کشو و درآور

۱۳ مدل کمد چوبی ساده

13 مدل کمد چوبی ساده
خرید کمد درآور چوبی

۱۳ مدل کمد چوبی ساده

۱۳ مدل کمد چوبی ساده، کمدهای چوبی ساده، کمد یکی از مهم‌ترین مصنوعات چوبی است؛ که علاوه بر زیبایی کارایی بسیاری را برای ما فراهم می‌سازد. از همین رو نیاز به این وسیله کاربردی یک امر مهم در دیزاین داخلی محسوب می‌شود. هرکسی بسته به علاقه‌مندی خود از یک میز بهره می‌گیرد. افراد سلایق متفاوتی دارند و این امر علاوه بر هزینه‌های تمام‌شده.

در پرسه ساخت در نوع طراحی و سبک دیزاین داخلی نیز تأثیر می‌گذارد. میزهای که در مقاله پیش رو قصد معرفی آن به شما عزیزان راداریم. بسیار ساده و کارآمد هستند و عموماً افراد با هر توان مالی قابلیت ساخت آن رادارند. اگر نیاز به یک میز دکوری ساده و زیبا این روزها به‌شدت در زندگی شما احساس می‌شود. با ما همراه باشید.

۱۳ مدل کمد چوبی ساده

سفارشی‌سازی کردن کمد

کمدهای چوبی ساده

۱۳ مدل کمد چوبی ساده، کمدهای مدرن این روزها دیگر شبیه گذشته طراحی و تولید نمی‌شوند. سبک طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است؛ که قابلیت جایگذاری آن در فضاهای کوچک فراهم است. از سوی دیگر جابجایی آن برای خانم‌های خانه‌دار امر سخت و طاقت‌فرسایی نیست.

شما به‌راحتی می‌توانید متناسب با فضای اتاق‌خواب، راهرو و یا حتی اتاق نشیمن خود این میزهای کمدی بسیار لوکس را سفارش دهید. به‌عنوان‌مثال اگر گوشه‌ای از فضای اتاق‌خواب شما خالی است و نیاز به یک کمد کوچک برای سروسامان دادن به وسایل اتاق‌خواب یک نیاز اساسی محسوب می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم دست‌به‌کار شوید و سفارش خود را با ما به اشتراک بگذارید.

۱۳ مدل کمد چوبی ساده

کمدهای چوبی ساده میز کمدی پله‌ای

میز کمدی سه‌طبقه

۱۳ مدل کمد چوبی ساده، کمد شما می‌تواند بر اساس طراح‌های ارائه‌شده بسیار ساده اما لوکس با نازل‌ترین قیمت‌ها تهیه و تولید شود. در این راستا به شما توصیه می‌کنیم از طرح‌های ارائه‌شده ایده بگیرید. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید. برخی از نمونه بسیار مدرن و کارآمد هستند و شما می‌توانید. راهرو منزل خود را بسیار خاص‌تر از گذشته دیزاین کنید.

کافی است از کشوهای طبقه‌ای برای نظم دادن به کفش‌های درب ورودی خود استفاده کنید و یک کمد قدی هم‌اندازه با کشو را برای قرار دادن البسه یا چتر و نیم پوت خود طراحی کنید. این فرایند تولید بدون شک بسیار خاص و استثنایی است؛ و دوستان و آشنایان شمارا در بدو ورود شگفت‌زده می‌کند.

میز کمدی باهمراه باکس‌های کشویی

میز کشودار مدرن

کمدهای چوبی ساده کمد مدرن و جالباسی

۱۳ مدل کمد چوبی ساده

کمدهای چوبی ساده کمدی به‌جای کنسول

کمدهای چوبی ساده

کمدهای شما می‌توانند در نقش‌های بسیار متنوع و متفاوتی ظاهر شوند و خودنمایی کنند. به شما توصیه می‌کنیم مدل مستطیلی این کمدهای ساده را که نقش میز کنسول را ایفا می‌کند به جهت ایده پردازی اتاق نشیمن خود مدنظر قرار دهید. اگر سبک مدرن و ترکیبی از ایده پردازی کلاسیک مدنظر شما است می‌توانید از چوب با تم رنگ قهوه‌ای استفاده کنید و از کشوهای تاج در راستای سادگی بیشتر برای طراحی این قبیل کارها استفاده کنید.

از فضای روی میز می‌توانید برای جایگذاری وسایل دکوری خود استفاده کنید یا اینکه عکس‌های یادگاری خود را برای دیزاین مورداستفاده قرار دهید. اگر می‌خواهید شبیه دکوراتورهای حرفه‌ای فرایند چیدمان منزل خود را دنبال کنید به شما خرید کمدهای مدرن پیش رو را توصیه می‌کنیم. کمدهای ارائه‌شده کارایی‌های بسیار زیادی دارند و شما با ترکیب آن با یک آینه یا یک شلف می‌توانید تعریف استفاده از آن را تغییر دهید. همان‌طور که در تصاویر مشهود است سادگی اصلی‌ترین امری است که برای دیزاین و طراحی این میزها در نظر گرفته‌شده است.

به‌راحتی می‌توانید در راستای سبک طراحی تخت خواب خود یک میز ساده با چند کشو با شکل طراحی که خود می‌پسندید سفارش دهید و یک آینه باهمان تم رنگی تهیه کنید تا به یک میز توالت زیبا دست پیدا کنید. سبک‌های این قبیل میزها بسیار ساده در نظر گرفته‌شده است تا با فضاسازی دکوراسیون داخلی منزل شما به‌خوبی هماهنگ شود. هماهنگی در حین دکوراسیون داخلی یکی از مهم‌ترین پارامترها در چیدمان محسوب می‌شود.

۱۳ مدل کمد چوبی ساده

کمدهای مستطیلی مدرن

کمدهای کنسولی

کمد را علاوه بر راهرو، اتاق‌خواب و اتاق نشیمن برای اتاق پذیرایی یا محیط کار خود با این سبک از طراحی می‌توانید مورداستفاده قرار دهید. اگر نیاز به در معرض دید گذاشتن وسایل یادگاری خوددارید به‌راحتی می‌توانید از باکس‌های روباز این سبک از کمد در جهت نمایش دادن وسایل خود بهره بگیرید. حال اگر نیازی به در معرض دید گذاشتن وسایلتان نیست به شما توصیه می‌کنیم از کشو یا کمدهای دردار در این راستا کمک بگیرید.

بدون شک با ترکیب این دو در کنار یکدیگر به یک کمد دکوری زیبا دست پیدا خواهید کرد. کمدی با ترکیبی از کشو روباز و جلوبسته قطع به‌یقین در کنار زیبایی کارایی لازم را برای شما فراهم می‌کند. کمد شما اگر نقش یک کنسول زیبا را در اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی شما ایفا می‌کند این نوید را به شما می‌دهیم که به‌راحتی می‌توانید همراه با سایر وسایل دکوری منزل خود می‌توانید روند ساخت‌وساز آن را دنبال کنید.

به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید چند پارامتر کاربردی در فضای اتاق نشیمن خود را مثل میز تلویزیون، کنسول و میز پذیرایی و میز عسلی را ست شده تهیه کنید تا به یک دکوراسیون بسیار مدرن و لوکس دست پیدا کنید. اگر تمایلی به ست کردن تمامی این عناصر در کنار یکدیگر ندارید دست شما برای انتخاب باز است. متخصصین بخش تولید مستر چوبی به‌راحتی مصنوعات چوبی موردنیاز شمارا بر اساس هارمونی رنگی که در منزل دارید ست می‌کنند.

۱۳ مدل کمد چوبی ساده

کمدهای دکوری

دراور های مدرن و لوکس

۱۳ مدل کمد چوبی ساده، کمد شما می‌تواند نقش یک درآور را در اتاق‌خواب شما ایفا کند. این محصول کاربردی به‌راحتی با کمترین هزینه نظم را در فضای داخلی منزل شما حاکم می‌کند. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود تعداد کشوهای که برای این کمدها در نظر گرفته می‌شود را تغییر دهید.

برفرض اگر تمایل به‌جایگذاری وسایل بیشتری داشتید یا از کشوهای پهن‌تر یا از تعداد طبقات بیشتر در راستای ایده پردازی خود بهره بگیرید. اگر طرح و ایده‌ای را در ذهن دارید می‌توانید با متخصصین بخش تولید ما در میان بگذارید. تیم متخصص و توانمند ما آماده تهیه و تولید محصولات سفارشی شما همراهان عزیز با هر سبک ایده پردازی و هر تم رنگی هستند. سبکی متفاوت را با استفاده از محصولات مدرن به خانه خود مهمان کنید.

کمد همراه با کشو جاکفشی

کمد به همراه باکس‌های دکوری

کمدهای مستطیلی مدرن

کمدی به همراه کشوهای جادار

۱۳ مدل کمد چوبی ساده

میز کمدی درآوری

میز با کشوهای پهن

۱۳ مدل کمد چوبی ساده، کمد شما به‌صورت آنلاین نیز قابل سفارش است. به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت فروشگاهی مستر چوبی مراجعه کنید و محصولات مدنظر خود را سفارش دهید. اگر سبک طراحی و ایده پردازی خاصی مدنظر شما است و یا تم رنگی متفاوت‌تر ازآنچه در تصاویر مشاهده می‌کنید ایده ال تان است کافی است این مهم را از طریق پل‌های ارتباطی که برای شما عزیزان در ادامه ارائه‌شده است در میان بگذارید.

قابلیت خرید آنلاین این فروشگاه حرفه‌ای مزیت‌های بسیار برای شما در پی دارد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به متفاوت بودن محصولات به دلیل سفارشی بودن پرسه تولید اشاره داشته باشیم. با کمترین قیمت‌ها می‌توانید متفاوت‌ترین چیدمان را بر اساس توان مالی خود به تصویر بکشید.

دراور های مدرن و لوکس

میز چندطبقه

خرید آنلاین کمد

۱۳ مدل کمد چوبی ساده

کمد چوبی کلاسیک

کلام آخر پیرامون ۱۳ مدل کمد چوبی ساده

۱۳ مدل کمد چوبی ساده، مستر چوبی محصولاتی کاملاً متفاوت و مدرنی را برای شما فراهم آورده است و هیچ‌کسی غیر از شما از این محصولات بهره نخواهد گرفت و تنها کسانی که با این وب‌سایت در ارتباط هستند از این‌کاره‌ای سفارشی می‌توانند در فضای داخلی منزل خود استفاده کنند. شما می‌توانید سبک مدنظر، تم رنگی ایده ال و اندازه و ابعاد کاری را که مدنظر دارید را با متخصصین بخش تولید در میان بگذارید.

این را به یاد داشته باشید که استفاده از متریال ساخت بسیار باکیفیت در پرسه ساخت نسبت به قیمت‌های که برای شما در نظر گرفته‌شده شمارا حیرت‌زده خواهد کرد. در فروشگاه آنلاین مصنوعات چوبی مستر چوب منتظر دیدار شما هستیم. امید است مطالب ارائه‌شده موردتوجه واقع‌شده باشد.

مستر چوب و سفارش کمد

سفارشی‌سازی کردن محصولات

دکوراسیون مدرن و کلاسیک

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *