کتابخانه, محصولات

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

خرید 10 مدل کتابخانه و قفسه چوبی
خرید انواع قفسه و کتابخانه چوبی

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی، کتابخانه چوبی و قفسه‌های چوبی برای سروسامان دادن به اتاق کار شما یک محصول کاربردی به شمار می‌آید. اگر می‌خواهید برای اتاق کارتان یک کتابخانه مدرن یا یک کتابخانه فانتزی تهیه کنید. به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون یک خرید آنلاین متمایز در راستای خرید انواع کتابخانه و قفسه چوبی شما عزیزان را یاری کنیم.

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

مدل های جدید کتابخانه

خرید کتابخانه پرگون

قیمت کتابخانه یک امر بسیار مهمی است که در زمان خرید کتابخانه باید به آن توجه شود. این مهم به پارامترهای بسیاری بستگی دارد. در قدم اول می‌توانیم به طرح کتابخانه چوبی اشاره داشته باشیم. در قدم دوم متریال به کار گرفته‌شده. و در گام سوم تم رنگی که به‌صورت ایرانی و خارجی بر روی کار مورداستفاده قرار می‌گیرد. امری است که قیمت محصول را تعیین می‌کند. کتابخانه پرگون علاوه بر یک

کتابخانه، کمد دکوری زیبایی را نیز برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با جایگذاری وسایل نوستالژی و یادگاری‌تان در کنار کتاب‌های یادگاری و کتاب‌های کارآمد خود یک فضای زیبا و کاربردی را برای خود تهیه کنید. برای تهیه کتابخانه پرگون می‌توانید تم رنگی این محصول و تعداد طبقات و سایز آن را متناسب با فضای که در منزل در اختیاردارید به متخصصین بخش تولید اطلاع دهید.

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

خرید کتابخانه زیگ زاگی

دکور زیگ زاگ یاس

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی، کتابخانه دردار مدل کتابخانه‌ای است که شما می‌توانید برای جایگذاری وسایل محرمانه خود از آن بهره بگیرید. دکور زیگزاگ یاس از هیچ دری بهره نگرفته است؛ اما ۰ تا ۱۰۰ نیازهای شمارا مرتفع می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از باکس‌های چوبی وسایل محرمانه خود را جای گذاری کنید و جلوه‌های بصری این کمد دکوری را زیباتر به تصویر بکشید.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید زیگزاگ یاس به‌صورت چندطبقه طراحی‌شده است و هیچ دری برای آن در نظر گرفته نشده است. این امر یک کمد دکوری لوکس را برای شما به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید وسایلتان را بدون محدودیت سایز از قسمت افقی داخل این کتابخانه جایگذاری کنید. زیرا دیگر وسایل شما مانع بسته شدن درب‌های کتابخانه نمی‌شود. شکل طراحی کمد دکوری یاس به‌صورت ال مانند است و برای شما که سه‌کنجی خالی را در منزل در اختیاردارید محصول ایده آل به شمار می‌آید.

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

کتابخانه چوبی پازلی

باکس چوبی پرمون

باکس چوبی پرمون با شکل هندسی متمایزی برای دکوراسیون‌های مدرن شما طراحی و تولیدشده است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید تعداد طبقات این کتابخانه بزرگ بسیار زیاد است. قابلیت جایگذاری کتاب‌های بسیاری را در کنار وسایل یادگاری شما برایتان فراهم آورده است. ارتفاع طبقات آن در برخی از بخش‌ها با سایز بزرگ‌تری نسبت به سایر بخش‌های دیگر طراحی‌شده است. این امر قابلیت جایگذاری وسایل با ارتفاع بلند را برای شما به‌راحتی فراهم کرده است.

از طبقاتی که سایز کوچک‌تری دارد می‌توانید برای قرار دادن وسایل کوچک‌تر مثل کتاب‌های کیفی کوچک استفاده کنید. این امر سبب نظم بخشیدن به اتاق کار شما می‌شود. همان‌طور که مشهود است این کتابخانه با دوتم رنگی متمایز به‌صورت پیش‌فرض برای شما به تصویر کشیده شده است. شما می‌توانید بر اساس هارمونی رنگی که در منزل دنبال می‌کنید. رنگ این محصول را انتخاب کرده و به سفارشی‌سازی کردن آن بپردازید.

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

ساخت کتابخانه سفارشی

دکور کتابخانه تیسا

خرید کتابخانه تیسا مزیت‌های فراوانی را برای شما به همراه دارد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید باکس‌های این کتابخانه به‌صورت در و دار بدون در، در نظر گرفته‌شده است. از سوی دیگر باکس‌هایی که پشت آن‌ها بسته‌شده است یا پشت آن باز است برای وسایل دکوری، کتاب و لوازم‌التحریر و اسناد و فایل‌های محرمانه شما در نظر گرفته‌شده است. شما می‌توانید از دکور کتابخانه تیسا برای مصارف بسیار متعددی استفاده کنید.

اگر بخواهیم می‌توانید قاب عکس‌های یادگاری خود را در دوطبقه میانی این کتابخانه با سایزهای متفاوت جایگذاری کنید. دو باکس کناری را به‌صورت قرینه با قرار دادن کتاب‌های خود شکل زیباتری ببخشید. ارتفاع این محصول در نمای کلی به‌صورت کوتاه و بلند در نظر گرفته‌شده است. که خود جلوه‌های بصری بسیار بی‌نظیری را در محیط منزل، محیط کار و اتاق کار شما فراهم می‌کند. کمد و کتابخانه به همراه شلف های دکوری پارامترهایی است که برای این کار زیبا در نظر گرفته‌شده است.

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

کتابخانه و کمد

دکور کتابخانه هورتن

دکور کتابخانه هورتن با یک تیر چند نشان را برای شما به هدف می‌زند. بهره‌گیری از کشوهای این کتابخانه برای جایگذاری برگه‌های آچار، لوازم و تحریر اضافه، کیف لپ‌تاپ و سایر وسایل کاربردی که نیاز به نمایش گذاشتن آ ن است در نظر گرفته‌شده است. از سوی دیگر کمدهای دردار برای جایگذاری وسایل غیرضروری و البته مهم شما مدنظر قرار داده‌شده تا از دسترس دور بماند.

شما می‌توانید برای فیلم‌های آموزشی، عکس‌های یادگاری و یا هر وسیله محرمانه دیگری که تمایل به نمایش گذاشتن آن ندارید از این ۲ کمد بهره بگیرید. سایر بخش‌ها که به‌صورت شلفی در نظر گرفته‌شده است. برای جایگذاری کتاب وسایل نوستالژی یادگاری و قاب عکس‌هایی که قرار است همیشه به تصویر کشیده شود مدنظر قرار داده‌شده است. این محصول به‌صورت دورنگ و پیش‌فرض برای شما در نظر گرفته‌شده. که شما می‌توانید مطابق با هارمونی رنگی که در فضای اتاق کار خود دنبال کرده‌اید انتخاب رنگ ایده آل خود را در نظر بگیرید.

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

خرید کتابخانه پله ائی

دکور کتابخانه حورا

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی، کتابخانه حورا را علاوه بر اتاق کار خود برای اتاق نشیمن نیز می‌توانید مدنظر قرار دهید. شما می‌توانید به‌صورت دوتایی از این محصول در پشت کاناپه خود به جهت جداسازی بخشی از اتاق نیز استفاده کنید.

ده باکس برای این کتابخانه در نظر گرفته‌شده است تا شما به‌راحتی بتوانید در کنار جایگذاری کتاب‌های خود وسایل عتیقه و لوکستان را نیز به تصویر بکشید. اگر می‌خواهید جلوه بصری بهتری را شاهد باشید به شما توصیه می‌کنیم هارمونی رنگ در زمان چیدمان را از یاد نبرید.

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

خرید کتابخانه ساده

خرید کتابخانه چوبی جانا

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی، کتابخانه کلاسیک جانا طرح جدید کتابخانه‌ای است که برای ایده پردازی‌های متفاوت شما در نظر گرفته‌شده است. سایز این کتابخانه بسیار ایده آل است و شما می‌توانید برای جایگذاری کتاب‌های بسیاری از آن استفاده کنید. این را به یاد داشته باشید که تعداد طبقات به‌صورت عمودی و افقی بسته به نیاز شما قابل‌تغییر است.

همچنین رنگ محصول و چوبی که در پروسه ساخت استفاده‌شده است بر اساس نیازمندی شما تعیین می‌شود و به تولید می‌رسد. ازآنجایی‌که سایز طبقات به‌صورت یکسان مدنظر قرار داده‌شده است یک محصول بسیار ایده آل است که جلوه‌های بصری بسیار بی‌نظیری را بعد از اتمام پروژه جایگذاری به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید در کنار کتاب‌های خود عکس‌های یادگاری و وسایل نوستالژی و یا حتی یادبودهای خاطره‌انگیز خود را در قاب این کتابخانه زیبا به تصویر بکشید.

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

کتابخانه دیواری

خرید کتابخانه باکس چوبی آبرود

کتابخانه چوبی آبرود قفسه چوبی مدرنی است که برای دیزاین کردن اتاق‌خواب فرزند شما یک محصول متمایز به شمار می‌آید. یا حتی اگر خود شما نیاز به شلف های خلاقانه برای دیزاین کردن اتاق کارتان دارید و می‌خواهید وقتی حال و هوا را عوض کنید بهتر است از این باکس‌های دیواری متمایز بهره بگیرید. سایز کتابخانه و تم رنگی آن بر اساس نیازمندی شما تعیین می‌شود.

ازآنجایی‌که برای نصب آن بر روی دیوار از متریال بسیار مرغوبی بهره گرفته‌شده است. به‌راحتی می‌توانید کتاب‌های بسیار زیادی را در این باکس چوبی جایگذاری کنید. هرچقدر تعداد باکس‌های این کتابخانه بیشتر باشد جلوه‌های بصری که در اتاق‌خواب شما فراهم می‌شود زیباتر است. علاوه بر کتاب برای قرار دادن عروسک و وسایل بازی فرزندان خود نیز می‌توانید از این وسیله زیبا بهره بگیرید. جایگذاری آن در کنار میز توالت نیز کمد کاربردی را برای شما فراهم می‌کند.

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

کتابخانه دکوری

خرید کتابخانه سیما

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی، اگر طرفدار دکوراسیون‌های خطی هستید و سادگی مهم‌ترین پارامتر در زمان دیزاین کردن منزل شما به شمار می‌آید. به شما توصیه می‌کنیم از کتابخانه سیما بهره بگیرید. این کتابخانه به‌صورت زیگزاگ با چندطبقه برای شما طراحی‌شده است؛ اما ازآنجایی‌که شکل طراحی باکس‌ها با سایر کتابخانه‌ها تفاوت دارد.

نه‌تنها سبب نظم بخشیدن به وسایل اتاق کار شما می‌شود که تصویرسازی بی‌نظیری را در ایده پردازی‌های شمارا به رخ می‌کشد. استفاده از متریال مرغوب و رنگ‌های باکیفیت جلوه بصری بهتری را برای این کار فراهم می‌کند. این امربر اساس بودجه‌ای که شما در نظر دارید تعیین می‌شود. کتابخانه سیما به‌صورتی صاف بر روی زمین طراحی‌شده و در صورت نیاز می‌توانید با جابجا کردن آن به تغییر دکوراسیون در اتاق‌خواب خود بپردازید.

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

کتابخانه باکسی

خرید کتابخانه‌ایبرا

شانزده باکس بی‌نظیر که خود به طبقات متمایزی تقسیم‌شده‌اند برای کتابخانه‌ایبرا در نظر گرفته‌شده است. شما می‌توانید از ۴ باکس یا ۸ باکس یا هر ۱۶ باکس در زمان طراحی این کتابخانه بهره بگیرید. این امر به نیاز شما و فضایی که در اتاق کارتان در اختیاردارید بستگی دارد؛ اما ازآنجایی‌که شکل طراحی این کتابخانه به دلیل طبقات متمایزی که در داخل هر باکس تعبیه‌شده است با بیشتر شدن آن زیباتر می‌شود.

به شما توصیه می‌کنیم همانند عکس نمونه به‌صورت ۱۶ طبقه کتابخانه فوق را سفارشی‌سازی کنید. هرچقدر وسایلی که در این کتابخانه جایگذاری می‌شود بیشتر باشد جلوه‌های بصری آن نیز بهتر به رخ کشیده می‌شود. ازآنجایی‌که قابلیت جابجایی برای آن فراهم است تغییر دکوراسیون نیز برای شما امر دشواری نخواهد بود؛ اما به دلیل جایگذاری وسایل بسیار زیاد کار نظم دادن به آن بعد از جابجایی قدری سخت است. از همین رو به شما توصیه می‌کنیم محیطی را به‌صورت همیشگی برای قرار دادن این کتابخانه زیبا مدنظر قرار دهید.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی، همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید کتابخانه‌هایی که در وب‌سایت مستر چوبی تولید و عرضه می‌شود بسیار متنوع و متفاوت است. شما می‌توانید بر اساس مساحتی که در منزل در اختیاردارید از کتابخانه‌های ایستا یا کتابخانه‌های دیواری بهره بگیرید. همچنین سایز این کتابخانه‌ها و انتخاب تم‌های رنگی آن امر دیگری است که به سلیقه شما عزیزان بستگی دارد.

شما برای ثبت سفارش‌ها خود می‌توانید عکس کتابخانه‌ای که در گالری علاقه‌مندی‌های خود ذخیره کرده‌اید را برای متخصصین بخش تولید ارسال کرده و بر اساس آن سبک سفارشی‌سازی کردن کتابخانه و قفسه چوبی خود را دنبال کنید. امید است مطالب پیش رو در راستای معرفی کتابخانه‌های مدرن، کتابخانه‌های کلاسیک، کتابخانه‌های فانتزی، کتابخانه‌های شلف دار، کتابخانه‌های دردار و کتابخانه‌های روباز موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

3 thoughts on “خرید ۱۰ مدل کتابخانه و قفسه چوبی

  1. سید مجتبی گفت:

    سلام عالی ،کارهای وایده های عالی دارید،مرسی،

    1. admin گفت:

      ممنون ار لطفتون و وقتی که گذاشتید ملاحظه فرمودین

  2. سید مجتبی گفت:

    چند تا عکس ازشون گرفتم نمونشو بزنم ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *