کتابخانه, محصولات, هوم آفیس

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

11 مدل میز تحریر و کتابخانه
خرید میز تحریر جدید و مدرن

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه، میز تحریر و کتابخانه شینا یک اتاق کار بی‌نظیر را برای شما طراحی خواهد کرد. اگر می‌خواهید صاحب سبک باشید و تنوع در محصول یکی از اصلی‌ترین نیازهای شما به شمار می‌آید. باید بگویم میز تحریر شینا صفرتا صد نیازهای شمارا در برگرفته است. ابعاد متنوع، تم‌های رنگی جذاب، طراحی متمایز و ده‌ها پارامتر دیگر امری است؛ که با خرید این میز تحریر مدرن و لوکس برای شما فراهم می‌شود. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون ده طرح از میز تحریر شینا مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. تا اگر طرحی باب میل شما بود آن را به خانه شما مهمان کنیم.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

میز تحریر نوجوان

میز تحریر شینا طرح ۰۱

میز تحریر و کتابخانه میز کار و کتابخانه، در غیر این صورت می‌توانید طرح میز کار خود را به‌صورت سفارشی برای متخصصین بخش تولید ارسال کنید؛ و مطابق باهمان طرح میز کار خود را درب منزل تحویل بگیرید. اگر می‌خواهید برای دکوراسیون اتاق‌خواب خود یک وسیله کارآمد را در اختیار داشته باشید.

به شما طرح فوق را پیشنهاد می‌کنیم. این کار از کتابخانه‌ای متصل به میز کاری دوطرفه بهره گرفته است. کتابخانه در دو قسمت به‌صورت قرینه و شبیه به هم طراحی‌شده است؛ و در قسمت میانی که به میز کار وصل شده است. با اندازه بزرگ‌تری برای شما در نظر گرفته‌شده است. میز تحریر نیز به‌صورت دوطرفه برای شما قابلیت نوشتن و کار با لب تاب‌وتب لت را فراهم آورده است.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

خرید میز تحریر نوجوان

میز تحریر شینا طرح ۰۲

استفاده از این میز کار نه‌تنها نیازهای شمارا برطرف می‌کند؛ که جلوه بصری زیباتری را برای شما فراهم می‌سازد. سادگی در طراحی، بهره‌گیری از دوتم رنگی، استفاده از یک رنگ شاخص و ده‌ها پارامتر دیگر با خرید این میز مدرن ام دی افی برای شما فراهم است.

کسانی که طرفدار دکوراسیون‌های خطی و ساده هستند نیاز است از این محصول دیدن کنند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید. سادگی اصلی‌ترین المان این میز کار مدرن به شمار می‌آید. ازآنجایی‌که جایگذاری میز در یک بخش از منزل برای شما فراهم است. باید بگویم بدون هیچ محدودیتی در هر محیطی می‌توان از این کار بهره گرفت.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

خرید میز تحریر دانش آموز

میز تحریر شینا طرح ۰۳

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه، کتابخانه تعبیه‌شده روی میز فوق نیز به‌صورت مارپیچی با شکل هندسی بسیار شیکی طراحی‌شده است؛ که بدون نیاز به هیچ المان دکوری به تنهای زیبایی بصری اتاق کار شمارا فراهم می‌کند.

باکس‌های بسیار متعددی که برای این کتابخانه در نظر گرفته‌شده است. سبب نظم دادن به اتاق‌خواب فرزند و یا حتی محیط کار شما می‌شود. به‌کارگیری این میز در دفتر کار شما از پرت شدن فضا به‌صورت بلااستفاده جلوگیری می‌کند.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

خرید میز تحریر مقطع ابتدایی

میز تحریر شینا طرح ۰۴

برخی از افراد ترجیح می‌دهند مدارک و اسناد مهم خود را دور از چشم دیگران نگهداری کنند از همین رو نیاز است. یک کمد روی میز تحریر این قبیل افراد طراحی شود. میز شینا این مهم را برای شما فراهم آورده است که از یک کمد قدی با چهار طبقه مجزا برای جایگذاری اسناد مهم خود بهره بگیرید.

در فضای مجاور این کمد نیز باکس‌های به‌صورت روباز برای جایگذاری وسایل یادگاری و نوستالژی شما در نظر گرفته‌شده است. فضای زیر میز از ارتفاع قابل قبولی بهره گرفته است. تا شما به‌راحتی بتوانید صندلی خود را در زیر میز قرار دهید و از به‌هم‌ریختگی اتاق‌خواب خود جلوگیری کنید.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

میز تحریر جدید نوجوان

میز تحریر شینا طرح ۰۵

فضای روی میز مطالعه نیز از مساحت قابل قبولی بهره گرفته است. تا شما بتوانید لوازم‌تحریر و لب تاب خود را روی آن برای استفاده قرار دهید. طراحی کلاسیک و مدرن میز تحریر شینا صفرتا صد نیازهای شمارا مرتفع کرده است تا بدون هیچ کم و کاستی به محصول مدنظر خود بتوانید دست پیدا کنید.

اگر به محصول فوق به‌دقت توجه کنید متوجه خواهید شد که کتابخانه‌های که در دو سوی میز تحریر تعبیه‌شده است. درست شبیه میز تلویزیون‌های چوبی قدیمی است؛ که فضای بسیار زیادی را برای تعبیه وسایل شما در اختیارتان قرارداد است.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

مدل جدید میز تحریر دانش اموزی

میز تحریر شینا طرح ۰۶

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه، همچنین یک شلف در زیر میز کار شما قرار داده‌شده است؛ که به‌سادگی می‌توانید برای جایگذاری کتاب‌های درسی و مهم خود از آن بهره بگیرید. ارتفاع میز به حدی است که پای شما در زمان مطالعه به شلف زیر میز گیر نکند؛ و شما به‌راحتی بتوانید به مطالعه بپردازید.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

خرید میز تحریر کنجی

میز تحریر شینا طرح ۰۷

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه، برای محیط کار خود هم می‌توانید از یکی از طرح‌های بسیار بی‌نظیر شینا بهره بگیرید. با خرید این میز کار مدرن ام دی افی می‌توانید. با یک تیر سه نشان را به هدف بزنید.

در قدم اول شما صاحب یک میز تحریر با فضای بسیار زیاد برای جایگذاری لب تاب، دفترچه یادداشت و حتی دستگاه چاپ خواهید شد. در قدم بعدی می‌توانیم به کمدی که در سمت چپ کار تعبیه‌شده است اشاره داشته باشیم؛ که با دوطبقه برای جایگذاری اسناد و مدارک مهم شما در دفتر کارتان طراحی‌شده است.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

خرید میز تحریر دانش آموزی

میز تحریر شینا طرح ۰۸

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه، درنهایت یک کتابخانه شیک که نه‌تنها جلوه بصری و زیباسازی محیط کار شمارا فراهم می‌کند؛ که برای جایگذاری وسایل یادگاری و یا حتی کتاب‌ها و دفترچه‌های شما یک گزینه انتخابی ایده ال است. خرید این محصول با دوتم رنگی و یا به‌صورت تک‌رنگ برای شما فراهم‌شده است.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

میز و کتابخانه مناسب نوجوان

میز تحریر شینا طرح ۰۹

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه، برای سه‌کنج اتاق کار و یا اتاق‌خواب فرزند خود می‌توانید طرح فوق را مدنظر قرار دهید. همان‌طور که مشهود است این میز کار بیشتر به یک وسیله دکوری شباهت دارد. تا به یک میز تحریر زیرا طراحی آن بسیار خاص و ویژه دنبال شده است.

دخترخانم‌ها می‌توانند برای اتاق‌خواب خود این میز زیبا را تهیه کنند؛ و علاوه بر سروسامان دادن به کتاب‌های درسی و غیردرسی خود یک محیط دنج و خلوت را برای مطالعه دروس خود فراهم سازند. بدون تردید در نظر گرفتن تم‌های رنگی متمایز برای این محصول سبب زیباسازی بیشتر اتاق‌خواب شما می‌شود. جایگذاری گلدان گل، لب تاب، وسایل دکوری، کتاب و لوازم‌تحریر به‌صورت هم‌زمان با این میز تحریر فانتزی برای شما فراهم است.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

سفارش میز تحریر نوجوان

میز تحریر شینا طرح ۱۰

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه، کسانی که در خانه‌های آپارتمانی ساکن هستند و فضا به‌اندازه کافی برای جایگذاری یک میز تحریر و کتابخانه برای آن‌ها فراهم نیست. بدون تردید این طرح باب میل آن‌ها خواهد بود. ازآنجایی‌که ارتفاع و مساحت میز کار در سایز بسیار متناسبی در نظر گرفته‌شده است.

و کتابخانه جدای از میز تعبیه نشده است به‌سادگی می‌توان آن را در هر اتاق کاری مهمان کرد. در نظر گرفتن شلف های پایین و بالا با دو شکل متمایز در نظر گرفته‌شده است. تا چیدمان وسایل دکوری شما بیشتر مشهود باشد. شما می‌توانید این میز کار را در قسمت سه‌کنج اتاق کار خود جای دهید تا اتاق شما زیباتر دیزاین شود.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

خرید میز تحریر جدید و شیک مناسب نوجوان

میز تحریر شینا طرح ۱۱

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه، باکس‌های تعبیه‌شده در این میز کار به دو صورت برای شما تعبیه می‌شود. در قدم اول می‌توانید باکس‌های سفیدرنگ را به‌صورت بسته در نظر بگیرید؛ که به‌منظور زیباسازی روی کار تعبیه‌شده است در قدم بعد می‌توانید به‌صورت کشویی یا کمدی با باز و بسته کردن درب‌های آن از فضای داخلی آن نیز استفاده کنید.

بخش‌های که فارغ از درهای سفیدرنگ است نیز برای قرار دادن وسایل دکوری شما در نظر گرفته‌شده است. میز کار نیز در بخشی از کتابخانه تعبیه‌شده است و همین امر جلوه بصری آن را بیشتر کرده است. ازآنجایی‌که سبک طراحی این کار قدری نوستالژی و کلاسیک است. آقایان و خانم‌ها برای دفتر کار یا اتاق کار خود می‌توانند از این میز زیبا برای پیش برد کارهای روزانه خود استفاده کنند.

۱۱ مدل میز تحریر و کتابخانه

خرید اینترنتی میز تحریر شینا

خرید میز تحریر شینا

برای قرینه‌سازی اتاق کار خود دیگر به خرید هم‌زمان دو کتابخانه برای دوسویه میز تحریر نیازی نیست. محصول فوق برای این مهم در نظر گرفته‌شده است تا با سادگی هرچه‌تمام‌تر قرینه‌سازی را در دوسویه میز به تصویر بنشینید. همان‌طور که مشهود است این میز کار فضای بسیار زیادی را در اختیار کاربر برای جایگذاری کتاب و وسایل دکوری قرارداد است. همچنین مساحت رویه میز نیز به‌اندازه کافی در نظر گرفته‌شده است.

شما از باکس‌های شلف مانندی که در دوسویه کار تعبیه‌شده است برای جایگذاری وسایل بسیار زیادی می‌توانید بهره بگیرید و این مهم با استفاده از شلف بالای کار توسط چند گلدان تیر نهایی را برای زیباسازی اتاق‌خواب شما به هدف می‌زند.، امید است مطالب ارائه‌شده در راستای معرفی میز تحریر ام دی افی شینا موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد. برای ثبت سفارش خود می‌توانید از طریق شماره تماس‌های که در وب‌سایت قرار داده‌شده است با ما در ارتباط باشید.

 

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *