرف میوه دنبال کنید. این امر یعنی یک محصول کارآمد و کاربردی که با یک تیر چند نشان را برای شما به هدف می‌زند.

خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

کلام آخر پیرامون خرید ۱۰ مدل باکس چوبی دیواری

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید باکس‌هایی که برای شما در نظر گرفته‌شده است. به‌صورت دیواری یا ایستا باقابلیت جابجایی و یا متصل بر روی دیوار برای آن در نظر گرفته‌شده است. شما می‌توانید با توجه به مساحتی که در منزل در اختیاردارید از این بابت ساخت به‌عنوان دیوارکوب ساده برای دیزاین کردن یا به‌عنوان کتابخانه یا به‌عنوان کمد دکوری استفاده کنید.

این را به یاد داشته باشید که باکس‌های ام دی افی ساخته‌شده از چوب با تم‌های رنگی بسیار متمایز بر اساس هارمونی رنگ فضای منزل شما در نظر گرفته‌شده است. تا شما بتوانید با صاحب سبک بودن یک اثر هنری ایده پردازی‌های خاص خود را خواسته از زمان به نمایش بگذارید. از مطالب پیش رو در راستای معرفی باکس‌های موجود ام دی افی موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد تا بتوانید یک دکوراتور حرفه‌ای برای منزل خود باشید.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *