کابینت

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن
اطلاعات کلی در رابطه با کابینت آَپزخانه

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن، کابینت آشپزخانه مدرن، کابینت مدرن یکی دیگر از نمونه کابینت‌های است که شما برای دکوراسیون آشپزخانه خود می‌توانید از آن استفاده کنید. عموماً کابینت‌ها با دو سبک متفاوت ساخته می‌شوند. افرادی که تمایل دارند دکوراسیونی آشپزخانه آن‌ها با اکسسوری های ساده دنبال شود و نمای بیرونی خیلی طرح خاصی نداشته باشد عموماً از کابینت مدرن برای دکوراسیون کردن بهره می‌گیرند

اما کسانی که ایده پردازی کلاسیک را مدنظر دارند از سبک‌های سنتی پیروی می‌کنند. طراحی کابینت به سبک مدرن اواخر جنگ جهانی اول مرسوم شد در آن زمان ایده پردازی‌های ساده و بدون شیب و بدون اشکال هندسی متنوع بسیار رواج پیداکرده بود. در آن زمان سادگی و عدم استفاده از وسایل تزئینی گران‌قیمت برای دکور کردن آشپزخانه پا به عرصه ظهور گذاشت.

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت مدرن

آشپزخانه مدرن

کابینت مدرن از سبک ساده‌ای در اصول چیدمان در پرسه ساخت بهره می‌گیرد؛ اما این سادگی به‌منزله به‌کارگیری متریال ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت نیست. بلکه محصولات باکیفیت را با سبکی ساده در پرسه ساخت مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مشخصه اصلی این سبک از کابینت‌ها عموماً مشخصه بارزی است؛ که برای ایده پردازی یک آشپزخانه مدرن از آن‌ها استفاده می‌کردند. کابینت‌های مدرن زمخت بودن طرح‌های کلاسیک رادار نیستند و افرادی که به دکوراسیون‌های خطی بانظم و وسواس خاص علاقه‌مند هستند. از این سبک پیروی می‌کند در شهرهای بزرگ فرهنگ کاشانه نشینی افراد را به سمت دکوراسیون‌های مدرن در آشپزخانه‌هایشان بسیار علاقه‌مند کرده است.

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت کلاسیک

آشپزخانه سنتی

کابینت مدرن به دلیل فرهنگ زندگی و سبک معماری دکوراسیون‌های داخلی منزل این روزها پا به عرصه گذاشته است. و ازآنجایی‌که سادگی سبب منظم‌تر جلوه دادن دکوراسیون داخلی می‌شود. افراد از این سبک ایده پردازی بیشتر حمایت می‌کنند. البته هستند هنوز کسانی که برای دکوراسیون‌های خانه‌های ویلایی خود تمایل دارند. از آشپزخانه‌ای به سبک کلاسیک پیروی کنند.

تنها بخشی از مزیت‌های به‌کارگیری کابینت‌های مدرن در آشپزخانه‌های نقلی به شمار می‌آید. این روزها به لطف متخصصین بخش تولید مستر چوبی شما می‌توانید. از کابینت‌های سفارشی بسیار متنوعی بهره بگیرید و سبک طراحی مدرن و متفاوتی را به تصویر بکشید.

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن

عدم به کاری گیری دسته و دستگیره

کابینت مدرن درست است که بسیار ساده و خاص طراحی می‌شود. اما این بدان معنا نیست که شما می‌توانید از متریال نامرغوب در طی ساخت به دلیل ارزان‌قیمت‌تر شدن محصول استفاده کنید. ازآنجایی‌که آشپزخانه مرطوب‌ترین بخش در فضای داخلی منزل محسوب می‌شود. نیاز است از متریالی استفاده شود که در طی گذر زمان دچار آسیب‌دیدگی کمتری شود. به همین خاطر باید از چوب ام دی افی مرغوب با رنج قیمتی بالاتر استفاده شود.

هرکدام با یک رنج قیمتی اندازه‌گیری و تعین قیمت می‌شوند. این روزها به دلیل به‌کارگیری اکسسوری های متنوع رنج قیمتی تعین شده بسته به متریال و سبکی که شما انتخاب می‌کنید متفاوت تعین می‌شود.

در مقاله کابینت کلاسیک پیرامون نحوه نصب، ایده پردازی با متریال متفاوت و بهره‌گیری از اکسسوری های متنوع مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

اکسسوری های توکار

براق بودن و مات بودن کابینت

کابینت‌های مدرن از مواد بسیار متفاوتی در پرسه ساخت بهره می‌گیرند. برخی از آهن، بتن، شیشه و پلاستیک به‌صورت ترکیبی با چوب‌های مصنوعی و طبیعی ساخته می‌شود.

آهن و شیشه و بسیاری متریال های دیگر در پرسه ساخت یک کابینت مدرن مورداستفاده قرار می‌گیرد. تا یک سبک متفاوت برای شما به تصویر کشیده شود. این عوامل در تعین قیمت بسیار تأثیرگذار هستند. علاوه بر متریال رنگ‌های ایرانی و خارجی که شما برای رنگ‌آمیزی کابینت خود استفاده می‌کنید نیز در قیمت تمام‌شده اثر می‌گذارد.

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

قیمت کابینتهای مدرن


کابینت ‌های گلاس

کابینت‌های مدرن از وسایل بسیار متفاوتی برخلاف ساخت‌وسازهای گذشته بهره می‌گیرند که کم‌وزیاد بودن این متریال نقش به سزایی در قیمت‌گذاری دکوراسیون آشپزخانه شما دارد. شما می‌توانید از و بسیاری اکسسوری های دیگر به‌منظور زیباسازی آشپزخانه خود استفاده کنید اما این را به یاد داشته باشید که تک‌تک این عوامل در قیمت‌گذاری نهایی تأثیرگذار است.

متخصصین مستر چوبی با سال‌ها تجربه به‌راحتی با نازل‌ترین قیمت و باکیفیت‌ترین متریال ساخت این توانمندی رادارند که کابینت‌های ارائه‌شده را با تم‌های رنگی جذاب و متریال باکیفیت برای شما تهیه و تولید کنند. برای کسب مشاوره رایگان از طریق پل‌های ارتباطی با ما ارتباط برقرار کنید. کابینت مدرن برخلاف کابینت‌های کلاسیک بسیار ساده طراحی می‌شوند از همین رو برای نگهداری و استفاده درست از آن‌ها باید پارامترهای را مدنظر قرار دهیم

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت مات و براق

کابینت طرح چوب

کابینت مدرن از درب‌های بسیار خاصی بهره گرفت است زیرا هیچ دسته و دستگیره‌ای برای آن استفاده نمی‌شود و شما به‌صورت تاج و لمسی باید روند باز و بسته کردن آن را به انجام برسانید.

لذا به‌منظور مراقبت از آن باید سعی کنید با ملایمت درب‌های را باز و بسته کنید تا فشار وارد به لوله‌های که در داخل کشو و درب تعبیه‌شده است آسیبی وارد نکند. شما می‌توانید روند باز و بسته کردن درب‌ها و کشوهای لمسی را با آرامش بیشتری دنبال کنید تا به بافت و طرح اولیه کابینت شما آسیبی وارد نشود.

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت بدون دستگیره

متریال کابینت مدرن

کابینت مدرن نیاز به مراقبت دارد برخی از مدل‌ها به‌صورت براق و برخی دیگر به‌صورت مات ساخته می‌شوند پس به شما توصیه می‌کنیم درب‌های براق را از شر لکه‌های مزاحم و درب‌های مات را از شر گردوخاک در امان نگه دارد.

درزها، گوشه و کنار کابینت‌های خود را با استفاده از یک دستمال نم‌دار مناسب نظافت کنید تا در طی گذر زمان چربی‌های نشسته روی کابینت نظافت آن را کار سختی نکند. از قرار دادن ظرف و ظروف مرطوب داخل کشوها خودداری کنید زیرا این امر سبب ایجاد قارچ و کپک می‌شود و طول عمر کابینت‌های شمارا کاهش می‌دهد.

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن

اکسسوری کابینت مدرن

کابینت‌های مدرن قدری حساس ساخته می‌شوند به همین خاطر به شما توصیه می‌کنیم از سنگین کردن کشوها و درب‌های کابینت خودداری کنید.

ظاهر کابینت‌های مدرن بسیار ساده طراحی می‌شود اما قفسه‌های آن از متریال مرغوب و مقاوم ساخته می‌شود؛ اما اگر وسیله‌ای را لازم ندارید آن را از آشپزخانه خارج کنید تا علاوه بر نظم بیشتر عدم آسیب‌دیدگی به کابینت خود را نیز فراهم کنید.

متخصصین بخش تولید مستر چوبی این مهم را برای شما فراهم آورده‌اند که بتوانید بر اساس سبک ایده ال و دلخواهتان مصنوعات چوبی را مهمان خود کنید. از دیزاین آشپزخانه تا پارامترهای بسیار دیگر برای شما با مرغوب‌ترین متریال و باقیمت بسیار منحصربه‌فرد فراهم‌شده است.

همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

طراحی کابینت آشپزخانه

کلام آخر پیرامون همه‌چیز در مورد کابینت آشپزخانه مدرن

تمام این پارامترها برای شما در نظر گرفت شده است کافی است طرح و ایده خود را با ما به اشتراک بگذارید یا از تصاویر ارائه‌شده برای طراحی آشپزخانه‌های مدرن خود ایده بگیرید. ما این مهم را برای شما عزیزان فراهم آورده‌ایم علاوه بر آشپزخانه سایر وسایل دکوری منزل خود را نیز زیر نظر تیم متخصص ما به تصویر بکشید.

کافی است طرح و ایده خود را از طریق پل‌های ارتباطی که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌شده است با ما در میان بگذارید تا منحصربه‌فردترین مصنوعات چوبی ازاین‌پس در خانه شما مهمان باشد. بی‌شک دوستان و آشنایان شما از این حسن سلیقه شگفت‌زده خواهند شد.

راه های ارتباطی با مسترچوبی

ما به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه کار با سایت، محصولات و هر موضوعی که داشته باشید در اینجا پاسخ خواهیم داد. شنبه تا جمعه از ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *