دکوراسیون داخلی, دیزاین و طراحی

۱۴ مدل ساعت فانتزی

14 مدل ساعت فانتزی
ساخت ساعت فانتزی سفارشی

۱۴ مدل ساعت فانتزی

۱۴ مدل ساعت فانتزی، ساعت های فانتزی، ساعت یکی از اصلی‌ترین وسایل در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. پس به‌راحتی نمی‌توانیم از این مهم فاکتور بگیریم و باید حتماً یک ساعت در چیدمان داخلی منزل یا محیط کار شما وجود داشته باشد. این محصول در شکل‌های بسیار متنوع و متفاوتی در بازار یافت می‌شود و شما می‌توانید بر اساس علاقه‌مندی و فضایی که در منزل در اختیاردارید دست به انتخاب بزنید. این را به یاد داشته باشید که ساعت جز جدانشدنی از زندگی روزمره شما محسوب می‌شود و شما هرروز باید آن را در روبروی خود شاهد باشید. پس با خرید یک محصول زیبا از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

۱۴ مدل ساعت فانتزی

ساعت های فانتزی

ساعت دکوراتیو

۱۴ مدل ساعت فانتزی، ساعت ایستاده یکی از مرسوم‌ترین نمونه‌های است؛ که شما می‌توانید به‌وفور نمونه‌های کلاسیک و سنتی آن را در بازار مشاهده کنید. ساعت‌های ایستاده قدیمی عموماً با یک درب شیشه‌ای دیزاین می‌شدند؛ زیرا بسیار لوکس و آنتیک بودند؛ و این امر مانع از آسیب رسیدن به این محصول در طی گذر زمان می‌شود.

این روزها ساعت‌های ایستاده بسیار مدرن و متفاوت‌تر از گذشته طراحی و تولید می‌شود. در این راستا شما می‌توانید طرح‌های مدنظر خود را داشته باشید. یا از طرح‌های ویژه مستر چوبی دیدن فرماید. ساعت‌های ایستاده را برای دکوراسیون‌های کلاسیک و روستیک‌شکل توصیه می‌کنیم.

۱۴ مدل ساعت فانتزی

ساعت فانتزی ایستاده

ساعت دیواری

ساعت رومیزی یکی از نمونه محصولاتی است که شما می‌توانید برای کنسول‌های لوکس، میز پاتختی یا به‌عنوان یک دکوری کارآمد روی میز کار خود از آن بهره بگیرید. میزهای رومیزی علاوه بر اینکه همیشه در دسترس شما هستند فضای زیادی را از شما اشغال نمی‌کنند. به‌راحتی می‌توانید با استفاده از باکس‌های که برای وسایل شخصی شما در نظر گرفته‌شده است هم‌راستا با تم رنگی ساعت چوبی رومیزی خود به یک ست زیبا دست پیدا کنید. ساعت رومیزی بدون شک ایده ال ترین انتخاب برای چیدمان‌های مدرن شما محسوب می‌شود.

ساعت دیواری یکی از قدیمی‌ترین و مرسوم‌ترین محصولاتی است که به‌وفور نمونه‌های متفاوت آن را می‌توانید در بازار مشاهده کنید؛ اما این را به یاد داشته که ساعت‌های مدرنی که در مستر چوبی تهیه و تولید می‌شود را در هیچ کجا مشاهده نخواهید کرد. این محصولات به‌صورت سفارشی و ویژه برای شما طراحی و تولید می‌شوند که تنها مختص برای دکوراسیون‌های لوکس شما باشد. تم‌های رنگی بسیار جذاب و ایده پردازی‌های به‌روزی را روی این ساعت‌های دیوار می‌توانید مشاهده کنید. ساعت‌های دیواری با اکسسوری های لوکس را برای چیدمان‌های سلطنتی می‌توانید استفاده کنید.

۱۴ مدل ساعت فانتزی

ساعت ایستاده مدرن

ساعت رومیزی آنتیک

ساعت‌های رومیزی، دیواری و ایستاده خود را می‌توانید بر اساس سبک‌های که در تصاویر فوق مشاهده می‌کنید سفارش و درب منزل از ما تحویل بگیرید. در ادامه پیرامون این اشکال هندسی مطالبی را با شما به اشتراک می‌گذاریم. این را به یاد داشته باشید که ساعت بر اساس علاقه‌مندی شما باید تهیه شود زیرا همیشه در معرض دید است و اگر ایده ال شما نباشد در مدت‌زمان بسیار کوتاهی شمارا از خریدتان منصرف می‌کند.

ساعت‌های قدیمی تماماً به شکل یک دایره طراحی و تولید می‌شدند اما این امر را این روزها می‌توانید به گونه دیگری به نظاره بنشینید. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید از نیم‌دایره با یک قاب مربعی شکل به‌صورت ترکیبی برای طراحی ساعت دیواری خود ایده بگیرید. یا اینکه قطعات مرتبط با یک دایره را به‌صورت منفصل طراحی و روی یک دیوار بافاصله از یکدیگر قرار دهید. ایده پردازی‌های که با استفاده از شکل هندسی دایره برای شما در نظر گرفته‌شده است بسیار زیاد است شما در این راستا می‌توانید با متخصصین بخش تولید ما در ارتباط باشید.

۱۴ مدل ساعت فانتزی

ساعت رومیزی مدرن با طرح‌های خاص

ساعت دیواری با سایزهای متفاوت

ساعتی که به شکل مربعی طراحی و تولید می‌شود برای دکوراسیون‌های خطی و کسانی که به نظم در فضای داخلی منزل یا محیط کار خود بسیار اهمیت می‌دهند یک محصول ایده ال به شمار می‌آید. به‌راحتی می‌توانید ساعت‌های مربعی خود را با طرح‌های متفاوت دیزاین کنید. برای این مهم می‌توانید اعداد را به‌صورت سفارشی روی قالب‌های مربعی شکل سفارش دهید تا تولید شود. یا اینکه شکل‌های ایده ال دیگری که در ذهن دارید را برای تصویرسازی روی کار پیاده کنید.

ساعت همان‌طور که میدانید شکل‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و متفاوتی را به خود اختصاص داده است و این امر که چه سبک ساعتی مدنظر شما است به سبک دکوراسیون منزل شما بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال اگر از دکوراسیون‌های مدرن پیروی می‌کنید قطع به‌یقین باید ایده پردازی شما با ساعت دیواری‌تان هم‌راستا با این سبک دکوراسیون باشد. برای این منظور به شما توصیه می‌کنیم از شکل‌های هندسی بسیار خاصی که در تصاویر نیز نمونه‌های آن را مشاهده می‌کنید در راستای دیزاین کرده فضای دیوار منزل خود استفاده کنید.

۱۴ مدل ساعت فانتزی

ساعت دیواری با تم‌های رنگی سفارشی

ساعت دیواری لوکس

۱۴ مدل ساعت فانتزی، قیمت ساعتی که قصد سفارش آن رادارید بر اساس پارامترهای بسیار متفاوتی تعین می‌شود. به‌عنوان‌مثال اگر در پرسه ساخت متریال های بسیاری استفاده‌شده باشد این امر قطع به‌یقین در قیمت تمام‌شده محصول تأثیر می‌گذارد. اگر از چوب طبیعی یا مصنوعی سفارش دهید این امر نیز رنج قیمتی ساعت سفارشی شمارا کم یا زیاد می‌کند.

شما می‌توانید از رنگ‌های سفارشی استفاده کنید یا رنگ‌های داخلی را مدنظر قرار دهید تا هزینه زیادی برای خرید ساعت به شما تحمیل نشود. با خرید ساعت باید این پارامترها را در نظر داشته باشید تا هزینه تمام‌شده شما از سقف بودجه‌ای که در اختیاردارید بیشتر نشود.

۱۴ مدل ساعت فانتزی

انواع ساعت های فانتزی

ساعت دایره‌ای

۱۴ مدل ساعت فانتزی، ساعت تنها یکی از صدها محصولی است که مستر چوبی به جهت رفع نیازهای شما در اختیارتان قرارداد است. شما به‌راحتی می‌توانید سایر مصنوعات چوبی خود را به ما سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

همان‌طور که می‌دانید خرید به‌صورت آنلاین مزیت‌های بسیاری را برای شما به همراه دارد. دیگر نیازی نیست برای خرید در بازارهای شلوغ در رفت‌وآمد باشید با خرید آنلاین در هر ساعتی از شبانه‌روز به محصولات مدنظر خود دسترسی خواهید داشته و قابلیت خرید باقابلیت امکان قیمت‌ها در کمترین زمان ممکن برای شما فراهم است.

۱۴ مدل ساعت فانتزی

قیمت ساعت دکوری

کلام آخر پیرامون ۱۴ مدل ساعت فانتزی

۱۴ مدل ساعت فانتزی، شما با مراجعه به فروشگاه آنلاین مستر چوبی به‌راحتی می‌توانید از سایر مصنوعات چوبی که در راستای دکوراسیون داخلی منزل شما فراهم‌شده است دیدن فرماید. ما سعی بر آن داریم تا محصولاتی کاملاً مدرن و متفاوت را به جهت ارائه به شما عزیزان تولید کنیم. محصولاتی که از منظر سبک و ایده پردازی بسیار مدرن و نمونه است و هیچ کجا مشابه آن را نخواهید دید.

ساعت و یا سایر مصنوعات چوبی خود را می‌توانید با نازل‌ترین قیمت‌ها به‌صورت سفارشی از ما تحویل بگیرید. در این راستا شما می‌توانید از تم‌های رنگی سفارشی و سبک‌های طراحی بسیار خاص و ویژه بهره‌مند شوید. اگر عکسی از محصول مدنظر خود در دسترس دارید یا اگر طرح و ایده‌ای را در ذهن دارید کافی است از طریق پل‌های ارتباطی که در ادامه برای شما در نظر گرفته‌شده است آن را با ما به اشتراک بگذارید. ما بر اساس علاقه‌مندی شما محصول مدنظر را برای شما تهیه و تولید خواهیم کرد.

 

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *