دکوراسیون داخلی, شلف و باکس, محصولات

۱۰ مدل شلف های فانتزی

10 مدل شلف های فانتزی
شلف های فانتزی و جدید

۱۰ مدل شلف های فانتزی

۱۰ مدل شلف های فانتزی، شلف های فانتزی چیست و چه مزیت‌هایی را برای شما در پیش رو دارد؟ باید بگویم شلف ها یکی از محصولات کم‌خرج و درعین‌حال کارآمد هستند؛ که در زمان چیدمان دکوراسیون داخلی به کار شما می‌آیند. شما می‌توانید با استفاده از شکل‌های فانتزی به زیباتر کردن فضای داخلی منزل خود بپردازید. شلف ها با متریال چوبی و فلزی ساخته می‌شوند.

شما می‌توانید بسته به سبک طراحی که در منزل از آن پیروی می‌کنید جنس متریال استفاده‌شده برای شلف خود را مدنظر قرار دهید. در مقاله پیش رو سر بر آن داریم تا پیرامون شلف های فانتزی کودکانه و شلف های فانتزی اسپرت و مدرن مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. اگر قصد دارید با استفاده از این شلف های مدرن و زیبا یک دکوراسیون بی‌نقص و زیبا را به تصویر بکشید. به شما توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

۱۰ مدل شلف های فانتزی

شلف مناسب اتاق کودک

شلف فانتزی ساوین

شلف فانتزی ساوین را می‌توانید برای دیزاین کردن اتاق‌خواب کودک خود مورداستفاده قرار دهید. دلیل این امر سبک طراحی کودکانه است که برای این کار در نظر گرفته‌شده است. البته این امر برای شما فراهم است که با تغییر آیتم‌های رنگی آن را برای دکوراسیون‌هایی که رسمی‌تر خود نیز مورداستفاده قرار دهید.

این‌که قرار است چه چیزی در این شلف های فانتزی جایگذاری شود نیز امری است که بسته به نیاز شما مدنظر قرار داده می‌شود؛ اما باید بگویم تعداد طبقات و سایز آن بسیار استاندارد و قابل‌قبول است. شما به‌سادگی می‌توانید به نظم دادن در اتاق‌خواب و اتاق کار خود بپردازید. استفاده از این شلف ها به‌عنوان یک کتابخانه، کمد و دکوری صفرتا صد نیازهای شمارا برطرف می‌کند.

۱۰ مدل شلف های فانتزی

میز تلویزیون خاص

شلف فانتزی درختی سارینا

برای خاص بودن باید متفاوت بود و برای متفاوت بودن باید قدری نگاه خاص به جهان پیرامون داشت. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید شلف فانتزی درختی سارینا محصولی است که یک ایده پردازی جنگلی را در اتاق نشیمن شما درست در نقطه کانون مرکزی به تصویر می‌کشد. زیر تلویزیونی که برای فضای بالای تلویزیون در نظر گرفته‌شده است.

بدون تردید ایده پردازی نیست که شما بتوانید آن را در هر فضای مشاهده کنید. استفاده از تم‌های رنگی که حس و حال جنگل و یک ایده پردازی متمایز را برایتان به تصویر می‌کشد. امر دیگری است که در این تصویر مشاهده می‌شود. کشو، کمد و شلف های بالای تلویزیون فضای بسیار قابل‌قبولی را برای جایگذاری وسایل موردنیاز شما در اختیارتان قرار داده است.

۱۰ مدل شلف های فانتزی

کتابخانه درختی شیک

شلف فانتزی کتابخانه درختی سبزه

شلف کتاب‌خانه درختی سبزه را می‌توانید برای محیط‌های اداری خود مورداستفاده قرار دهید. تا مشتریان کاری خود را از این حسن سلیقه به وجدآورید. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید این محصول شبیه یک‌تنه درخت روی دیوار حکاکی شده است. ازآنجایی‌که فضا به‌اندازه کافی برای جایگذاری کتاب، فایل های کاری، وسایل دکوری و قاب عکس‌های یادگاری‌تان شما فراهم است.

به‌جرئت می‌توانیم بگویم یکی از ایده آل ترین کارهایی است که علاوه بر نظم دادن به محیط جلوه‌های بصری بی‌نظیری را نیز فراهم می‌کند. شما می‌توانید با یک تیر دو نشان را به هدف بزنید. این را به یاد داشته باشید که انتخاب تم رنگی، سایز این محصول و انتخاب تعداد طبقات آن امری است که بسته به سلیقه و نیاز شما مطابق با مساحتی که قصد دارید دیزاین کردن منزل آن را دنبال کنید در نظر گرفته می‌شود.

۱۰ مدل شلف های فانتزی

شلف شبیه درخت

شلف فانتزی شایسته

۱۰ مدل شلف های فانتزی، اگر طرفدار دکوراسیون‌های کلاسیک هستید و می‌خواهید بکر بودن اولین پارامتری باشد در فضاسازی شما به تصویر کشیده می‌شود. باید بگویم که شایسته محصولی است که این امکان را برای شما فراهم آورده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این شلف چوبی درست شبیه یک درخت جنگلی روی دیوار جوانه‌زده است. تا به سمت سقف درحرکت باشد.

ازآنجاکه تعداد طبقات آن بسیار زیاد است جایگذاری و نظم دادن به محیط شما به‌راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم می‌شود. انتخاب تم رنگی این محصول بسته به نیاز و سلیقه شما در نظر گرفته می‌شود. باید خاطرنشان شویم که با استفاده از متریال مرغوب روند فیکس کردن این تنه درختی بی‌نظیر بر روی دیوار برای شما به انجام می‌رسد. تا از ایمنی و امنیت کار اطمینان خاطر لازم را داشته باشید.

۱۰ مدل شلف های فانتزی

استند دکوری جدید

شلف فانتزی استند چراغپا

زندگی جایی برای تجربه‌های متفاوت است. این مهم با استفاده از عناصر دکوری متمایز به‌راحتی برای شما ایده پردازی می‌شود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید استند چراغپا محصول بی‌نظیری است که این تفاوت را در اولین نگاه برای شما به نمایش می‌گذارد. این محصل سبب می‌شود حسن سلیقه شما به رخ کشیده شود.

با استفاده از این شلف چوبی که شبیه یک استیکر دیواری در فضا نقش بسته است. به‌سادگی می‌توانید پارامترهای دکوری بسیار زیادی را در آن جایگذاری کنید. اگر بخواهیم از مزیت‌های این محصول برای شما بگویم می‌توانیم به جابجایی آسان اشاره داشته باشیم. شما به‌سادگی می‌توانید در هر فضایی ان را قرار دهید و در صورت تغییر دکوراسیون جای آن را تغییر دهید.

۱۰ مدل شلف های فانتزی

استند دکوری حیوانات

شلف فانتزی استند اسب تیزپا

یک میز پذیرایی خاص و منحصربه‌فرد را با استفاده از استند فانتزی تیزپا برای مهمانی‌ها و دورهمی های دوستانه خود به نمایش بگذارید. این امر بدون تردید خاص بودن و متفاوت بودن دکوراسیون داخلی منزل شمارا به نمایش می‌گذارد. البته اگر در محیط کار اداری و هنری به سر می‌برید. باید بگوییم بهره‌گیری از این شلف های چوبی متمایز کار دکوراسیون کردن شمارا خاص‌تر به نمایش می‌گذارد.

شما به‌سادگی می‌توانید این تفاوت و ویژگی بارز را با یک قیمت مقرون‌به‌صرفه به تصویر بکشید. همچنین می‌توانید از شلف های تعبیه‌شده بر روی این اسب برای جایگذاری وسایل یا کتاب یا حتی قاب عکس‌های یادگاری بهره بگیرید. یا همانند تصویر آن را شبیه به یک میز پذیرایی مجسم کنید تا از مهمان‌های خود ویژه‌تر از هر زمان دیگری پذیرایی کنید.

۱۰ مدل شلف های فانتزی

کتابخانه طرح درخت

کتابخانه درختی پریسان

۱۰ مدل شلف های فانتزی، کتاب‌خانه درختی پردیسان را می‌توانید برای اتاق‌های فرزندان نوجوان خود با تم‌های رنگی متمایز طراحی و خریداری کنید. این امر با یک تیر چند نشان را برای شما به هدف می‌زند. در قدم اول می‌توانیم به جایگذاری وسایل فرزند شما به یک‌شکل متمایز است اشاره داشته باشیم.

در گام بعدی می‌توانیم یک وسیله دکوری خاص را برای ایده پردازی‌های ناب شما فراهم کنیم. درنهایت می‌توانیم به خرید یک محصولات دکوری مدرن اشاره داشته باشیم؛ که شاید در کمتر فضایی شبیه به آن را مشاهده کرده باشید؛ که این امر حسن سلیقه شما در انتخاب یک محصول چوبی را به نمایش می‌گذارد.

۱۰ مدل شلف های فانتزی

کتابخانه با اشکال هندسی

کتابخانه نامتقارن سیمین

۱۰ مدل شلف های فانتزی، کتابخانه نامتقارن سیمین یک باکس مربعی شکل است؛ که با اشکال هندسی بسیار خاص طراحی و دیزاین آن به‌صورت نامتقارن دنبال شده است. شما می‌توانید کتاب‌های خود را به‌صورت اریب در طبقات این کتابخانه خاص جایگذاری کنید. با قرار دادن یک صندلی در کنار این کتابخانه یک اتاق مطالعه بی‌نظیر را برای خود تصویرسازی کنید.

تم رنگی این محصول امری است که با توجه به هارمونی رنگ فضای داخلی اتاق کار شما در نظر گرفته می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جایگذاری کتاب‌های شما بر اساس رنگ‌بندی‌های متفاوت سبب می‌شود. هارمونی رنگ این کتابخانه با توجه به سلیقه و نیاز شما تعیین شود؛ زیرا چوب طراحی‌شده در این کار خیلی جلوه‌های زیادی را در زمان چیدمان کتاب‌های شما ندارد. تنها آیتم‌های رنگی که کتاب‌هایتان فراهم کردند قانون رنگ نهایی شمارا تعین می‌کند.

۱۰ مدل شلف های فانتزی

کتابخانه و شلف برای اتاق کودک

شلف فانتزی درختی تخت

اگر می‌خواهید کتابخانه درختی دیواری داشته باشید. ما به شما شرکت فانتزی درختی تخت را توصیه می‌کنیم. این محصول بر روی دیوار فیکس می‌شود تا تصویرسازی مقرون‌به‌صرفه و کم‌هزینه را برای شما به نمایش بگذارد. شما می‌توانید از وسایل یادگاری یا حتی وسایل دکوری خاص برای دیزاین کردن این شلف دیواری استفاده کنید.

کار دکوراسیون کردن منزل خود را با این شلف ام دی افی با مقرون‌به‌صرفه ترین هزینه‌ها دنبال کنید. برای جلوی درب ورودی راهرو، فضای کناری میز تلویزیون، فضای مرتبط با میز توالت و سایر بخش‌های دیگر که نیاز به جایگذاری وسایل دکوری در آن به‌شدت احساس می‌شود. این شلف دیواری تیر نهایی برای دیزاین داخلی منزل شما به شمار می‌آید.

۱۰ مدل شلف های فانتزی

شلف مخصوص کتابخانه

شلف فانتزی محدب

۱۰ مدل شلف های فانتزی، با خرید شلف فانتزی محدب می‌توانید تیر خلاص را به دکوراسیون داخلی مدرن خود بزنید. دوستان و آشنایان خود را از بابت این حسین سلیقه شگفت‌زده کنید. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید شلف هایی که برای این کتابخانه بی‌نظیر در نظر گرفته‌شده است. بسیار زیاد است و شما به‌راحتی می‌توانید چندین کتاب با سایزهای متمایز را در این کتابخانه بی‌نقص جایگذاری کنید.

در کنار نظمی که در محیط فراهم می‌کنید با استفاده از این کتابخانه ام دی افی یک دکوری بی‌نظیر نیز به نمایش گذاشته می‌شود. انتخاب دو آیتم رنگی سبب جلوه دادن بیشتر به این کارشده است؛ اما شما می‌توانید از یک تم رنگی برای تصویرسازی این کتابخانه مدرن بهره بگیرید. اگر بخشی از دیوار منزل شما نیاز به مرمت و بازسازی دارد. شما می‌خواهید آن را بپوشانید بدون تردید این کتابخانه زیبا این امر را برای شما با کمترین هزینه فراهم می‌کند. تا شما از مرمت و تعمیر ساختمانتان برای مدت‌ها در امان باشید.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون ۱۰ مدل شلف های فانتزی

۱۰ مدل شلف های فانتزی، همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید کتابخانه‌هایی که برای شما مستر چوبی در نظر گرفته است. با سبک‌های بسیار متفاوتی طراحی و تولیدشده است. شما می‌توانید کتابخانه خود را بر روی دیوار فیکس شده در اختیار بگیرید. یا اینکه آن را باقابلیت جایی به‌جایی در منزل آن را در اختیار داشته باشید. سایز کتابخانه شما می‌تواند شبیه یک کتابخانه تخت درختی ساده کوچک باشد. یا اینکه شبیه یک درخت چوبی بزرگ تا به سقف کشیده شده باشد.

امری که بسته به مساحت فضای داخلی منزلتان برای شما در نظر گرفته می‌شود. درنهایت می‌توانیم بگوییم هارمونی رنگ‌هایی که برای کتابخانه‌های فوق مدنظر قرار داده‌شده است تنها به‌عنوان نمونه و پیش‌فرض است. شما این قابلیت را در پیش رودارید که آیتم‌های رنگی را که باب میل شما است را با هارمونی رنگ منزل، فرش، مبل، پرده و سایر پارامترهای دیگر انتخاب کنید. اگر در این راستا نیاز به مشاوره‌های لازم دارید می‌توانید از طریق درگاه‌های ارتباطی ما که در وب‌سایت در بخش تماس با ما برای شما در نظر گرفته‌شده است. با متخصصین بخش تولید ارتباط برقرار کرده و صفرتا صد نیازهای خود را جویا کنید.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *