پارتیشن و پاراوان, دکوراسیون داخلی, دیزاین و طراحی, کتابخانه

۱۲ مدل دکوری پاراوان

12 مدل دکوری پاراوان
پارتیشن و پاراوان

۱۲ مدل دکوری پاراوان

۱۲ مدل دکوری پاراوان، دکوری پاراوان ، یک لغت فرانسوی است که به معنای پرده است. پرده یا همان پارتیشن که عموماً از چوب یا پارچه برای ساخت آن استفاده می‌شود. عموماً عرض ۴۰ الی ۶۰ سانتی متر، اندازه استاندارد ارتفاع ۱۸۵ سانتی متر است و با سه الی ۵ لته پرسه ساخت آن دنبال می‌شود. از ام دی اف فشرده یا چوب در پرسه ساخت آن کمک گرفته می‌شود.

نظافت این محصول بسیار ساده است و با یک دستمال مرطوب روند تمیزکاری آن دنبال می‌شود. همچنین روند جابجایی آن نیز کار بسیار ساده است. با استفاده از این محصول می‌توانید شبیه دکوراتورهای حرفه‌ای دست به ایده پردازی بزنید. اگر با این محصول کارآمد آشنایی ندارید با ما همراه باشید.

۱۲ مدل دکوری پاراوان

دکوراسیون مدرن

تقسیم بندی فضا

۱۲ مدل دکوری پاراوان، دکوری پاراوان وسیله بسیار لوکس و مدرنی است؛ که برای خانه‌های آپارتمانی امروز یک نیاز اساسی به شمار می‌آید. این وسیله نقش یک کمد دکوری و گاها یک پارتیشن را برای شما ایفا می‌کند.

شما با خرید این محصول می‌توانید با کمترین هزینه یک تیر و دونشان را به هدف بزنید. یکی از ساده‌ترین وسایلی است که سبب تفکیک کردن فضاهای منزل شما با حذف دیوارها می‌شود. پس نباید خرید این محصول منحصربه‌فرد و کارآمد را نادیده گرفت زیرا

۱۲ مدل دکوری پاراوان

جداکننده دکوری

انواع دکوری پاراوان

۱۲ مدل دکوری پاراوان، در کنار مزیت‌های فوق به‌راحتی نیز قابلیت جابجایی دارد؛ و شما در هر قسمتی از چیدمان منزل خود می‌توانید از آن بهره بگیرید. خلاقیت در ایده پردازی با این وسیله متحرک قطع به‌یقین چشم هر بیننده‌ای را تا ساعت‌ها خیره نگه می‌دارد و شما می‌توانید. با خرید آن در بین دوست و آشنا هنرنمایی خود را به رخ بکشید.

۱۲ مدل دکوری پاراوان

همه‌چیز در مورد دکوری پاراوان

دکوراسیون مدرن

۱۲ مدل دکوری پاراوان، دکوری پاراوان را می‌توانید بر اساس سبک و علاقه‌مندی خود با نمونه‌های بسیار متفاوتی برای فضاهای مختلف منزل خود مورداستفاده قرار دهید. کاربردی بودن این محصول با تم‌های رنگی که برای کار در نظر گرفته‌شده است سبب شده شما به‌راحتی بتوانید برای هر فضایی در منزل خود با توجه به تم رنگی آن محیط از این وسیله کارآمد بهره بگیرید.

۱۲ مدل دکوری پاراوان

جداسازی اتاق‌خواب از رخت‌کن

دکوری پاراوان برای سبک کلاسیک

۱۲ مدل دکوری پاراوان، صدها ایده پردازی دیگر با دکوری پاراوان برای شما فراهم است. شما برای سفارشی‌سازی کردن این محصول نیز می‌توانید با مشاورین بخش تولید ما ارتباط برقرار کنید و محصول مدنظر خود را درب منزل از ما تحویل بگیرید. دکوری پاراوان را می‌توانید برای هر سبک از دکوراسیونی در منزل خود مورداستفاده قرار دهید.

۱۲ مدل دکوری پاراوان

جداسازی راهرو از اتاق نشیمن

پایه‌های پاراوان

دکوری پاراوان برای دکوراسیون مدرن یک وسیله بسیار کارآمد است زیرا سادگی و سبک طراحی آن بسیار متمایل با دکوراسیون‌های مدرن است. شما می‌توانید از تم‌های رنگی شاد و گل‌های رنگی حک‌شده روی دکوری پاراوان برای زیباسازی دکوراسیون‌های مدرن خود استفاده کنید.

تنها بخشی از پارامترهای است که در هنگام سفارشی‌سازی کردن این محصول در پیش روی شما قرار دارد. سبک ژاپنی بسیار از این وسیله کارآمد برای جداسازی فضای داخلی خود بهره گرفته است.

۱۲ مدل دکوری پاراوان

کتابخانه مدرن و شیک

منبت‌کاری روی پاراوان

دکوری پاراوان را اگر می‌خواهید برای دکوراسیون‌های سلطنتی خود مورداستفاده قرار دهید می‌توانید علاوه بر کارایی آن بخش زیباسازی را مدنظر قرار دهید. برای این امر پارامترهای بسیار متعددی در پیش روی شما قرار دارد اما قدری قیمت تمام‌شده کار را بیشتر از پاراوان‌های مدرن برای شما تخمین می‌زند.

زیرابه کار گرفتن و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ایده پردازی‌های است که برای طراحی این کار به سبک لوکس و اشرافی در نظر گرفته‌شده است. نه‌تنها از این پاراوان برای جداسازی که برای زیباسازی بخش مهمی از فضای داخلی منزل خود نیز می‌توانید استفاده کنید.

۱۲ مدل دکوری پاراوان

نکاتی برای خرید دکوری پاراوان

طراحی دکوری پاراوان

۱۲ مدل دکوری پاراوان، دکوری پاراوان برای سبک کلاسیک با چوب‌های بسیار مرغوبی طراحی و ایده پردازی می‌شود و بار دیگر قیمت تمام‌شده بیشتری برای کار در نظر گرفته می‌شود. به‌کارگیری چوب راش، افرا و گردو برای ساخت این سبک از کار نیازمند هزینه بیشتری است.

زیرا برای دکوری پاراوان به سبک کلاسیک نیاز به هنر منبت‌کاری همراه بارنگ‌های طلاکوب شده است تا آنتیک بودن و نوستالژی بودن کار زیباتر به تصویر کشیده شود. تنها ایده پردازی‌های است که برای این سبک به کار گرفته می‌شود. البته اکسسوری های طلایی‌رنگ یا تم رنگی که رگه‌های از چوب را در خود داشته باشد نیز در تعین و تخمین قیمت این کار بی‌تأثیر نیست.

۱۲ مدل دکوری پاراوان

دکوری پاراوان و خرید آنلاین

کتابخانه و پاراوان

دکوری پاراوان عموماً به دو صورت طراحی و ساخته می‌شود. در نمونه اول این کار از پایه استفاده می‌شود و در نمونه بعدی پایه‌های در کار مشاهده نمی‌شود. همچنین لته های برای باز و بستن شدن برخی از کارها استفاده می‌شود که قدری در شکل طراحی این محصول تفاوت حاصل می‌کند.

متخصصین بخش تولید به‌خوبی می‌دانند که اگر قدری اندازه‌های لته ها بزرگ و کوچک شود در مقاومت ایستایی آن تأثیر می گذار از همین رو راهنمایی‌های لازم برای امنیت بیشتر این کار را به شما عزیزان ارائه می‌دهند. حالت ایستایی پاراوان به‌صورت هفت و هشتی است که سبک ایستادن کار را مستحکم‌تر می‌کند. عموماً برای این کارها از سه الی پنج لته استفاده می‌شود.

۱۲ مدل دکوری پاراوان

کتابخانه مدرن و شیک

بوفه‌های دکوری

این موارد به‌صورت استاندارد و مشخص‌شده است پس به نظرات کارشناسان بخش تولید ما احترام بگذارید زیرا هدف آن‌ها در مرحله اول ایمنی سازی محصول است و سپس پارامترهای بعدی که کارایی و زیباسازی است را مدنظر قرار می هند.

پاراوان به‌صورت پایه‌دار نیز تهیه و تولید می‌شود اما به شما توصیه می‌کنیم اگر در مسیرهای پررفت‌وآمد می‌خواهید از این محصول استفاده کنید اصلاً محصول پایه‌دار را سفارش ندهید زیرا امکان افتادن کار وجود دارد.

۱۲ مدل دکوری پاراوان

استند های ایستاده

پاراوان مخصوص حداسازی سالن

۱۲ مدل دکوری پاراوان، به‌اندازه و فاصله مناسبی که برای پاراوان در نظر گرفته می‌شود توجه داشته باشید زیرا وزن بالای کار سبب به هم خورد نظم ایستای آن می‌شود.

چوب، ام دی اف و یا پارچه‌های پرده‌ای برای این کار استفاده می‌شود. شما می‌توانید تم رنگی آن را به‌صورت سفارشی در نظر بگیرید یا اینکه از رنگ‌ها و سبک‌های ارائه‌شده در این راستا کمک بگیرید.

۱۲ مدل دکوری پاراوان

کتابخانه مناسب فضاسازی

ایحاد فضا برای تختخواب

پاراوان را می‌توانید از میان محصولات ارائه‌شده انتخاب کنید یا اینکه خود دست به ایده پردازی بزنید و نظرات خود را با متخصصین بخش تولید مستر چوبی در میان بگذارید. برای این امر می‌توانید از طریق درگاه‌های ارتباطی که برای شما در نظر گرفته‌شده است طرح مدنظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

و یا هر چیز دیگری که شما مدنظرتان باشد برای شما قابلیت ساخت دارد شما می‌توانید از محصولات سفارشی در اندازه‌های مطابق با مساحت داخلی منزل خود استفاده کنید یا اینکه محصول را بر اساس روند ساخت تولیدی‌های ما به ما بسپارید قطع به‌یقین که از این امر پیشمان نخواهید شد. ما سعی بر آن داریم از کمترین متریال اما مرغوب‌ترین آن‌ها در پرسه ساخت استفاده کنیم تا بار مالی زیادی به شما تحمیل نشود.

۱۲ مدل دکوری پاراوان

کتابخانه با درب ورود

کلام آخر پیرامون ۱۲ مدل دکوری پاراوان

۱۲ مدل دکوری پاراوان، پاراوان تنها یکی از نمونه کارهای است که شما می‌توانید در فروشگاه آنلاین مستر چوبی خرید آن را تجربه کنید. و بسیاری وسایل لوکس دیگر در وب‌سایت آنلاین مستر چوبی انتظار شمارا می‌کشد.

اگر می‌خواهید خاص‌تر از هر زمان دیگری بوی عطر جنگل را مهمان‌خانه خود کنید به شما توصیه می‌کنیم کار را به متخصصین ما بسپارید. به شما این نوید را می‌دهیم که با این خرید متفاوت دوستان و آشنایان شما از این حسن سلیقه شگفت زد خواهند شد. پل‌های ارتباطی که در ادامه مشاهده می‌کنید راه‌های برقراری تماس با تیم تخصصی مستر چوبی است منتظر شما هستیم.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *