دکوراسیون داخلی, دیزاین و طراحی, شلف و باکس, محصولات

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

10 مدل باکس چوبی دکوری
باکس های چوبی جدید و شیک

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری، باکس چوبی دکوری برای دکوراسیون مدرن پارامتری است که با خرید قفسه‌های متفاوت و متمایز مستر چوبی در پیش روی شما عزیزان قرار دارد. اگر می‌خواهید خاص‌تر از هر زمان دیگری دست به ایده پردازی بزنید. به شما توصیه می‌کنیم از باکس های دیوارکوب شده با تم‌های رنگی متمایز بهره بگیرید.

سبک‌های متفاوت برای شما تهیه دیده‌شده است که سبب خاص شدن منزل شما می‌شود. اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق کار، راه رو و یا حتی دفتر کارهای رسمی خود را با شلف های دکوری دیزاین کنید. برای چیدمان وسایل لازم و ضروری که نیاز به دیده شدن دارد این محصولات ایده ال ترین است. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا برترین قفسه‌های چوبی که در این راستا به کار شما می‌آید را به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

باکس دیواری با طراحی خاص

باکس چوبی دکوری یوتاب

باکس یوتاب با دو طرح ساده مستطیل و مربع شکل اما با یک ایده پردازی متمایز برای شما در نظر گرفته‌شده است. شما می‌توانید از باکس های کوچک برای جایگذاری وسایل ساده و از باکس های بزرگ‌تر برای جایگذاری وسایل بزرگ بهره بگیرید. این امر محدودیت‌هایی را که در زمان چیدمان با استفاده از سایر محصولات چوبی در پیش روی شما قرار دارد را از میان برمی‌دارد.

این مهم که استفاده از چه رنگی سبب متمایز جلوه دادن محیط می‌شود. امری است که به سلیقه شما بستگی دارد. بسته به هارمونی رنگ فضای اتاق کار شما عموماً تم رنگی در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید از باکس های فوق برای دیزاین کردن دفاتر کار اداری خود نیز استفاده کنید. با استفاده از گلدان‌های زینتی جلوه بهتری را در محیط به تصویر بکشید. البته به نمایش گذاشتن قاب عکس‌ها و لوح‌های یادبود نیز پارامتر دیگری است؛ که با استفاده از این باکس های دیواری برای شما در نظر گرفته‌شده است.

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

کتابخانه دیواری

باکس چوبی دکوری هوده

باکس هوده برای دنیای مدرن امروز طراحی‌شده است. ساخت‌وسازهای ساختمان‌ها دیگر همانند گذشته دنبال نمی‌شود. این امر یعنی حذف طاقچه‌های قدیمی سنتی از دیوارهای منزل که بدون تردید نیاز به باکس های دیواری و دیوارکوب شده این مهم را به‌راحتی برای شما به انجام می‌رساند. شما می‌توانید با استفاده از باکس هوده که فضای بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد دکوراسیون کردن منزل خود یا حتی دیزاین دفتر کار خود را به انجام برسانید.

از باکس های فوق می‌توانید به‌عنوان یک کتابخانه، کمد دیواری روباز و یا یک کمد دکوری دیواری بهره بگیرید. سبک ایده پردازی خود را شبیه کشورهای اروپایی مدرن و خاص به تصویر بکشید. عکس فوق شبیه قابی است که روی دیوار نقش بسته است. تا شما بتوانید با استفاده از وسایل یادگاری کتاب گلدان‌های زینتی به فضاسازی آن دست بزنید.

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

محصولات چوبی جدید

باکس چوبی دکوری گرانمهر

باکس گرانمهر شاید در نگاه اول ساده جلوه کند؛ اما زمانی که در اتاق نشیمن شما درست در مجاورت با میز تلویزیون یا در مجاورت مبلمان شما واقع می‌شود. یک ایده پردازی متمایز را برای شما به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید این باکس دیواری شبیه به یک قاب ساده است؛ که با استفاده از شلف های های نامتقارن و غیر هم‌اندازه چیدمان وسایل شمارا برایتان فراهم می‌کند.

این مهم انعکاس بهتری را برای شما به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید از باکس میانی محصول برای جایگذاری گلدان‌های ریز استفاده کنید. تا جلوه بهتری در فضای اتاق نشیمن شما به نمایش گذاشته شود.

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

باکس دیواری با درب

باکس چوبی دکوری شادلین

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری، خاص بودن حق شماست؛ و این امر با استفاده از پارامترهای دکوری که با شکل‌های بسیار متمایز برای شما طراحی و تولیدشده است به‌راحتی فراهم می‌شود. اگر می‌خواهید بخشی از وسایل شما به تصویر کشیده شود و بخش دیگر در باکس های چوبی مخفی از چشم نگهداری شود. به شما توصیه می‌کنیم از باکس شادلین در این راستا کمک بگیرید.

ایده پردازی این باکس در قدم اول که به‌صورت ال شکل است. شبیه کمدی است که برای نگهداری اسناد و مدارک مهم شما در نظر گرفته‌شده است. دو باکس روبازی که در کنار آن قرار داده‌شده است به‌منظور جلوه دادن بیشتر به کار برای شما به نمایش گذاشته‌شده است. تا وسایلی که قرار است دیده شود در آن جای بگیرد. شما می‌توانید شکل طراحی این باکس را متمایز کرده و آن را به نمایش بگذارید.

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

باکس دیواری چند تکه

باکس شاپری

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری، باکس شاپری از چندین مستطیل و مربع غیر هم‌اندازه طراحی و تولیدشده است. تا یک دیوارکوب منحصربه‌فرد در بخشی از فضای کار یا اتاق شما ایده پردازی شود. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این باکس به‌صورت دیوارکوب شده با استفاده از متریال مرغوب متصل به دیوار برای شما طراحی می‌شود. تا ایمنی و امنیت کار برای شما تضمین شود.

شما به‌سادگی می‌توانید وسایل سنگین و سبک و یا حتی وسایل گران‌قیمت و عتیقه خود را در آن جای گذاری کنید. همان‌طور که در تصویر نمونه مشاهده می‌کنید با استفاده از یک کاغذدیواری هارمونی رنگ باکس فوق متمایزتر جلوه می‌کند. شما با خرید این باکس دیواری فضای بسیار زیادی را برای استفاده از کتاب‌های خوددارید. این امر بدون تردید نظم کافی و وافی را در منزل برای شما فراهم می‌کند.

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

باکس زمینی جدید

باکش دکوری شادانه

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری، هرچقدر از زیبایی دکوری شادانه برای شما بگویم کم گفته‌ایم. این سبک بدون تردید برای محیط‌هایی که به کارهای هنری مشغول هستند ایده بکر و ناب به شمار می‌آید؛ زیرا قفسه‌ها به‌گونه‌ای بر روی کار سوار شده است که گویی از آن جداشده هستند. استفاده از متریال مرغوب در زمان متصل کردن آن‌ها به یکدیگر سبب این مهم شده است.

تنها شکل تصویرسازی این محصول این امر را در ذهن شما تداعی می‌کند. شما می‌توانید از تم‌های رنگی متمایز برای پشتی کار و قفسه‌های جداشده استند ایستاده نیز استفاده کنید. با استفاده از این باکس چوبی دیواری به‌راحتی می‌توانید کتاب و اسناد اداری خود را در آن جایگذاری کنید و به نظم دادن به محیط کار خود بپردازید.

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

باکس چوبی کوچک

باکس ترانه

باکس ترانه محصول بسیار ساده ای است که زیبایی منحصربه‌فردی را در بدو ورود مهمان‌ها برای آن‌ها به نمایش می‌گذارد. به شما توصیه می‌کنیم از این باکس های هنری برای دیزاین کردن راهرو درست در قسمت بالایی جاکفشی استفاده کنید. با استفاده از گلدان‌های ریز زینتی و وسایل یادگاری لوکس به‌سادگی می‌توانید حال و هوای این بخش از منزل را برای خوشامدگویی به مهمان‌هایتان در نظر داشته باشید.

این وسیله دکوری سلیقه شمارا با کمترین هزینه و با خرید قفسه‌های چوبی که متصل به دیوار است برایتان فراهم می‌کند. این امر بدون تردید این حسن سلیقه را به رخ دیگران خواهد کشید و آن‌ها را برای خرید این محصول تشویق خواهد کرد. برای متفاوت بودن نیازی نیست که همیشه هزینه‌ها گزافی را متحمل شویم. بلکه باید با نگاه متفاوت‌تر به محیط پیرامون و پارامترهایی که در راستای ایده پردازی در پیش روی شما قرار دارد توجه داشته باشید.

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

باکس چوبی سه تکه

باکس پارنا

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری، باکس پارنا یک محصول هشت‌ضلعی است که به‌صورت یک قاب منحصربه‌فرد بر روی دیوار نقش می‌بندد. شما می‌توانید با استفاده از پارامترهای دکوری روند دیزاین کردن آن را به‌سادگی دنبال کنید. اگر برفرض دیوار پشتی این باکس به رنگ سفید است. به شما توصیه می‌کنیم برای بیشتر دیده شدن آن به رنگ مشکی را در نظر بگیرید.

اگر از کاغذدیواری‌های گل‌دار استفاده می‌کنید استفاده از تم رنگی سفید توصیه‌ ما به شما عزیزان است. تا جلوه بیشتری را این قاب دیواری برای شما به نمایش بگذارد. دیگر نیاز نیست با استفاده از قاب عکس‌های ساده دیوار اتاق خود را زینت دهید. بلکه با استفاده از این باکس سه‌بعدی تصویرسازی با متمایزترین حالت ممکن برای شما فراهم می‌شود.

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

باکس چوبی با عمق کم

باکس پارمین

اگر جزو کسانی هستید که استفاده از وسایل ساده با طراحی ساده همیشه مدنظر شما قرار دارد. باید باکس پارمین را به شما توصیه کنیم. این امر مشکل طاقچه‌های قدیمی را برای شما مرتفع می‌کند. شما به‌سادگی می‌توانید با استفاده از ساده‌ترین عناصر داخل دیزاین داخلی منزل خود را به انجام برسانید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید باکس پارمین بسیار ساده با استفاده از طرح‌های مربعی شکل طراحی و دیزاین شده است.

شما می‌توانید با توجه به مساحتی که قرار است طراحی آن را دنبال کنید. تعداد مکعب‌های انتخابی را تغییر دهید و به بیشتر شدن آن و یا کمتر شدن آن بپردازید. اگر شما سه گلدان دارید همراه با دو کاسه عتیقه بهتر است از ۵ باکس استفاده کنید. وسایل شما بافاصله و ایمنی بهتر و تصویرسازی زیباتری به نمایش گذاشته خواهد شد.

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

باکس و استیکر چوبی

باکس جام جم

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری، باکس جام جم باکس دیواری نوستالژی است که جای آن در اتاق نشیمن شما در مجاورت با میز تلویزیون همیشه خالی است. این وسیله دکوری را می‌توانید برای ایده پردازی اتاق‌خواب نوجوان‌های خود نیز مورداستفاده قرار دهید. فرزندان خود را از این حسن سلیقه شگفت‌زده کنید. شاید برایتان جالب باشد که یک تلویزیون بدون هیچ تکنولوژی بر روی قاب دیوار خانه شما نقش می‌بندد.

شما با استفاده از قاب عکس‌های یادگاری شکل تصویرسازی متفاوت آن را ایده پردازی کنید. اگر می‌خواهید وسایل نوستالژی را به اتاق‌خواب خود به اتاق نشیمنتان یا حتی اتاق کار همسرتان دعوت کنید. ما به شما این محصول خاص و منحصربه‌فرد را برای دیزاین های داخلی تا توصیه می‌کنیم. سایز بسیار استاندارد این کار جایگذاری آن را برای شما بسیار ساده کرده است.

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

کلام آخر پیرامون ۱۰ مدل باکس چوبی دکوری

۱۰ مدل باکس چوبی دکوری، همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید شلف هایی که برای دیوارکوب شدن در فضای داخلی منزل شما مدنظر قرارگرفته‌شده است. تا سال‌های سال بسیار متمایز برای شما به تصویر کشیده می‌شود. این محصولات با طرح‌های بسیار متفاوت در نظر گرفته‌شده‌اند که شما به‌راحتی می‌توانید بسته به محیط و پارامترهایی که قرار است. با استفاده از آن به دیزاین کردن منزلتان بپردازید بدون تردید ایده پردازی شمارا خاص و منحصربه‌فردتر از هر زمان دیگری به نمایش می‌گذارد.

اما به یاد داشته باشید که تم رنگی این محصول می‌تواند مترادف رنگ دیوار شما و یا همرنگ با آن در نظر گرفته شود. اگر پیرامون خرید و سفارش سازی کردن محصولات فوق سؤالی در پیش رودارید. می‌توانید از طریق وب‌سایت مستر چوبی با متخصصین بخش فروش ارتباط برقرار کرده. سؤالات خود را مطرح کنید. امید است مطالب پیش رو در راستای معرفی محصولات مدرن موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد. ازاین‌پس یک باکس دیواری ام دی اف ای متمایز در پیش روی شما برای ایده پردازی‌های مدرنتان قرارگرفته بگیرد.

 

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *