آینه قدی و دکوراتیو, محصولات, میز توالت

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

طراحی اتاق‌خواب با 10 مدل آینه قدی
خرید آینه قدی جدید

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی، آینه قدی و دکوری شاید یکی از پارامترهای مهم اتاق‌خواب به شمار نیاید، اما بدون تردید دکوراسیون خاص و متفاوتی را برای شما به تصویر می‌کشد. اگر نمی‌خواهید از کمدهای آینه‌دار استفاده کنید و واهمه شکستن آینه آن و بد جلوه دادن کمد را همیشه با خود همراه داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم از آینه‌قدی در این راستا بهره بگیرید.

قیمت آینه‌قدی نسبت به سایر پارامترهای چوبی که در دکوراسیون داخلی از آن بهره گرفته می‌شود مقرون‌به‌صرفه تر است. هرچقدر از انعکاس نور و تصویرسازی بی‌نظیر آینه برای شما بگویم کم گفته‌ایم. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون آینه‌قدی، آینه دیواری قدی و آینه دیواری مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. اگر می‌خواهید اتاق‌خواب خود را لوکس و منحصربه‌فرد دیزاین کنید به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید.

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

آینه قدی جدید

آینه قدی و دکوری چهرک

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی، آیا می‌خواهید با استفاده از آینه‌قدی چهرک دیزاین بسیار مدرنی را در اتاق‌خواب خود تجربه کنید. ازآنجایی‌که این محصول بدون نیاز به نصب اتصالات به روی دیوار روی زمین قرار داده می‌شود. امکان جابجایی آن به‌راحتی برای شما فراهم است.

از سوی دیگر شلفی که روی آینه تعبیه‌شده است قابلیت این را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید وسایل دکوری خود یا وسایل آرایشی و زیبایی پرکاربرد خود را روی آن جایگذاری کنید. این مهم دو پارامتر مهم‌تر را نیز برای شما به همراه دارد. در قدم اول می‌توانیم به جلوه بصری بی‌نظیری که در اتاق‌خواب شما فراهم می‌شود اشاره‌کنیم و در گام بعدی جابجایی آن در هر فضای از اتاق‌خواب برای شما فراهم است که محدودیت‌ها را از شما دور می‌کند.

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

خرید آینه قدی منحصربفرد

آینه قدی و دکوری پرنون

دنیای مدرن امروز نیازمند وسایل دکوری است که شما بتوانید به سبک کشورهای اروپایی دیزاین داخلی اتاق‌خواب‌های خود را به تصویر بکشید. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید آینه‌قدی پرنون با استفاده از چوب‌های مثلثی بسیار متفاوت و لوکس بر روی زمین قرار داده‌شده است.

این امر ایستای خوبی را برای آینه‌قدی شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید تم رنگی پایه‌ها را متناسب با هارمونی رنگی که سرویس خواب اتاق‌خواب شما در نظر دارد مدنظر قرار دهید. حمل و جابجایی آن بسیار برای شما ساده است و به‌راحتی می‌توانید به نظافت اتاق‌خواب خود بپردازید. اندازه آن نیز به‌گونه‌ای است که می‌توانید هرروز آراستگی خود را به تصویر بنشینید.

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

خرید آینه دکوری

آینه دیواری قیدافه

آیا می‌دانید آینه دیواری قیدافه برای کسانی که طرفدار دکوراسیون کلاسیک هستند ایده‌آل‌ترین محصول به شمار می‌آید. ازآنجایی‌که سبک طراحی این آینه بسیار متمایز و لوکس جلوه می‌کند شما به‌راحتی می‌توانید در کنار کنسول‌های گران‌قیمت خود این آینه دیواری را تهیه و از زیبایی‌های بصری آن نهایت لذت را ببرید.

خرید آینه دیواری قیدافه این امر را برای شما فراهم می‌کند که گوشه‌ای از اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن خود را با استفاده از کنسول‌های متفاوت، خاص‌تر از هرلحظه دیگری ایده پردازی کنید. آینه یکی از پارامترهای مهمی است که سبب انعکاس نور در منزل می‌شود و زیبایی بصری محیط شمارا چندین برابر می‌کند. پس با خرید آینه لوکس و زیبا تصویرسازی منزل خود را به سبک کشورهای پیشرفته دنبال کنیم.پ

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

خرید آینه دکوری

آینه قدی و دکوری پرندوش

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی، اگر طرفدار دکوراسیون‌های خاص هستید باید به شما بگویم آینه دیواری پرندوش محصولی متمایز برای شما به شمار می‌آید. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید از ترکیب چندین آینه بزرگ و کوچک بر روی یک قاب چوبی آینه دیواری پرندوش برای شما طراحی‌شده است.

اینکه تم رنگی چوب شما با چه آیتم رنگی قرار است دنبال شود امری است که به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. شما می‌توانید هارمونی رنگ چوب پشت آینه را بر اساس پارامترهایی که در منزل از آن بهره گرفته‌اید دنبال کنید. برای این منظور می‌توانید به متخصصین بخش صنایع چوبی مستر چوبی ارتباط برقرار کرده و راجع به نیازهای خود مشورت کنید.

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

ساخت آینه سفارشی

آینه قدی و دکوری بستنی

آینه دیواری بستنی تصویرسازی بسیار زیبایی را برای شما ایده پردازی می‌کند، اگر برای اتاق‌خواب فرزند خود نیاز به یک آینه دیواری متمایز دارید و قصد دارید خاص‌تر از هر زمان دیگری آن را به نمایش بگذارید به شما آینه دیواری بستنی را توصیه می‌کنیم. قیمت آینه دیواری بستنی بسته به چوبی که شما انتخاب می‌کنید تعین می‌شود.

شما می‌توانید از بین رنگ‌های دیفالت رنگ چوب مدنظر را که قیمت کمتری را به شما تحویل می‌کند انتخاب کرده، یا اینکه از رنگ‌های ترک و خارجی یک رنگ متمایز را مدنظر قرار دهید. آینه دیواری بستنی بر روی دیوار فیکس می‌شود و جابجایی آن کار چندان دشواری برای شما نخواهد بود. آینه دیواری بستنی یک آینه مدرن به شمار می‌آید.

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

آینه دکوری چند تکه

آینه دیواری تلکا

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی، آیا میدانید آینه دیواری تلکا بی‌نظیرترین دکوراسیون را برای شما به تصویر می‌کشد. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید آینه دیواری تلکا نمادی است از سکان یک کشتی زیبا که شما می‌توانید برای دکوراسیون‌های لوکس و بسیار خاص خود از آن بهره بگیرید.

این‌که شما می‌خواهید در قسمت بالای کنسول این آینه دیواری را قرار دهید یا اینکه قرار است آن را به‌صورت سه‌تکه در یک فضای مشخص مورداستفاده قرار دهید امری ست که به سلیقه شما بستگی دارد. استفاده از آینه دیواری تلکا می‌تواند سبک کلاسیک را برای شما به تصویر بکشد. این وسیله بسیار کارآمد نه‌تنها جلوی بصری محیط را زیباتر می‌کند که با انعکاس نور سبب می‌شود بر اساس اصول فنگ شویی جریان نور در محیط منزل خود شاهد باشید.

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

آینه قدی و دکوری مدرن

آینه قدی و دکوری تنبل‌خان

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی، آینه دیواری تنبل‌خان یک محصول فانتزی مدرن را در پیش روی شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید در بدو ورود مهمان‌ها به فضای خانه‌تان آن‌ها را به خنده وادار کنید. به شما توصیه می‌کنیم آینه دیواری ام دی افی فوق را برای خود سفارشی‌سازی کنید. اینکه رنگ آقای تنبل‌خان در چه راستایی باید باشد امری است که به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

اینکه قرار است به‌صورت یک‌تکه یا چندتایی آن را مورداستفاده قرار بدهید بازهم به فضایی که قرار است شما دیزاین آن را به انجام برسانید بستگی دارد. در نظر گرفتن تمامی این پارامترها زیر نظر متخصصین مستر چوبی برای شما عزیزان فراهم است. انتخاب رنگ‌های دیفالت بدون تردید رنج قیمتی کمتری را نسبت به رنگ‌های خارجی و ترکیه‌ای برای شما عزیزان فراهم می‌کند. برای این منظور می‌توانید از بخش تماس با ما با بخش تولید ارتباط برقرار کنید.

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

شلف و آینه قدی

شلف آینه دیواری آبانه

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی، آینه دیواری آبانه با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می‌زند. در قدم اول شما صاحب یک آینه‌قدی دیواری هستید و در گام بعدی شلف دیواری متمایزی از آن شما می‌شود.

همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید آینه و شلف به‌صورت متصل به یکدیگر بر روی دیوار فیکس شدند. برای فضای ورودی به منزل و راهرو اگر می‌خواهید این آینه‌قدی را در اختیار بگیرید می‌توانید رنگ آن را متناسب با محیط راهرو خود مدنظر قرار دهید.

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

شلف و آینه دکوری

شلف دیواری آینا

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی، آینه آریانا برای دخترخانم‌های جوان یک محصول بسیار متمایز و ایده آل به شمار می‌آید. البته کسانی که تمایل دارند دیزاین داخلی اتاق‌خواب خود را به سبک مدرن دنبال کنند.

در تصویر فوق مشاهده می‌کنید به همراه یک شلف دیواری بر روی دیوار فیکس شده است. تا شما بتوانید با استفاده از آن فضای اتاق‌خواب خود را مدرن از هر زمان دیگری ایده پردازی کنید. از آینه دیواری فوق می‌توانید برای کارهای آرایشی نیز استفاده کنید. از شلف تعبیه‌شده روی آن می‌توانید به‌عنوان یک میز توالت می‌توانید بهره بگیرید.

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

آینه قدی شیک و جدید

آینه قدی و دکوری فرخ نگار

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی، اگر بخواهیم به متمایزترین محصول مستر چوبی گوشه چشمی داشته باشیم می‌توانیم آینه‌قدی فرخ ناز را برای شما رونمایی کنیم. تاج بسیار زیبایی که در قید بالای آینه مدنظر قرار داده‌شده است. جلوه بصری بسیار خاصی را به سبک کلاسیک برای شما فراهم کرده است. اگر طرفدار وسایل نوستالژی و لوکس هستید و می‌خواهید.

با استفاده از وسایل آنتیک و قدیمی دیزاین اتاق‌خواب خود را به تصویر بکشید به شما توصیه می‌کنیم. از آینه دیواری فرخ ناز بهره بگیرید. این آینه به‌راحتی برای شما قابل جابجا شدن است و شما می‌توانید در هر فضایی در اتاق‌خواب آن را قرار دهید.

کلام آخر

کلام آخر پیرامون طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی

طراحی اتاق‌خواب با ۱۰ مدل آینه قدی، همان‌طور که در تصاویر فوق مشاهده کردید آینه‌های دکوراتیو یکی از ساده‌ترین و درعین‌حال کاربردی‌ترین وسایل هستند. که شما می‌توانید برای دیزاین کردن اتاق‌خواب از آن‌ها بهره بگیرید. شاید آینه‌های دیواری، آینه‌های قدی و آینه‌های شلف دار هزینه چندانی را به شما هم متحمل نکنند.

اما به‌جرئت می‌توانیم بگوییم ایده پردازی بکری را برای شما به تصویر می‌کشد. امید است مطالب ارائه‌شده در راستای معرفی محصولات برگزیده دکوراتیو مستر چوبی موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد. و ازاین‌پس با متمایزترین محصولات فضای اتاق‌خواب خود را دیزاین کنید.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *