دکوراسیون داخلی, دکوراسیون سبز, دیزاین و طراحی

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

10 مدل دکوری چوبی فانتزی
خرید دکوراسیون چوبی

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی، باکس‌های دکوری برای ایده پردازی‌های مدرن شما به یک گزینه ایده ال تبدیل‌شده‌اند. دنیای تراش‌های چوب شمارا به یک دکوراسیون مدرن و متفاوت دعوت می‌کند. با استفاده از این باکس‌های زیبا بدون نیاز به وسایل قدیمی می‌توانید شبیه دکوراتور های حرفه‌ای دست به طراحی داخلی بزنید. به‌عنوان‌مثال یک میز نظم دهند، یک گلدان مدرن، استند گل ویژه، دکوری فانتزی و صدها محصول دیگر با تهیه این کار در اختیار شما قرارداد می‌شود.

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

دکوری های فانتزی باکس دکوری و استند گل

دکوری های فانتزی

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا ایده پردازی‌های متفاوتی را با استفاده از این باکس‌های چوبی با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید. مستر چوبی با سال‌ها تجربه و تخصص مدرن‌ترین محصولات را برای شما به تصویر می‌کشد.

شلف های درختی

شلف های باکشی

شلف های آینه‌ای

شلف های جارختی

دکوری های فانتزی باکس‌های دکوری فانتزی

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

دکوری های فانتزی باکس‌های دکوری رومیزی

باکس‌های روی میزی

باکس دکوری شما می‌تواند با استفاده از پایه‌های زیبا تهیه و تولید شود تا به‌عنوان یک استند گل زیبا یا یک گلدان گل مدرن مورداستفاده قرار بگیرد. در این راستا شما می‌توانید خود دست به ایده پردازی بزنید سایز و انداز باکس گل شما می‌تواند بر اساس مساحت راهرو شما انتخاب شود یا اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از سه سایز متفاوت به جهت طراحی بهره بگیرید.

سفارشی‌سازی کردن باکس دکوری شما با تم‌های رنگی سفارشی شما نیز فراهم است. در این راستا توصیه می‌کنیم از سایر مصنوعات چوبی دیگر که در ادامه به شما معرفی می‌شود برای فضای بالای استند گل بهره بگیرید.

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

باکس‌های کوچک

باکس‌های چوبی فانتزی

باکس‌های چوبی شما نه‌تنها به‌عنوان‌ یک استند گل یا یک گلدان گل مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما به‌جای یک دکوری فانتزی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. همان‌طور که در تصاویر ارائه‌شده مشاهده می‌کنید این ایده پردازی با استفاده از قاب‌های لوکس و زیبا به همراه شلف های دیواری یک نماد فانتزی و مدرن را برای شما فراهم می‌کند.

قابلیت اضافه کردن متن نوشته و گل‌های برجسته منبت‌کاری شده نیز روی کارهای شما فراهم است. کافی است از میان طرح‌های ارائه‌شده طرح مدنظر خود را انتخاب کنید یا اینکه فکری که در سردارید را با متخصصین بخش تولید مستر چوبی در میان بگذارید.

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

میز با طراحی ویژه

باکس دکوری مدرن

باکس‌های دکوری رومیزی را می‌توانید. برای متفاوت‌تر جلوه دادن میز کار خود یا میز پذیرایی، میز تلویزیون و سایر میزهای که در معرض دید هستند. مورداستفاده قرار دهید. از این محصول زیبا و مدرن برای جایگذاری نوشت‌افزار، وسایل مرتبط با تلویزیون، وسایل پذیرایی روی میز پذیرایی یا برای جایگذاری گل‌های کاکتوس خود می‌توانید بهره بگیرید.

به‌کارگیری آن امری سلیقه‌ای است؛ که بسته به نظر و سلیقه شما دارد. این را به یاد داشته باشید؛ که از این باکس دکوری در اتاق نشیمن، اتاق‌خواب، اتاق کار و یا حتی سرویس‌های بهداشتی خود می‌توانید استفاده کنید؛ و یک سبک مدرن را به تصویر بکشید.

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

باکس چوبی کنار مبلی

باکس دکوری دوکاره

باکس دکوری که برای شما در نظر گرفته‌شده است. به‌صورت دوطبقه و تکی مورداستفاده قرار می‌گیرد. البته شما می‌توانید از تعداد طبقات بیشتر و تعداد بیشتر این محصول نیز بهره‌مند شوید. شما به‌جای میزهای قدیمی گرد یا چهارگوش؛ که برای جایگذاری وسایل دکوری، عکس‌های یادگاری و سایر ملزوماتی که نیاز به دیده شدن داشت استفاده می‌کردید.

این بار می‌توانید این میز دکوری را موردتوجه قرار دهید. بدون شک تمامی دوستان و آشنایان شما از این حسن سلیقه به وجد خواهند آمد. یک تصویر سایز مینیمالیست اثری است که با کمک این میز دکوری برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. استفاده از گلدان گل، عکس‌های یادگاری و کتاب و روزنامه موردعلاقه شما برای دیزاین کردن این میز مدنظر قرارداد می‌شود.

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

باکس‌ پاتختی

باکس پذیرایی

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی، باکس دکوری شما می‌تواند به‌صورت دوکاره در اختیار شما قرارداد شود. این باکس‌ها در اصل نقش یک نظم‌دهنده مدرن را برای شما ایفا می‌کنند. برای این منظور می‌توانید از قطعات جداکننده برای فضاهای میانی آن استفاده کنید. تا برای جایگذاری وسایل نظم بیشتری در فضا حاکم شود. همان‌طور که در نمونه‌های ارائه‌شده مشاهده می‌کنید.

در برخی از مدل‌ها باکس‌های به‌صورت استند در نظر گرفته‌شده است؛ که شما می‌توانید کتاب، گل و سایر وسایل خود را به‌صورت ترکیبی بدون اینکه به آن‌ها آسیبی وارد شود در کنار یکدیگر قرار دهید. استفاده از گل، کتاب، وسایل آرایشی بهداشتی، عطر و ادکلن شما می‌تواند. تنها بخشی از این ایده پردازی دو کار باشد. دنیای مدرن امروز طلب می‌کند تا از وسایلی ساده اما کارآمد در راستای دکوراسیون داخلی منزل استفاده شود تا از قافله جانمانید.

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

دیزاین راهرو با باکس‌های دکوری

صندلی برای نشیمن

باکس چوبی برای شما در نظر گرفته‌شده است؛ که به‌راحتی می‌توانید برای جلوه دادن بیشتر به اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی شما مورداستفاده قرار بگیرید. در این راستا می‌توانید فضایی را برای جایگذاری گل‌های طبیعی خود در نظر بگیرید. تا پلی به طبیعت بزنید و از باکس‌های درب دار نیز برای جایگذاری وسایلی که نباید. در معرض دید باشند استفاده کنید.

به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید وسایل موردنیاز برای پذیرایی مثل ظروف پذیرایی را در باکس‌های درب دار قرار دهید؛ و آن‌سوتر گل‌های طبیعی را جایگذاری کنید. این را به یاد داشته باشید که اندازه این باکس‌های کمدی قابل‌تغییر است. تا در صورت نیز به یک میز تلفن مدرن نیز برای شما تبدیل شود. شما کافی است. از یک طراحی شبیه پاف استفاده کنید تا نقش یک مبل را نیز برای شما ایفا کند.

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

میز چهارپایه برای دکوری

باکس‌ چوبی استند

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی، باکس دکوری شما می‌تواند گزینه ایده الی باشد تا در کنار جاکفشی شما قرارداد شود. در نمونه‌های ارائه‌شده می‌توانید مشاهده کنید میزهای را که به‌صورت چهارپایه طراحی و ساخته‌شده‌اند و شما با قرار دادن یک کوسن پارچه‌ای می‌توانید فضای روی آن را کاربردی‌تر به یک صندلی مدرن تبدیل کنید.

سپس از سایر بخش‌های میز برای جایگذاری کردن وسایل دکوری مثل گلدان گل استفاده کنید. سبک‌های مدرن امروز وسایل ساده را بسیار کارآمدتر از گذشته در فضای داخلی منزل ما به تصویر کشیده است. در کنار این دکوری های ناب می‌توانید از سایر محصولات فروشگاه مستر چوبی که عبارت است از کتابخانه، کمدهای دکوری، میزهای چوبی، شلف های دیواری، ساعت‌های فانتزی، میز تحریر کاربردی، آینه‌های قدی و رومیزی و سایر مصنوعات چوبی دیدن فرماید.

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

باکس‌های دکوری فانتزی

میز و استند گل چوبی

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی، باکس دکوری شما توسط دستان توانمند تیم متخصص مستر چوبی با تم‌های رنگی بسیار جذاب، ایده پردازی‌های بسیار به‌روز و اندازه‌های بسیار متنوع و متفاوت قابل ساخت است. شما می‌توانید برای سفارشی‌سازی کردن مصنوعات چوبی خود با متخصصین بخش تولید این سایت برگزیده در ارتباط باشید تا صفرتا صد نیازهای شما پاسخ داده شود.

باکس‌های دکوری بااینکه هزینه زیادی را به شما تحمیل نمی‌کند اما زیبایی چشم‌گیری را در فضای داخلی منزل شما فراهم می‌سازد. اگر از دیزاین فضای داخلی منزل خود سررشته ندارید به شما توصیه می‌کنیم با مشاورین ما در بخش دکوراسیون داخلی ارتباط برقرار کنید و محصولی مدرن و متفاوت را به خانه خود دعوت کنید.

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

استند گل جدید

کلام آخر پیرامون ۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی

۱۰ مدل دکوری چوبی فانتزی، باکس دکوری خود را به‌صورت آنلاین می‌توانید از متخصصین بخش تولید ما بخواهید. در این راستا مزیت‌های بی‌شماری در پیش روی شما قرار داده‌شده است. شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید محصولات خود را از فروشگاه آنلاین ما سفارش دهید و در منزل در اختیار بگیرید. از سوی دیگر قابلیت تغییرتم رنگی و ایده پردازی‌های متفاوت‌تر با محصول نیز در پیش روی شما قرار داده‌شده است.

شما به‌راحتی می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی که در ادامه برای شما به نمایش گذاشته‌شده است با متخصصین ما در ارتباط باشید. ازآنجایی‌که خرید به‌صورت حضوری امکان ندارد این نوید را به شما می‌دهیم که نمونه محصولات ارائه‌شده را در هیچ کجای دیگر نخواهید دید و این شما هستید که از این باکس چوبی دکوری مدرن در منزل استفاده خواهید کرد و قطعاً شخص دومی در نزدیکی شما از آن بهره نگرفته است.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *